LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Thermen Bussloo is belachelijk duur!!

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Thermen Bussloo is belachelijk duur!!

Ongelezen bericht door Brahms »

16again schreef:Doet niets af aan het feit dat TS achteraf ontevreden is en de kwaliteit van het geleverde dus niet aan verwachtingspatroon voldeed.
Wellness begint in mijn beleving met een goede nachtrust, moeilijk als bed al tegen valt...
TS was vooral niet te spreken over de prijsstelling. En dat terwijl ze het kado had gekregen......
Maar wat maakt het uit, ze heeft haar hart gelucht en is al weer aan het werk en is dit topic al weer compleet vergeten.
Ook de vaste forumschrijvers zouden het dus nu weer wat rustiger aan kunnen doen :D

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Thermen Bussloo is belachelijk duur!!

Ongelezen bericht door olaf79 »

kokka schreef:
Biance77 schreef:Een week geleden een zogenaamd verjaardagscadeau gekregen van mijn echtgenoot:
de dankbaarheid straalt ervan af. als ik jouw man was kreeg je volgend jaar een pan of een strijkijzer voor je verjaardag
Of een flink pak op billen. Wat een ondankbare dame.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Thermen Bussloo is belachelijk duur!!

Ongelezen bericht door olaf79 »

breien schreef:
olaf79 schreef: de dankbaarheid straalt ervan af. als ik jouw man was kreeg je volgend jaar een pan of een strijkijzer voor je verjaardag
Of een flink pak op billen. Wat een ondankbare dame.
Misschien vindt zij of haar man dat wel heel lekker.
Dan heeft ze alsnog een fijne afsluiting van haar verjaardag. En het kost nog niks ook (nou ja misschien een nieuwe mattenklopper), wat wil dit rupsje nooitgenoeg nog meer?

Gesloten