LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] problemen autohuur AVIS

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
vlinder36
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jul 2013 14:06

problemen autohuur AVIS

Ongelezen bericht door vlinder36 »

Ook hier weer een creatief staaltje van oplichting. Dit maal bij AVIS.
All-in gehuurd via Sunnycars in NL. (daar achteraf ook behoorlijk te veel voor betaald, maar dit terzijde) deze hebben het ondergebracht bij AVIS, ophalen en afleveren in Faro (Portugal).
Bij de medewerker daar ter plaatse een huurcontract laten invullen, we moesten hem er overigens steeds op wijzen dat het all in was, incl.2e bestuurder etc.etc. Dus alles uiteraard goed gecontroleerd.
Er stonden 2 vreemde bedragen op, beide uiteraard nagevraagd, 1e was een "boete" bij niet inleveren van de volle tank, dit kon je ook zien als een soort afkoop, als je hem niet aftankt, krijg je standaard dit bedrag in rekening gebracht. Het 2e bedrag was een "boete" cq. adm. kosten als je van tolwegen gebruik had gemaakt en dit niet had afgerekend, kwam dit bij op de rekening erbovenop. Duidelijk, dachten wij.
Nu is het 2e bedrag ineens van onze creditcard afgeschreven, hierop uiteraard gereageerd. Krijg een verklaring van Avis dat wij hiervoor hebben getekend en dat dit voor wegenwacht en huur tolkastje is.
Dit terwijl wij nadrukkelijk hebben geantwoord op de vraag van de medewerker of wij van tolwegen gebruik zouden maken, dat wij dit niet zouden doen!
Nu dus fijn in discussie met de Avis NL. over dit bedrag.
Heb een formulier voor de creditcard ingevuld voor een betwiste transactie.
Echt pure oplichting dit!
Laat dit een waarschuwing zijn voor iedereen, TEKEN NIETS WAAROP OOK MAAR 1 BEDRAG (VAAG) STAAT VERMELD!!! EN HUUR ZEKER GEEN AUTO BIJ AVIS!!!

consument111
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jul 2013 15:47

Re: problemen autohuur AVIS

Ongelezen bericht door consument111 »

Een vergelijkbare slechte, onaangename ervaring met Avis:

Auto gehuurd in Malaga. In huurcontract getekend voor optionele services, zoals wat aftanken kost wanneer je de auto niet met volle tank terug brengt en voor "counter products". Er wordt vervolgens in het huurcontract ook gesproken over geschatte huurkosten... Ik verwacht dat dat betekent dat de kosten alleen gelden als je vervolgens ook daadwerkelijk gebruik maakt van de optionele services.

De auto in onberispelijke staat op tijd terug gebracht met volle tank. Ik heb niets hoeven betalen voor aftanken. Wel werd vervolgens 33,88 euro geincasseerd van credit card terug in NL. Bij navraag is dit voor een wegenwachtservice, genaamd RSN, welke onder counter products valt. U heeft hiervoor getekend is het antwoord van de servicedesk via email. Ik geef aan dat mij niets gevraagd/uitgelegd is over RSN en dat de counter products onder de optionele services valt, net zoals aftanken waar ik ook geen gebruik van heb gemaakt. Avis medewerker houdt vast aan redenatie dat ik voor RSN getekend heb en dat kosten dus terecht zijn.

Ik vind het oplichterij en huur nooit meer van Avis

Avis Nederland
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jul 2013 15:52

Re: problemen autohuur AVIS

Ongelezen bericht door Avis Nederland »

Beste Consument111 en Vlinder36,

Graag maak ik van de mogelijkheid gebruik om te reageren op jullie klachten.

Allereerst wil ik namens Avis Nederland oprechte excuses aanbieden voor de vervelende ervaring die jullie ondervonden hebben tijdens het huren van een Avis auto. Begin april 2013 heeft Avis Budget Groep een speciaal internationaal Social Media team in het leven geroepen vanwege het belang van een online omgeving. Om meer betrokkenheid te tonen, het online netwerk uit te breiden en de band met klanten te versterken. Via accounts op Facebook, Twitter, Google+ en Youtube, omarmt het team de technologische vooruitgang en reikt op een meer persoonlijke manier uit naar klanten. Het team luistert naar de persoonlijke autohuur wensen en legt vervolgens direct contact om hier aan te kunnen voldoen.

Realiseer alstublieft wel dat het Social Media team geen vervanging is van de klantenservice afdeling. De klantenservice is bereikbaar via 088 2847 200 of [email protected].
Desalniettemin, mocht er een situatie voordoen waarbij zaken niet naar genoegen worden opgelost, dan kunt u de details van uw reservering ook aan het team doorgeven. De kwestie zal vervolgens nogmaals aan klantenservice worden doorgegeven en de voortgang zal nauwkeurig in de gaten worden gehouden.
Kortom: Het Social Media team biedt hulp bij reserveren, vindt de beste prijs, beantwoordt algemene vragen en ontfermt zich over onopgeloste klantenservice zaken.

Nogmaals, excuses voor het ongemak en graag onvang ik de desbetreffende reserveringsnummer zodat ik het probleem voor jullie kan oppakken en op kan nemen met klantenservice. Jullie kunnen via dit bericht reageren, Tweeten @avisnederland of een berichtje sturen via onze Avis Nederland Facebook pagina.

Alvast bedankt!

Vriendelijke groetjes,

Charlotte
Avis Social Media team

langenbach
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mei 2014 20:36

Re: problemen autohuur AVIS

Ongelezen bericht door langenbach »

Hallo,

Ook wij zijn opgelicht door Avis,
net terug van vakantie,auto in Faro gehuurd via sunny cars,dus helemaal verzekerd,
mijn man moest alleen tekenen als hoofd bestuurder,maar achteraf hebben ze een inzittende verzekering
laten tekenen en gewoon vet afgeschreven van mijn credit card ......
Na een klacht vertelde Avis dat ze niets konden doen omdat mijn man getekend heeft...
Wij hebben duidelijk verteld dat we er niets bij wilden,Avis deed niets..verwees ons door naar sunnycars
Daar krijgen we nu de helft van het geld terug,maar ik voel me nog steeds flink belazerd door Avis.....
groeten Tine Langenbach

Adelaar1973
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mei 2014 14:37

Re: problemen autohuur AVIS

Ongelezen bericht door Adelaar1973 »

Ook wij hebben momenteel een zeer slechte ervaring met het personeel van AVIS.
Vorig jaar in Spanje een auto gehuurd en keurig netjes geholpen.Bij ons werd wel hele contract doorgenomen voordat we tekenden.
Helaas kregen wij een dag voor vertrek een bekeuring fout parkeren in Lloret de Mar.
Blijkbaar hadden wij de auto geparkeerd in een vergunning zone,want er was niemand met een parkeerkaartje achter zijn raam.
Dag erna de auto terug gebracht en aangegeven bij AVIS in Spanje dat wij een parkeerboete hadden en of wij die gelijk moesten betalen.
Nee hoor zegt ie meneer; De politie stuurt de bekeuring eerst na AVIS Spanje en wij sturen de bekeuring na u.
Ongeveer een jaar later ontvangen wij 2 brieven.
Een brief is van politie Spanje en heeft de bekeuring 50 % verlaagd na 35 euro.
De andere brief is van AVIS Spanje met een bedrag van 35 euro+ 7 euro btw of administratie kosten.
Omdat alles in het Spaans is en er geen duidelijk rekening nummer staat hebben wij contact gezocht met AVIS Nederland.
Deze vriendelijke meneer vertelde ons telefonisch dat de bekeuring allang betaald was met onze creditcard.
Dit klopte inderdaad dus case closed zou je denken.
Krijgen wij vorige week een aangetekende brief uit Spanje met een verhoogde bekeuring.
Heel vreemd dus gelijk gebeld met AVIS Nederland.
Verhaal hier boven beschreven uitgelegd en dat er misschien iets administratief is fout gegaan bij AVIS.

Nee hoor zegt mevrouw ..AVIS betaald geen boetes en dat andere bedrag van 42 euro is administratie kosten.
Ik ontplofte van binnen en zeg tegen ie vrouw geïrriteerd dat ik contact met AVIS hebt gehad en dat ze dus verkeerde informatie hebben gegeven waardoor de parkeerboete nu verhoogd is.
Heel vervelend en excuses en of ik haar met u wilde gaan aanspreken.
Oplossing had ze niet ;ik moest het zelf maar betalen want AVIS doet dat niet.
Dus vroeg ik haar hoe ik die boete dan moet betalen.
Dat wist ze ook niet.
Boos hing ik de telefoon op en heb het opgezocht op internet.
Bij ANWB.nl staat een duidelijke uitleg en wat blijkt.
Ik had de bekeuring gelijk kunnen betalen ipv afwachten totdat AVIS Spanje mij een adminstratie kosten briefje stuurt te waarde van 42 euro.

Nu werk ik zelf in de dienstverlening en omdat wij overal vriendelijk zijn geholpen gaan wij ervan uit dat het personeel van AVIS erg slecht Intern opgeleid is en ze totaal niet weten waar ze mee bezig zijn.

Omdat de medewerker in Spanje ons verkeerde informatie geeft krijgen we 42 euro extra kosten.
Omdat de vriendelijke en behulpzame meneer van AVIS Nederland net als ons ervan overtuigd waren dat deze 2 brieven over de bekeuring gingen dacht hij dat de bekeuring betaald was.
Die is dus nu verhoogd na 82 euro.
Wij vinden dat personeel wat te weinig ervaring heeft niet hoort op de afdeling klantenservice.
We hebben dus nu een klacht gestuurd na AVIS en hopen dat hun dit op een correcte wijze gaan oplossen.
Laatst gewijzigd door Adelaar1973 op 01 jun 2014 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: problemen autohuur AVIS

Ongelezen bericht door encore »

En ik doe iets schimmigs in de IT en ik vind dat jij als dienstverlener behoorlijk slecht Nederlands bezigt.
Zo is "na" niet hetzelfde als "naar". Iets in het verleden gekregen? Dan kreeg je een bekeuring en krijg je em niet. Want je hebt em al!

Nou, veel woede en ook veel domme zetten. Je hoort je van dit soort dingen van tevoren te vergewissen. Ja, dat is je plicht als je gaat rijden in een ander land dan het land waar je je rijbewijs hebt gehaald. Ik persoonlijk had het gevraagd aan de politie zelf. En aan iemand van de reisorganisatie die van dit soort dingen op de hoogte zijn. Want Avis-medewerkers ruiken overal geld. En zeker daar in het zuiden van Europa.

ml.creusen
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 jun 2014 12:11

Re: problemen autohuur AVIS

Ongelezen bericht door ml.creusen »

Ook wij hebben exact hetzelfde probleem mee gemaakt in Faro op 4 juni 2014.
Er wordt niets gevraagd of gezegd, de papieren uit Nederland worden op de desk gelegd, hun papieren ernaast.
Ons inziens werd er controle gedaan, aantekeningen gemaakt dat alles in orde was.
Credit kaart inleveren voor evt tolwegen te laten af houden.
Tekenen (ons inziens voor toestemming voor bedrag van tolwegen af te schrijven en voor ontvangst van de auto )dan de sleutels in ontvangst nemen en op naar je vakantie adres.
Echter terug thuis is er een bedrag van € 171,59 afgeschreven.
Wat blijkt: hebben ze zonder dat de klant (wij ) het door heeft en zonder overleg een extra verzekering afgesloten welke wij in Nederland via AVIS al geregeld en betaald hadden.
PURE MISLEIDING en OPLICHTING dus.
SUNNY CARS is niet genegen hier iets aan te doen.

Assie62
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jul 2014 14:08

Re: problemen autohuur AVIS

Ongelezen bericht door Assie62 »

Twee maal klacht Sunny Cars: 2013 huren wij een auto op Aruba, 1e auto wordt aangeboden vol deuken etc, 2e auto scheuren in raam en dashboard, wij moe na lange vlucht dus akkoord gegaan, wel direct met Sunny Cars gebeld en klacht ingediend. Dit wordt opgelost door een tegoed bon voor de volgende keer verhuur. Mei 2014 wij huren wederom een auto bij Sunny Cars ophalen in Faro bij Avis. Voucher wordt direct ingenomen, en er ontstaat een discussie over een dag langer autohuur betalen. In mijn beste Engels geef ik aan dat ik dit niet zo heb afgesproken en dit zal opnemen met Sunny Cars, daarna volgt het verhaal over het tolkastje. Dan komen de verzekeringen aan de beurt en ik geef aan dat alles inclusief is! Voor ontvangst van de auto hebben ze creditcard gegevens nodig en de handtekening. Bij inleveren wordt de auto nagekeken en vraag ik nog op de afrekening op papier, plots spreekt men alleen Portugees en begrijp ik hieruit dat alles electronisch wordt verwerkt. En was ik hier maar standvastiger in geweest want er komt geen nota maar wel een afrekening op onze creditcard van 366,46 euro.
Direct met Sunny Cars contact opgenomen(5 Juni), vorige week nog een keer een reminder gestuurd! En vandaag krijg ik het volgende antwoord:
Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u aangeeft dat niet alles naar wens is verlopen bij het opmaken van de huurovereenkomst.
U heeft ons gevraagd uit te zoeken waarvoor uw credit card belast werd. We hebben contact opgenomen met onze verhuurpartner ter plaatse voor een toelichting. Bij deze kunnen wij u bevestigen dat we bericht hebben ontvangen van onze partner. Zij laten ons weten dat uw credit card belast werd voor:
- ATC product, het tolkastje
- Extra verzekering SCDW. Dat houdt in dat u ter plaatse het eigen risico heeft gereduceerd tot 0 Euro (afgekocht) en daarmee de waarborg verlaagd. Het zijn de kosten voor deze extra lokale – onnodige - verzekering die aan u zijn berekend.
- Extra verzekering SPAI. De optie SPAI is niet inbegrepen in de paketten van Sunny Cars en kunt u ter plaatse afsluiten tegen betaling van een toeslag. De optie SPAI dekt medische kosten in geval van ziekte en/of een ongeval, in geval van dood of blijvende invaliditeit van de huurder en inzittenden van de auto.
- Extra verzekering glas schade
Bij uw reservering via Sunny Cars is terugbetaling van het eigen risico en dekking van schade aan glas, banden, bodem of dak van de huurauto inbegrepen. Wanneer u ter plekke schade rijdt houdt de verhuurder de waarborg in en wij betalen deze aan u terug, mits aan de voorwaarden voldaan uiteraard. Dankzij deze service van Sunny Cars is het niet nodig om lokaal extra verzekeringen af te sluiten. Hiervoor waarschuwen we ook op de voucher waarmee u de huurauto heeft opgehaald.
Wij hebben onze partner om coulance en (gedeeltelijke) vergoeding gevraagd. Zij laten ons echter weten niet bereid te zijn de kosten aan u terug te betalen. Tot onze spijt kunnen wij geen verdere actie ondernemen. Wanneer u ter plaatse op het huurcontract tekent voor een dergelijke verzekering, is het voor ons onmogelijk om achteraf nog te bemiddelen. U hebt immers uw handtekening gezet en ook gebruik gemaakt van het voordeel van deze verzekering tijdens de huurperiode.

En inderdaad zat de nota er nu wel bij. En is het gewoon eigen schuld volgens Sunny Cars, wij tekenen voor iets, maar uiteindelijk weet je dus nooit zeker waar je voor tekent.
Ik het nog eens nagekeken maar Sunny Cars adverteert echt nog steeds met "alles inclusief", en of dit nu wel of niet waar is, de afspraken met degene die uiteindelijk verhuren zijn niet duidelijk voor ons als klant.

ml.creusen
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 jun 2014 12:11

Re: problemen autohuur AVIS

Ongelezen bericht door ml.creusen »

Assie 62.
Direct contact opnemen met AVIS in Nederland.( vandaag donderdag zit er alleen maar engels sprekenden, morgen ook nederlands talig. )
Mijn klacht is in behandeling, maar volgens hen moet ik geld terug krijgen omdat ik bewijs heb dat alles via Sunny cars is verzekerd.
Mijn inziens moet iemand hier wèl bij varen en ik heb ook een idee wie dat zal zijn !
Marianne.

Assie62
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jul 2014 14:08

Re: problemen autohuur AVIS

Ongelezen bericht door Assie62 »

Ok ga ik doen. Dank je voor de tip

ml.creusen
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 jun 2014 12:11

Re: problemen autohuur AVIS

Ongelezen bericht door ml.creusen »

Assie 62
Wij hebben net schriftelijk bericht gehad dat het bedrag van de extra verzekering terug gestort zou zijn op onze rekening.

ml.creusen
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 jun 2014 12:11

Re: problemen autohuur AVIS

Ongelezen bericht door ml.creusen »

Hallo alle gedupeerden van dubbel afgesloten autoverzekering in FARO Portugal.
Ik heb de huurovereenkomst van Sunny Cars waarop staat dat de huurauto all-inn verzekerd is moeten sturen naar AVIS en heb mijn geld van AVIS inmiddels terug gestort gekregen.
Wat Sunny Cars niet voor elkaar schijnt te krijgen voor de klanten is het mij op een nette manier en met wat moeite dus wel gelukt, dus even contact opnemen met AVIS.
succes iedereen.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: problemen autohuur AVIS

Ongelezen bericht door newmikey »

Denk ook dat het niet zozeer over AVIS gaat maar mijn ervaringen met Sunnycars hebben mij doen besluiten never nooit niet meer een auto bij ze te huren. Reisburo's die met Sunnycars werken krijgen van mij één keer het verzoek om iets anders te regelen. Doen ze dat niet dat gaat de hele reisboeking niet door.

Laatste geval was een jaartje of wat geleden in Macedonie. Een oud wrak van een auto met versleten handrem (leuk in de steile straatjes van Ohrid) en kapotte koplampen (leuk op de nachtelijke rit vanaf Skopje). Sunnycars' reactie was ontkenning van de feiten (hun partner "herkende de klacht niet") en een kortingsbon van €50 voor "de volgende keer". Het moge duidelijk zijn dat die volgende keer er niet komt uiteraard.

Marko69
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jul 2014 10:44

Re: problemen autohuur AVIS

Ongelezen bericht door Marko69 »

Ook wij dezelfde problemen op Faro 2 juli 2014 met Avis.
All-in gehuurd via CarDelMar in NL, via AVIS, ophalen en afleveren in Faro (Portugal).

Er wordt nagenoeg niets gevraagd of gezegd, de papieren uit Nederland worden op de desk gelegd, hun papieren ernaast. Ik zeg nog dat ik niets extra's wil behalve de tolregistratie, medewerker zegt "yeah all in", mijn inziens hij checkt de voucher........
Credit kaart inleveren, adres op achterkant schrijven voor de beste man en tekenen, mijn inziens formaliteit voor huur, dan de sleutels in ontvangst nemen en op naar je vakantie adres.
Echter terug thuis is er een bedrag van € 369,06 afgeschreven(had al € 550 waarde voucher, all in plus voor Polo, werd een Yaris).
Wat blijkt: alles afkoop eigen risico berekend en alles wat men nog kon verzinnen toegevoegd. Heeft men zonder overleg/toestemming extra verzekeringen etc. afgesloten.
Contact opgenomen met CarDelMar, men geeft aan dat er getekend is en ik bij Avis moet zijn, bla bla bla
Klachtformulier Avis ingediend 2 dagen geleden, nog geen reactie ! Vervolgens creditcard opdracht gegeven voor "betwiste transactie", nu dus afwachten wat Avis NL gaat doen.
Echt misleiding en misbruik maken van. Hoop dat Avis zijn verantwoording gaat nemen !?
PURE OPLICHTING.

ml.creusen
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 jun 2014 12:11

Re: problemen autohuur AVIS

Ongelezen bericht door ml.creusen »

Volhouden, alle nodige gegevens van de autoverhuur waar op staat dat je all inn verzekerd was bij voegen.
Hun hebben ook gegevens die jij daar hebt moeten ondertekenen, daar staat het nummer van huurovereenkomst op
En bellen, vragen hoe het ermee staat.

Marianne.

SunnycarsNL
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jul 2014 15:28

Re: problemen autohuur AVIS

Ongelezen bericht door SunnycarsNL »

Beste Assie62, ml.creusen,

Eerder heb ik al contact gehad met ml.creusen en ik wil deze reactie ook graag delen via dit platform.

Wij proberen onze klanten en de verhuurder ter plaatse zo goed en volledig mogelijk te informeren dat een extra verzekering afsluiten niet nodig is. Sinds enkele maanden werken wij ook met een supplier voucher waar deze informatie in het Engels wordt aangegeven. Sunny Cars heeft geen voordeel bij het afsluiten van extra verzekeringen. Toch kunnen we het niet voorkomen en terugdraaien als een klant tekent voor een extra verzekering. Sunny Cars is afhankelijk van de lokale verhuurder, als deze niet bereid is om de extra gemaakte kosten terug te storten, dan kunnen wij niets betekenen. Als u nog extra adviezen heeft om de informatievoorziening beter te laten verlopen, dan horen wij dat graag.

Ik vind het vervelend voor u dat Sunny Cars u niet heeft kunnen helpen, maar ik ben uiteraard blij dat het ml.creusen via de verhuurder ter plaatse alsnog is gelukt om de kosten terug te krijgen. Bij onze inkoopafdeling is een melding gemaakt om bepaalde, lokale verhuurders onder de loep te nemen. Uw verhalen kunnen als voorbeeld worden gebruikt. Hopelijk kunnen we dit in de toekomst voorkomen.

Zonnige groet,

Renske
Sunny Cars

ml.creusen
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 jun 2014 12:11

Re: problemen autohuur AVIS

Ongelezen bericht door ml.creusen »

Beste Renske van Sunny Cars.
Het is inmiddels zowat 3 weken geleden dat dit probleem bij jullie inkoopafdeling is voorgelegd, zijn er al ontwikkelingen daaromtrent want ik blijf toch wel graag op de hoogte van deze "voorvallen"
En beste"assie 62 ",ik ben benieuwd of je inmiddels ook geld terug ontvangen hebt ?

Marko69
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jul 2014 10:44

Re: problemen autohuur AVIS

Ongelezen bericht door Marko69 »

Nog steeds stil vanuit Avis bij ons, inmiddels in behandeling bij creditcard company, ik ben benieuwd..

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: problemen autohuur AVIS

Ongelezen bericht door newmikey »

Mijn ervaring met de klachtenafhandeling bij Sunnycars is erbarmelijk. Tijdens de vakantie hebben we telefonisch contact opgenomen maar konden ze ons niet helpen, na de vakantie weigerden ze eerst de klacht zelfs maar in behandeling te nemen.

Zelfs ons eigen reisburo dat met Sunny Cars samen werkt(e) meldde ons "Wij begrijpen uw teleurstelling inzake de afhandeling van uw klacht, hetgeen ons spijt." nadat zowel Sunny als het reisburo in gebreke waren gebleven.

Ik schreef destijds het volgende waaruit blijkt dat óók de relatie tussen reisburo en Sunny niet van dien aard is dat de klant daar profijt van trekt of bescherming van ervaart:
Er zijn twee zaken die ons als trouwe klant van [reisburo XXX] buitengewoon teleurgesteld hebben. Ten eerste de exorbitante tijd die verlopen is sinds het indienen van de klacht en de afhandeling die nu ter tafel ligt alsmede het feit dat uit uw schrijven géén enkele vorm van eigen verantwoordelijkheid van [reisburo XXX] blijkt. Ondanks het feit dat de contractuele afspraken tussen u en Sunny Cars van dien aard zullen zijn dat zij de klacht af dienen te handelen, zijn wij toch uw klant - niet die van Sunny Cars.


Sinds die tijd boek ik niets meer bij reisburo's of huurauto intermediairs en ga direct naar de leveranciers van vluchten, auto's en hotelboekingen. Als er dus klachten zijn dat het so slecht gaat in de reisbranche: dit zal zéker niet helpen, dames en heren reis- en boekingsburo's alsmede Sunny Cars!

ml.creusen
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 jun 2014 12:11

Re: problemen autohuur AVIS

Ongelezen bericht door ml.creusen »

Hallo newmikey .
Ik begrijp Uw klacht niet geheel, had dit ook te maken met dubbele verzekering?
Zo,ja waar is dit voorval dan gebeurd ?
Sunny Cars heeft mij toegezegd het onderwerp bij AVIS neergelegd te hebben.

Gesloten