LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Thermen De Waterlelie, 25 graden-voordeel

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Haandrikman
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 aug 2015 14:04

Thermen De Waterlelie, 25 graden-voordeel

Ongelezen bericht door Haandrikman »

Thermen De Waterlelie in Zevenhuizen heeft in augustus de actie dat bij overschrijding van de 25-graden-grens de entreeprijs € 12,50 per persoon is. Ik was vanmiddag eerder vrij en omdat het lekker weer was (25,4 graden in Zevenhuizen, gevoelstemperatuur zelfs 26,5 graden), wilden mijn vrouw en ik naar deze sauna. Bij het reserveren van deze aanbieding stuitten wij op het beding dat de temperatuur aangegeven op de site van De Waterlelie bepalend is. Deze stond op 21 graden.

Na gebeld te hebben en daarbij te hebben aangegeven dat volgens het KNMI de temperatuur ruim boven de 25 graden was, kreeg ik te horen dat wat op de site staat leidend is. Mevrouw kon echter niet vertellen wat de bron van deze temperatuursinformatie was.

De conclusie lijkt helder. Eerst worden we bestookt met mailtjes over de prachtige en sympathieke aanbieding dat bij een temperatuur boven de 25 graden de entree een riante korting kent, maar als het puntje bij paaltje komt, blijkt het een loze belofte.

Wij zijn behoorlijk teleurgesteld en chagarijnig en zullen De Waterlelie voorlopig mijden.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Thermen De Waterlelie, 25 graden-voordeel

Ongelezen bericht door renewouters »

Heeft de KNMI in Zevenhuizen een weerstation?

Yessie
Berichten: 21
Lid geworden op: 29 okt 2014 20:22

Re: Thermen De Waterlelie, 25 graden-voordeel

Ongelezen bericht door Yessie »

Een koude douche voor een sauna.

Mucha

Re: Thermen De Waterlelie, 25 graden-voordeel

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

kees1508
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 okt 2007 01:51

Re: Thermen De Waterlelie, 25 graden-voordeel

Ongelezen bericht door kees1508 »

Het gaat kennelijk om de temperatuur van het water waarin de waterlelies drijven :D

zombo
Berichten: 96
Lid geworden op: 10 aug 2015 19:22

Re: Thermen De Waterlelie, 25 graden-voordeel

Ongelezen bericht door zombo »

Yessie schreef:Een koude douche voor een sauna.
Een groene douche, noemen ze dat bij deze sauna ;)

Gesloten