LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sportschoolabonnement opzeggen

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Byvandergoes
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 sep 2018 20:39

Sportschoolabonnement opzeggen

Ongelezen bericht door Byvandergoes »

Opzeggen bij Easyit premium
Op 1 oktober 2017 ben ik bij Easy Fit premium een abonnement aangegaan voor een jaar . Op 1 juli 2018 heb ik dit opgezegd miv 1 oktober 2018. Bij Easy Fit zeggen ze nu dat ik nog 4 weken na 1 oktober moet betalen omdat het abonnement pas na 1 oktober per 4 weken opzegbaar is. In het door mij ontvangen contract staat echter: contractsduur: 12 maanden ( dus tot 1 oktober 2018) en daarna per 4 weken opzegbaar. Wie heeft gelijk?

Nijogeth
Berichten: 9984
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Sportschoolabonnement opzeggen

Ongelezen bericht door Nijogeth »

U heeft gelijk. Daar hoef ik verder niets aan toe te voegen.

Lady1234
Berichten: 27119
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Sportschoolabonnement opzeggen

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Die zijn een beetje kierewiet van het sporten geworden. :lol:

alfatrion
Berichten: 21912
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Sportschoolabonnement opzeggen

Ongelezen bericht door alfatrion »

Byvandergoes schreef:
29 sep 2018 20:48
Wie heeft gelijk?
U heeft gelijk. Voor een overeenkomst van bepaalde duur (hier 12 maanden) geldt dat deze in beginsel van rechtswege eindigt na de afgesproken periode. Hiervan kunnen partijen afwijken in de zin dat ze kunnen afspreken dat de overeenkomst wordt stilzwijgend omgezet in een overeenkomst van onbepaalde duur, die u op ieder moment mag opzeggen met een opzeg termijn van maximaal 1 maand. U kunt dat laatste doorbreken door aan te geven dat u niet wilt dat de overeenkomst wordt omgezet.

Gesloten