LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Qube Parking - Nooit meer!

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Smurfie
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 sep 2011 18:51

Qube Parking - Nooit meer!

Ongelezen bericht door Smurfie »

Via Groupon hebben wij 3 maanden geleden een voucher gekocht om 14 dagen bij Qube Parking te parkeren. We hebben de auto van 14 juni tot en met 28 juni 2014 bij Qube Parking geparkeerd.

“Zodra u aankomt op ons hagelnieuwe parkeerterrein rijden wij direct weg.”
Op 14 juni zijn we naar het parkeerterrein van Qube Parking toe gereden op de Ecuadorlaan in Aalsmeer. We kregen toen te horen dat het parkeerterrein vol was en dat we ergens anders de auto moesten neerzetten. Daar ging het beloofde “hagelnieuwe parkeerterrein” met “ons parkeerterrein is aangelegd volgens de laatste bepalingen van de overheid” en “uw auto wordt dag en nacht bewaakt door camera’s en onze medewerkers.”. Hier werd ons gevraagd om op een half grind / half gras terrein (vol kuilen) te parkeren, afgezet met linten waarbij de auto’s onwijs strak tegen elkaar werden gezet.
Toen we werden opgehaald, kregen we te maken met een erg onbeschofte vrouwelijk chauffeur. Zij vroeg ons waar onze auto stond. Of op de Ecuadorlaan, op de Middenweg of de Linnaeuslaan. Wij hadden geen idee, wij waren immers ergens anders naar toegebracht omdat het op de Ecuadorlaan vol zat. Toen hebben we ruim 40 minuten met een zuchtende chauffeur om en rond Aalsmeer gereden.

“Er bestaat geen veiligere parkeerplaats in de gehele regio Schiphol” Dit was de vierde keer dat wij onze auto parkeerde in de buurt van Schiphol (twee maal eerder bij Quick Parking en één maal bij Vliegparkeren.nl / 123 Parking) en dit was de meest beroerde ervaring. Het terrein was het slechtste terrein waarop ik al deze keren gestaan heb (terwijl er een nieuw terrein beloofd was), de chauffeuse had werkelijk geen idee waar onze auto stond en behandelde ons onbeschoft toen wij de naam van het terrein niet wisten (welke ons nooit verteld was!).
Niets van dit alles komt overeen met hetgeen wat Qube Parking belooft op de website.

Wij hebben hierom een klacht ingediend bij Qube Parking zelf, want op hun website staat dat zij een uitstekende klachtenafhandeling hebben. Daar kregen wij geen reactie op. Toen hebben wij via de Facebook pagina van Qube Parking een bericht geplaatst. Die werd meteen verwijderd! :shock: Toen hebben we weer een bericht geplaatst. Nog meer klachten volgde van andere klanten van Qube Parking (sleutels kwijt van de auto. 1,5u op Schiphol moeten wachten midden in de nacht, omdat de taxibus vast stond tussen een vrachtwagen en niet weg kon, etc...) Maar waarempel, ook deze berichten inclusief die van mij zijn weer verwijderd! En nu hebben wij niet eens de mogelijkheid meer om een bericht te plaatsen op hun pagina. De enige berichten die zij nu tonen, zijn alleen de positieve berichten, maar alle klachten zijn verdwenen! Terwijl zij hadden aangegeven terug te komen op onze klacht. Weer een belofte de prullenbak in. Jammer en erg teleurstellend. Wij hadden het gevoel dat ze er nu wel wat mee zouden doen, maar dit laat toch wel blijken dat deze organisatie blijkbaar niet deugt.
Dus voor ons in ieder geval nooit meer Qube Parking. Het is jammer dat ze geen moeite hebben genomen om contact met ons op te nemen, want dat was in ieder geval wel zo netjes geweest. En anders moet een organisatie geen dingen beloven die ze niet waar kunnen maken.. :roll:

Arthur_SADEL
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 aug 2014 16:39

Re: Qube Parking - Nooit meer!

Ongelezen bericht door Arthur_SADEL »

Ik ben gewoon op zoek over parkeren info op schiphol want het is een puinhoop - er zijn zo veel parkeerplaatsen aanbiedingen en ik heb geen idee welke betrouwbaar zijn en welke niet. Goed om te weten dat we beter niet parkeren met Qube, een minder te kiezen! Heeft iemand al met MobyPark ervaring gemaakt? Ik heb ze gehoord in de radio onlangs, maar nog niet hun parking service geprobeerd, dus ik hoop dat jullie me iets over het kunnen vertellen?!

F.van Holten
Berichten: 820
Lid geworden op: 28 dec 2008 14:15

Re: Qube Parking - Nooit meer!

Ongelezen bericht door F.van Holten »

Ik ga al jaren met een schiphol-taxi naar schiphol, word thuis keurig opgehaald, en bij terugkomst staat de taxi netjes te wachten.
nooit geen teleurstelling gehad.
en dat voor een relatief lage prijs.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Qube Parking - Nooit meer!

Ongelezen bericht door sjohie »

Wij hebben de laatste vakantie op Schiphol geparkeerd op P1/P2, dat was een ~17 euro upgrade bij de keuze voor smartpark (P3) en dan sta je op loopafstand van de terminal. Al die clubjes er omheen hoor, en lees, ik zoveel verschillende dingen over, dat ik voor een paar tientjes die ellende niet aanhaal.

MegaSponsor
Berichten: 25
Lid geworden op: 26 sep 2008 09:27
Contacteer:

Re: Qube Parking - Nooit meer!

Ongelezen bericht door MegaSponsor »

Wat een amateurs........... in iedergeval bedankt voor de waarschuwing, ik het ook meteen doorsluizen naar twitter en facebook.

pinguin
Berichten: 35
Lid geworden op: 18 jun 2005 16:25

Re: Qube Parking - Nooit meer!

Ongelezen bericht door pinguin »

Wij nemen bij van de Valk Schiphol een Park, sleep en fly arrangement. Je wordt met de pendel naar het vliegveld gebracht en ook weer opgehaald. De kosten komen ongeveer overeen met de parkeerkosten op Schiphol. Omdat wij uit het zuiden komen is dit helemaal lekker. De dag er voor daar heen rijden, lekker slapen, ontbijten en vliegen. Misschien een optie?

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Qube Parking - Nooit meer!

Ongelezen bericht door sjohie »

pinguin schreef:Wij nemen bij van de Valk Schiphol een Park, sleep en fly arrangement. Je wordt met de pendel naar het vliegveld gebracht en ook weer opgehaald. De kosten komen ongeveer overeen met de parkeerkosten op Schiphol. Omdat wij uit het zuiden komen is dit helemaal lekker. De dag er voor daar heen rijden, lekker slapen, ontbijten en vliegen. Misschien een optie?
Dan zit je nog steeds met pendelbussen, en ben je afhankelijk van derden. :wink:

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Qube Parking - Nooit meer!

Ongelezen bericht door Har06 »

Smurfie geen aantekening gemaakt over de lokatie waar je de auto achterlaat ?, natuurlijk zijn de parkeervakken eng, wat kostte een week parkeren :?: :idea:

Smurfie
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 sep 2011 18:51

Re: Qube Parking - Nooit meer!

Ongelezen bericht door Smurfie »

Wij mochten er vanuit gaan dat de Qube Parking wel zou weten waar hij ons had neer gedropt. Wij hadden gereserveerd voor het terrein op de Ecuadorlaan en niet voor het brak terrein waar we moesten staan. Bij andere organisaties kregen we netjes een kaartje mee met het adres erop. Maar daarentegen wisten ze ook precies waar je stond, want ze hadden maar 1 terrein!
Wij hebben vaker geparkeerd bij parkeerbedrijven net buiten Schiphol. En dit is altijd goed gegaan. Dit was de 1e keer dat het op deze manier ging en dat daarna ook je klacht überhaupt niet eens serieus wordt genomen. :?:
We waren rond de €50/€55 kwijt (via Groupon). Net zoals vorig jaar, maar dan bij een andere organisatie. Die het wel netjes geregeld had!

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Qube Parking - Nooit meer!

Ongelezen bericht door berndv »

Smurfie schreef:Wij mochten er vanuit gaan dat de Qube Parking wel zou weten waar hij ons had neer gedropt. Wij hadden gereserveerd voor het terrein op de Ecuadorlaan en niet voor het brak terrein waar we moesten staan. Bij andere organisaties kregen we netjes een kaartje mee met het adres erop. Maar daarentegen wisten ze ook precies waar je stond, want ze hadden maar 1 terrein!
Wij hebben vaker geparkeerd bij parkeerbedrijven net buiten Schiphol. En dit is altijd goed gegaan. Dit was de 1e keer dat het op deze manier ging en dat daarna ook je klacht überhaupt niet eens serieus wordt genomen. :?:
We waren rond de €50/€55 kwijt (via Groupon). Net zoals vorig jaar, maar dan bij een andere organisatie. Die het wel netjes geregeld had!
Ik vermoed dat het bedrijf niet een dergelijke drukte verwacht had door de Groupon aanbieding en daardoor de zaken op een dergelijke manier heeft uitgevoerd,wat het natuurlijk niet goedpraat. Of dat ze voor de mensen die via Groupon geboekt hebben wel andere plaatsen gebruiken dan voor de mensen die rechtstreeks boeken.

Smurfie
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 sep 2011 18:51

Re: Qube Parking - Nooit meer!

Ongelezen bericht door Smurfie »

@ Jorgen1980
Bedankt voor de tip! :) Iets om te onthouden voor volgend jaar.

@berndv
Dat zou ik me ook niks verbazen. Dat soort dingen hoor je wel vaker. Maar je zou toch zeggen dat je juist voor een goede service zorgt, zodat je juist vaker terug wilt komen? :roll:
En mocht het dan fout gaan, neem dan in ieder geval de moeite om het op te lossen en in gesprek te gaan. Maar er wordt juist heel onprofessioneel gereageerd.

xs2siem
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 sep 2014 10:54

Re: Qube Parking - Nooit meer!

Ongelezen bericht door xs2siem »

Slecht bedrijf, slechte service en ronduit onbeschofte mensen! Nooit meer!

Parkeren voor onze vakantie geboekt bij Qube.
In 1 woord slecht.
Bij aankomst al onvindbaar op Schiphol zelf, uiteindelijk aan 2 jonge mensen de sleutel gegeven (enorm eng)
kwamen al niet betrouwbaar over op het eerste gezicht. Toch maar gedaan geen ander optie mogelijk, moesten vlucht halen en al te laat doordat het onvindbaar was.

Toen we terugkwamen van vakantie stond er al bellen voordat u naar de bagageband loopt (dit is natuurlijk al vreemd aangezien een echte valetparking je vlucht in de gaten houdt en er gewoon staat als je naar buiten loopt, daar betaal je tenslotte voor)
Maar goed, wij bellen, konden niet vinden welke auto van ons was en waar die stond maar ze zouden met 15 minuten terugbellen. Aangezien we midden in de nacht aankwamen waren we al verbaasd hierover (hoe druk kan het zijn)
We werden niet gebeld, zelf maar weer bellen na 20 minuten. Onze collega is onderweg zeiden ze.
Prima wij wachten, na 20 minuten niks weer bellen, nee hoor zeiden ze hij moet er zo zijn. Na 20 minuten niets weer bellen. Kwamen ze met het verhaal dat de sleutel van onze auto in de kluis lag en de chauffeur had de sleutel van de kluis en die reed net van Schiphol weg. Bizar! Toen werden we boos, na inmiddels al 45 minuten buiten wachten. Een bijdehante opmerking van de telefonist en hij hing op.
Weer terugbellen, met 15 minuten zou hij er zijn volgens hun. Na 35 minuten kwam er iemand aankakken, stapt uit en geeft een sleutel en zegt geen woord en gaat vervolgens bellen zodat ie niet meer met ons hoeft te praten. Wij verbaasd maar foto's van de auto gemaakt en maar weggereden. Wat een slecht bedrijf, slechte service en onbeschoft personeel. 1,5 uur midden in de nacht staan wachten op onze auto en dan nog zo behandeld worden ook!

berend67
Berichten: 86
Lid geworden op: 04 sep 2008 14:59

Re: Qube Parking - Nooit meer!

Ongelezen bericht door berend67 »

Net wat sjohie zegt. Lekker op p1/p2, voor een paar tientje meer. En anders p3, lekker met de pendelbus.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Qube Parking - Nooit meer!

Ongelezen bericht door Har06 »

berend67 schreef:Net wat sjohie zegt. Lekker op p1/p2, voor een paar tientje meer. En anders p3, lekker met de pendelbus.

Groupon wat is daar mis mee ???? de AV lezen en nakomen :mrgreen:

PeterVo
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 okt 2014 15:22

Re: Qube Parking - Nooit meer!

Ongelezen bericht door PeterVo »

Begin september gebruik gemaakt van dit bedrijf.
Het parkeren en weer ophalen van de auto na afloop ging probleemloos.
Moet daarbij wel zeggen dat het personeel (heel vriendelijk) er niet erg professioneel uitzag, een jasje of shirt van de zaak had even duidelijker geweest. Ook het niet krijgen van een ontvangstbewijs vond ik vreemd. Als je de werkwijze een beetje in de gaten houdt, kan je vrij gemakkelijk een auto met sleutels mee krijgen. Er werd namelijk totaal geen legitimatie gevraagd.
Wat ik heel vervelend vind is dat het bedrijf totaal niet reageert op email of het webformulier (om over de niet aanwezige chat-functie die wel vermeld staat maar niet te spreken).
Dat roept bij mij vraagtekens op hoe het moet gaan als er wel een probleem is. Een duur 0900 nummer bellen blijft dan over, maar telefoongesprekken zijn altijd moeilijk vast te leggen voor eventueel wel/niet nakomen van afspraken.
Ondanks dat het parkeren en weer ophalen dus wel goed ging is dit bedrijf voor mij geen optie voor een tweede keer, vanwege het ontbreken van enige vorm van communicatie.

Nog even een nabrander: Ik had op de site van Qube ook nog een ingekorte versie van dit verhaal geplaatst, maar dat is door het bedrijf gelezen en verwijderd.
Geeft een beetje de betrouwbaarheid aan.
Je krijgt dus geen reactie als je er om vraagt, maar als je dan daar wat van zegt, wordt het gauw weggehaald. Laf dus.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Qube Parking - Nooit meer!

Ongelezen bericht door Julie4444 »

PeterVo schreef:Nog even een nabrander: Ik had op de site van Qube ook nog een ingekorte versie van dit verhaal geplaatst, maar dat is door het bedrijf gelezen en verwijderd.
Geeft een beetje de betrouwbaarheid aan.
Je krijgt dus geen reactie als je er om vraagt, maar als je dan daar wat van zegt, wordt het gauw weggehaald. Laf dus.
Niet laf, maar gewoon onetisch en onbeschofd.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Qube Parking - Nooit meer!

Ongelezen bericht door kokka »

ik begrijp niet dat mensen voor duizenden euro's op vakantie gaan, en dan een paart tientjes willen besparen door goedkoop te parkeren

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Qube Parking - Nooit meer!

Ongelezen bericht door GJvdZ »

kokka schreef:ik begrijp niet dat mensen voor duizenden euro's op vakantie gaan, en dan een paart tientjes willen besparen door goedkoop te parkeren
Ik wilde net hetzelfde schrijven. En zoals sjohie hierboven schrijft: je kunt prima op de Schiphol parkeerplaatsen parkeren voor een goede prijs. Even de aanbiedingen in de gaten houden en het kost je zo goed als niets extra's en je staat goed geparkeerd. In de zomermaanden kan je zelfs leuke aanbiedingen voor "Excellence parking" vinden, dan sta je nog dichter bij de terminal dan op P1/P2.

En dichtbij geparkeerd staan is vooral bij terugkomt ideaal: na zo'n vlucht wil je zo snel mogelijk in je auto zitten en wegrijden.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Qube Parking - Nooit meer!

Ongelezen bericht door Julie4444 »

GJvdZ schreef:
kokka schreef:ik begrijp niet dat mensen voor duizenden euro's op vakantie gaan, en dan een paart tientjes willen besparen door goedkoop te parkeren
Ik wilde net hetzelfde schrijven. En zoals sjohie hierboven schrijft: je kunt prima op de Schiphol parkeerplaatsen parkeren voor een goede prijs. Even de aanbiedingen in de gaten houden en het kost je zo goed als niets extra's en je staat goed geparkeerd. In de zomermaanden kan je zelfs leuke aanbiedingen voor "Excellence parking" vinden, dan sta je nog dichter bij de terminal dan op P1/P2.

En dichtbij geparkeerd staan is vooral bij terugkomt ideaal: na zo'n vlucht wil je zo snel mogelijk in je auto zitten en wegrijden.
Wij hebben eens een lange reis gemaakt en het was gewoon serieus goedkoper om een taxibusje helemaal naar huis te nemen dan de auto op Schiphol te parkeren. Het OV heen genomen, en je persoonlijke buschauffeur brengt je naar huis. Ideaal.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Qube Parking - Nooit meer!

Ongelezen bericht door moederslink »

Mijn vlucht ging heel vroeg en kon niet met OV op tijd komen en dan wordt heen en weer met Schipholbusje best wel duur.
Opgelost door met gewone taxi naar station te gaan , was niet zoo ver , en met OV verder en terug kon ook met OV.
Maar ook de hotelletjes en pendelbussen daar in de buurt zijn heel goed te doen !

Gesloten