LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vakantieveilingen.nl

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Ellenla
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 jul 2010 10:00

Vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door Ellenla »

Hallo,
Stom stom ik heb mij geregistreerd bij vakantieveilingen.nl en mijn rekeningnummer opgegeven. Maar nu lees ik best slechte recenties hiervan. Weet iemand misschien een rekeningnummer van hun waarmee ze bedragen afschrijven? Alleen dan kan ik ze laten blokkeren bij mijn bank.
Hartelijk dank.
Ellen

yelz
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 aug 2010 15:19

Re: Vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door yelz »

Wij zijn onlangs via vakantieveilingen op vakantie geweest. Rabo ideal betaald via een link email. Geen problemen gehad. Ze kunnen toch niet ongevraagd van je rekening afschrijven, of ben ik nu gek.(Alleen de vakantie Oostappen Arnhem was niks. Verwaarloosde en vieze camping.)

superwoman
Berichten: 139
Lid geworden op: 02 dec 2007 19:45

Re: Vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door superwoman »

Ik sta wel geregistreerd bij vakantieveilingen maar heb nooit wat via hun geboekt. Nu presteerden ze het laatst wel om op andermans naam geld van mijn ing-rekening af te schrijven. Dat was de schuld van Ing zei de dame die ik aan de telefoon had. Die controleren geen naam en telefoonnummer. Ing zei op hun beurt dat zij de naam en banknummer moesten controleren in hun systeem voor ze wat afschreven.

Na veel heen en weer gebel kreeg ik mijn geld terug, maar ik ben er tot op nu niet in geslaagd om mijn gegevens weer uit hun systeem te krijgen. Het had trouwens iedereen kunnen overkomen werd mij gezegd: gewoon bij een naam een typefout maken bij het banknummer.

Rare onbetrouwbare bedoeling daar.

Ellenla
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 jul 2010 10:00

Re: Vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door Ellenla »

Ik heb mijn bankrekeningnummer meteen veranderd bij mijn registratie.
groetjes,
ellen

juffie_84
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 aug 2010 23:00

Re: Vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door juffie_84 »

Hm..Ik heb al meerdere malen via Vakantieveilingen 'gewonnen' en er was niets op aan te merken! Echt prima voor elkaar.

FlaToo
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 aug 2010 14:49

Re: Vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door FlaToo »

Hier ook geen probelem gehad met betalingen. Wel met de aangeboden workshop!

colly53
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 mei 2010 16:20

Re: Vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door colly53 »

Nooit problemen gehad met afschrijvingen. Als je niet binnen de gestelde termijn van 5 dagen zelf overboekt dan schrijft Vakantiveilingen het juiste bedrag automatisch af.

Gesloten