LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Recreatie pakket CanalDigitaal, is er een alternatief?

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Kritischemiep
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 sep 2015 15:07

Recreatie pakket CanalDigitaal, is er een alternatief?

Ongelezen bericht door Kritischemiep »

Is er een alternatief voor een recreatief schotelabb.?
Wij gaan ook vaak nog eind september/begin oktober op vakantie met de caravan en zijn nu gedwongen, mochten we tv willen kijken, om een heel jaar te betalen voor zo'n 3 tot 6 weken ontvangst. Het recreatiepakket bied alleen tv aan vanaf 15 maart t/m 15 september voor alle Nederlandse zenders. Het naseizoen kamperen is dan nét begonnen. Ik vind het sowieso niet van deze tijd dat je als klant niet zelf kunt bepalen wannéér je het half jaar laat ingaan.
Kaart activeren en dan een half jaar geldig. Hoe moeilijk kan dat zijn? Helaas heeft CanalDigitaal geen enkele boodschap hieraan. Dus.. wie heeft er een alternatief? En internet is dat niet ivm ontvangst.

Emlichheimer
Berichten: 297
Lid geworden op: 29 nov 2005 10:19

Re: Recreatie pakket CanalDigitaal, is er een alternatief?

Ongelezen bericht door Emlichheimer »

Heb je niet een bekende met een Anaal Digitaal abonnement die een 2e kaart kan bestellen?
Ik heb thuis gewoon een 2e kaart voor op de slaapkamer, maar CD kan niet zien of die nu op de camping gebruikt wordt, of thuis in de slaapkamer. :mrgreen:

stofzuigertje

Re: Recreatie pakket CanalDigitaal, is er een alternatief?

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik heb Digitenne en die neem ik mee...
De kaart thuis eruit en op de boot of Camper, want ik kan maar op 1 plaats kijken.

Voor satelliet geld eigenlijk hetzelfde, Ziggo eruit.....

En KPN klanten kunnen naast thuis vaak ook Digitenne extra krijgen, was vroeger wel dus ADSL van Online en KPN hadden dat ooit wel.
Alleen voor buitenland zit je aan CD vast.. maar thuis ook kijken en je betaal en gebruik dan hele jaar dat pakket!

stofzuigertje

Re: Recreatie pakket CanalDigitaal, is er een alternatief?

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik heb Digitenne en die neem ik mee...
De kaart thuis eruit en op de boot of Camper, want ik kan maar op 1 plaats kijken.

Voor satelliet geld eigenlijk hetzelfde, Ziggo eruit.....

En KPN klanten kunnen naast thuis vaak ook Digitenne extra krijgen, was vroeger wel dus ADSL van Online en KPN hadden dat ooit wel.
Alleen voor buitenland zit je aan CD vast.. maar thuis ook kijken en je betaal en gebruik dan hele jaar dat pakket!

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Recreatie pakket CanalDigitaal, is er een alternatief?

Ongelezen bericht door Har06 »

Ik heb een DSB tv met versterker, gratis en voor niets de publieke zenders.in nederland en het buitenland

Gesloten