LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telefonische verkoop welness vakantie.

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Oranje123
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 mei 2018 22:48

Telefonische verkoop welness vakantie.

Ongelezen bericht door Oranje123 »

Van de week werd ik gebeld door een bedrijf dat mij voorstelde een aantal dagen in europa een welness vakantie te genieten en dit maar 69 euro voor 4 personen "Mag ik die aanbieding u toe sturen op uw mail adres. Tuurlijk dacht ik,sturen mag altijd." Toen ging het bandje aan en werd het gesprek opgenomen en vertelde hij mij dat ik ik het abbonement op kan zeggen binnen 2 weken na aankomst van de mail,

Bah dacht ik, ik ben er in getrapt en dus mn mail en spambox in de gaten houden... niks. Ik weet niet meer hoe het bedrijf heet en het nummer was annoniem natuurlijk. Het mail adres eindigde met .eu dacht ik te onthouden .

Heeft iemand een idee om welk bedrijf het gaat en wat de stappen zijn die ik moet ondernemen om te voorkomen dat ik er straks aan vast zit.
Alvast bij Voorbaat dank.

yan
Berichten: 681
Lid geworden op: 24 okt 2017 11:54

Re: Telefonische verkoop welness vakantie.

Ongelezen bericht door yan »

Er zijn meerdere "bedrijven" die zo te werk gaan, daar is al veel over geschreven hier.
De werkwijze is niet toegestaan, u heeft geen akkoord gegeven voor een abonnement dus u zit ook nergens aan vast.
Waarschijnlijk sturen ze helemaal geen bevestigings mail en ontvangt u over een tijd een herinnering of brief van een incassobureau.
Eenmaal reageren dat er geen overeenkomst is, en u binnen 14 dagen bewijs wilt ontvangen van de door u getekende overeenkomst. verder niet meer op reageren

Oranje123
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 mei 2018 22:48

Re: Telefonische verkoop welness vakantie.

Ongelezen bericht door Oranje123 »

Oh super bedankt Yan dat is een geruststelling! Fijn weekend!

Oranje123
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 mei 2018 22:48

Re: Telefonische verkoop welness vakantie.

Ongelezen bericht door Oranje123 »

Inmiddels heb ik de mail binnen en geantwoord.

Geachte klant,

Wij wensen u van harte welkom Center Wellness.

Zoals afgesproken ontvangt u hierbij uw promo code. U kunt met deze code een 3 tot 8 daagse reis boeken voor 4 personen waarbij u zelf de bestemming mag kiezen. Welke reizen er zijn aangesloten en alle informatie over deze reizen kunt u lezen op de onze website www.centerwellness.eu. U betaalt hiervoor een eenmalig bedrag van € 69 en u mag dit bedrag (uiterlijk op de 14de dag van ontvangst) zelf aan ons overmaken op IBAN: GB96 PRTC 0099 8500 0618 72 BIC: PRTCGB21 t.n.v. Center Wellness onder vermelding van uw gegevens.

Gebruikersnaam : email
Wachtwoord : xxxxxxx

Bent u na gebruik van uw promo code ook tevreden zoals vele andere klanten en wilt u graag nog een promo code ontvangen, kunt u ons ook een mail sturen via [email protected] of onze contactformulier invullen op de website www.centerwellness.eu. De promo code staat niet op naam en is dus ook leuk om cadeau te geven.

We kunnen het ons haast niet voorstellen maar mocht het toch zo zijn dat u om een of andere reden geen gebruik wilt of kunt maken van de promo codes verzoeken wij u om uw aanvraag te annuleren binnen 14 dagen. U kunt ons een mail sturen op [email protected].

Promo Codes : Xxxxxxxxxx

Wij wensen u alvast veel reisplezier. Vergeet u ons niet een kaartje te sturen?

Met vriendelijke groeten,Center Wellness

Sandra P
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jun 2018 11:14

Re: Telefonische verkoop welness vakantie.

Ongelezen bericht door Sandra P »

Ik ontvang een rekening van Pay-care incasso. Weet niet waarvan. Krijg eerst geen contact. Inmiddels aanmaning met 40 euro boete. Inmiddels wel contact blijkt van trip-abroud en er ligt een tweede centrr wellness. Ik weet van een telefonisch contact maar niet meer waarover. Had binnen 14 dan moeten reageren anders ging deal gewoon door. Nooit geen mail ontvangen om uit te schrijven. Pay-care zegt betalen anders worden de kosten hoger. Krijg van Pay care mail adressen trip-abroud niet bekent. Kan bedrijven zelf niet benaderen. Nu Pay care verzocht bedrijven met mij contact op te laten nemen. Daar het mij zelf niet lukt. Wat nu te doen? Bedragen lopen op

Kaatje23
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jun 2018 09:24

Re: Telefonische verkoop welness vakantie.

Ongelezen bericht door Kaatje23 »

Hieronder de mail van mijn man, waardoor ze gelijk m'n dossier hebben gesloten. Misschien heeft iemand er wat aan.


Goede morgen,

Na goed te hebben onderzocht (rechtsbijstand/internet) op welke gronden u mij de bij u geannuleerde en door u bevestigde en goedgekeurde annulering waar ik de bewijs mail van heb, ben ik erg benieuwd hoe u mij deze toch wilt laten betalen.

Hierbij laat ik u weten dat er geen overeenkomst tussen u en mij is en dat ik van u binnen 14 dagen na dagtekening van mijn mail schriftelijk bewijs wil ontvangen van een door mij ondertekende overeenkomst.

Groet,

Selina6221
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jul 2018 11:58

Re: Telefonische verkoop welness vakantie.

Ongelezen bericht door Selina6221 »

Mijn vriend heeft ook van Pay Care een mail ontvangen dat hij iets moet betalen dat hij nooit heeft ontvangen 69 euro + 40 euro.
Hij heeft 2x gebeld de één zegt u heeft wel herinneringen gehad de ander zegt daar doen we niet aan moet hij nu naar center Wellness mailen dat hij geen schriftelijke toestemming heeft gegeven?

Alvast bedankt

juliomariner
Berichten: 4782
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Telefonische verkoop welness vakantie.

Ongelezen bericht door juliomariner »

Nee hij hoeft als hij perse wil reageren aan hun aangeven dat hij een door hem ondetekende opdrachtbevestiging wil ontvangen en als ze dat niet willen sturen ze naar de kloten kunnen lopen en dat hij de rechtzaak met vertrouwen tegemoet ziet

angelap
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jul 2018 14:21

Re: Telefonische verkoop welness vakantie.

Ongelezen bericht door angelap »

Ik heb dit ook aan de hand gehad. Ik kreeg de mail ook pas dagen later, dat doen ze express zo denk ik.
Ik heb er vanaf gezien maar was eigenlijk 1 werkdag te laat.
In mijn mail zaten geen promo codes en de website is fake als je het mij vraagt, je moet inloggen. Inlogcode stond niet in de mail. Hoe kan ik iets boeken zonder inlogcode, wat al raar is!, geen promocodes en geen informatie waar ik iets kan boeken? want 69 euro is niet veel geld maar dan wil ik wel zien waar ik het aan besteden. En hoe ik dat doe. Ik kreeg geen antwoord op mijn mail. Later kreeg ik een aanmaning met gelijk 40 euro erboven op. Dit mag dus wettelijk niet, zo;n hoge boete zonder herinnering eerst te sturen. Ik vertrouwde het al gelijk voor geen meter.
Wij hebben paycare gemaild. Kreeg ik als antwoord dat ik meerdere mails heb ontvangen en geopend. Dat is totaal niet waar en volgens mij kan een bedrijf niet zien of ik een mail gelezen heb? En de geluidsopname stuurden ze mij met mijn antwoorden op de vragen dat het meisje mij vroeg van de callcenter. Ik zeg ja op een mail niet op een abonnement. En opzeggen heb ik netjes gedaan al was ik iets te laat.
Daarna paycare weer gemaild. Daarin gezet dat wij juridische stappen gaan ondernemen. Nooit meer iets gehoord!!
als je dus maar goed dreigt en overtuigend overkomt dat je niet gaat betalen voor een dienst die niet bestaat dan haken ze wel af.
Wellness.eu is nergens te vinden op internet. Maar het wordt wel tijd dat als je naar ze googelt dat bovenaan komt te staan dat het een fake bedrijf is en er dus niet moet op ingaan of gelijk afzeggen per mail.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Telefonische verkoop welness vakantie.

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Site is er - maar zowiezo niet doen.
Het is niet eens beveiligd - dus usernaam/wachtwoord kan door een scriptkiddie zo gevangen worden.

yvonne1953
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 aug 2018 14:37

Re: Telefonische verkoop welness vakantie.

Ongelezen bericht door yvonne1953 »

center wellness zit mij ook op de hielen, nu al 150 euro. ook ik nooit iets ontvangen, dus kan ook niks opzeggen.
inmiddels ruzie met incasso burea UNICPARTS ik zeg stuur alles maar op wat je hebt. nou nog niks he.
ik zeg ga niks betalen....zegt de medewerkster.....krijgt u ook de stukken niet.?????????

Gesloten