LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Schade huurauto dubbel geïncasseerd

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Focko
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jul 2018 10:20

Schade huurauto dubbel geïncasseerd

Ongelezen bericht door Focko »

In februari in Spanje een auto gehuurd via DoYouSPAIN bij Rhodium.
Geen extra verzekering afgesloten toch schade buiten mijn schuld. Bij inlevering ook volledig ingevuld Europees schadeformulier ingeleverd.
Bij thuiskomst was €468 afgeschreven van mijn creditcard. Deze zou worden teruggestort als verzekering van de tegenpartij heeft betaald.
Betaling heeft in april al plaatsgevonden.
Bewijs van de betaling door de verzekering van de tegenpartij opgestuurd naar DoYouSpain maar je raad het al niets teruggestort.
Dus toch boeven dit soort maatschappijen.
Laatst gewijzigd door Radar op 04 jul 2018 15:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast

Mark1992
Berichten: 548
Lid geworden op: 24 nov 2015 16:46

Re: Schade huurauto dubbel geïncasseerd

Ongelezen bericht door Mark1992 »

Focko schreef:In februari in Spanje een auto gehuurd via DoYouSPAIN bij Rhodium.
Geen extra verzekering afgesloten toch schade buiten mijn schuld. Bij inlevering ook volledig ingevuld Europees schadeformulier ingeleverd.
Bij thuiskomst was €468 afgeschreven van mijn creditcard. Deze zou worden teruggestort als verzekering van de tegenpartij heeft betaald.
Betaling heeft in april al plaatsgevonden.
Bewijs van de betaling door de verzekering van de tegenpartij opgestuurd naar DoYouSpain maar je raad het al niets teruggestort.
Dus toch boeven dit soort maatschappijen.
Kun je dit niet aankaarten bij je CreditCard maatschappij? Zij verzekeren immers jouw ''aankopen''. Wanneer jij kunt aantonen dat de verzekering heeft uitbetaald, kan de CreditCard maatschappij misschien iets voor jouw betekenen.

Pierre-de-5e
Berichten: 25
Lid geworden op: 23 okt 2017 16:52

Re: Schade huurauto dubbel geïncasseerd

Ongelezen bericht door Pierre-de-5e »

Kun je dit niet aankaarten bij je CreditCard maatschappij? Zij verzekeren immers jouw ''aankopen''. Wanneer jij kunt aantonen dat de verzekering heeft uitbetaald, kan de CreditCard maatschappij misschien iets voor jouw betekenen.
Dat zou ik zeker doen. Zelf heb ik jaren geleden geïncasseerde kosten wegens zogenaamde schade aan de huurauto betwist. Mijn bank (ING) ingeschakeld en die hebben contact opgenomen met de verhuurder. Enige tijd later kreeg ik het onterecht geïncasseerde bedrag teruggestort.

Gesloten