LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaring met rentalcars.com

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
elise.oudshoorn
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 sep 2019 14:01

Slechte ervaring met rentalcars.com

Ongelezen bericht door elise.oudshoorn »

Huur niet bij Rentalcars.com! Indien zich een probleem ter plaatse voordoet in je vakantieland geven zij niet thuis en de verhuurder in land van bestemming wijst naar rentalcars.com. Zo sta je als consument in de kou, terwijl je een volledige betaling hebt gedaan voor een huurauto die wij althans niet hebben ontvangen conform onze voucher.
De wijze waarop een klacht en claim vervolgens worden opgepakt en behandeld zijn tenenkrommend en getuigen niet van een service gerichte instelling van deze organisatie.

Het is inmiddels 8 weken na onze vakantie en tegemoetkoming van een fout bij de verhuurder is helaas nog niet afgehandeld/ goed in behandeling genomen. :twisted:

Wie heeft er nog meer ervaringen met deze partij? RENTALCARS.COM

StevieNL81
Berichten: 913
Lid geworden op: 04 apr 2018 16:55

Re: Slechte ervaring met rentalcars.com

Ongelezen bericht door StevieNL81 »

Astu

touroperators-vliegmaatschappijen-f19/r ... 15080.html

In onderwerp spreekt men daar over rentalcars.com en in de tekst rentalcars.com ... Zijn wel 2 verschillende bedrijven dus weet niet zeker of het dezelfde is

MW44
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 sep 2019 13:11

Re: Slechte ervaring met rentalcars.com

Ongelezen bericht door MW44 »

Ik heb ook een heel slechte ervaring met ze. Mijn tips:

Zorg ervoor dat je foto’s maakt met flits van de gehele auto. Achteraf schrijven ze van je creditcard af ook al heb je de auto al ingeleverd.

Arizonakid
Berichten: 1124
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Slechte ervaring met rentalcars.com

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Ik huur al jaren bij ze, al toen het nog carhire3000 was, en heb nooit problemen gehad. Klantenservice werkt prima,is altijd bereikbaar en reageert snel. Wat was het probleem precies?
Vergeet niet dat ze afhankelijk zijn van de verhuurder ook, als die sloom reageert kan het lang duren. Rentalcars zelf is geen verhuurder maar tussenpersoon.

Gesloten