LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaring met Bolderman reisorganisatie

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Ad2105
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 aug 2018 22:41

Slechte ervaring met Bolderman reisorganisatie

Ongelezen bericht door Ad2105 »

Kijk eerst eens goed rond bij een andere reisorganisatie VOORDAT je een reis boekt bij Reisorganisatie Bolderman. in debrochurestond vermeld een optionele excursie naar de Almalfikust t.w. € 39,= p.p. 3 dagen voor ons vertrek kregen wij de bescheiden thuis en er stonden nog eens 10 optionele excursie van ongeveer € 325,= p.p vermeld. Als dit van te voren in de brochure was aangegeven dan waren wij beslist niet meegegaan. Ik heb hierover een klacht ingediend bij Bolderman reizen na onze 15 daagse reis naar Sicilië, Sorrento en Almafikust. Tevens hadden wij zeer slecht onderhouden hotels. Het hotel Cavour in Sorrento had ongedierte zoals bedwantsen. De hotels inclusief half pension waren echt ver beneden peil. Na zowel het indienen van een schriftelijke- en mondelinge klacht , werden wij afgescheept met een waardebon van € 50,=. Klachten worden echt niet serieus genomen bij Bolderman en de klager wordt afgescheept met een waardebon van € 50,=. Ik heb aan Bolderman reisorganisatie mede gedeeld dat ik e.e.a. openbaar ga maken via diverse media.

BL2
Berichten: 4831
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Slechte ervaring met Bolderman reisorganisatie

Ongelezen bericht door BL2 »

Ad2105 schreef:Kijk eerst eens goed rond bij een andere reisorganisatie VOORDAT je een reis boekt bij Reisorganisatie Bolderman. in debrochurestond vermeld een optionele excursie naar de Almalfikust t.w. € 39,= p.p. 3 dagen voor ons vertrek kregen wij de bescheiden thuis en er stonden nog eens 10 optionele excursie van ongeveer € 325,= p.p vermeld. Als dit van te voren in de brochure was aangegeven dan waren wij beslist niet meegegaan. Ik heb hierover een klacht ingediend bij Bolderman reizen na onze 15 daagse reis naar Sicilië, Sorrento en Almafikust. Tevens hadden wij zeer slecht onderhouden hotels. Het hotel Cavour in Sorrento had ongedierte zoals bedwantsen. De hotels inclusief half pension waren echt ver beneden peil. Na zowel het indienen van een schriftelijke- en mondelinge klacht , werden wij afgescheept met een waardebon van € 50,=. Klachten worden echt niet serieus genomen bij Bolderman en de klager wordt afgescheept met een waardebon van € 50,=. Ik heb aan Bolderman reisorganisatie mede gedeeld dat ik e.e.a. openbaar ga maken via diverse media.
Gelukkig dat je zelf al aangeeft dat je een wraaktopic hebt geopend.....
Waarom je zo ontstemd bent over optionele excursies ontgaat mij compleet. Je hoeft immers niet mee !
Bolderman hoort tot de wat goedkopere reisorganisaties, om de prijs wat te drukken werkt men met optionele excursies.
Vind je er één of meerdere leuk, ga je mee. Vind je ze niet interresant, blijf je in het hotel of ga je zelf wat doen.
Hotels, hoe goedkoop ook, horen wel schoon te zijn, maar dat heeft u toch netjes gemeld.

NeoDutchio
Berichten: 12316
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Slechte ervaring met Bolderman reisorganisatie

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Dus, hoe meer keuze's u krijgt, hoe minder zin u heeft om mee te gaan? Wees blij dat u mag kiezen wat u wilt gaan doen op vakantie.
En tja, een goedkope vakantie is ook een goedkope accommodatie.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Slechte ervaring met Bolderman reisorganisatie

Ongelezen bericht door moederslink »

Ik ben al vaker op stedentrip juist met Bolderman geweest en heb nooit klachten .
Optionele excursies zijn optioneel en dus niet verplicht.
Bedwantsen zijn goor , maar je kunt deze overal in ieder pension of hotel of huisje tegenkomen , zelfs in je eigen bed :mrgreen:
Schone badkamers, schoon linnengoed en goeie sfeer en kwaliteit/ prijsverhouding vind ik zeker zo belangrijk.

Rinyvandenboom
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mar 2019 16:28

Re: Slechte ervaring met Bolderman reisorganisatie

Ongelezen bericht door Rinyvandenboom »

Wij zijn al 12 keer met Bolderman meegeweest. Van stedenreizen, excursiereizen tot rondreizen. Altijd goede hotels gehad en de je bent vrij om de optionele excursies te boeken. Vaak zijn er ook andere mogelijkheden zoals wandelen of fietsen in de omgeving. De aangeboden excursies zijn niet te duur en voegen wel iets aan de reis toe. Als je een mindere kamer hebt geef dat door aan de chauffeur zodat hij een oplossing kan zoeken. Ook dit jaar gaan we zeker weer mee met Bolderman.

BL2
Berichten: 4831
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Slechte ervaring met Bolderman reisorganisatie

Ongelezen bericht door BL2 »

En speciaal aangemeld voor deze positieve bijdrage, dat kan ik zeer waarderen.......

Gesloten