LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Veluwese Bron in Emst: extra kosten en werkzaamheden

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Veluwese Bron in Emst: extra kosten en werkzaamheden

Ongelezen bericht door crazyme »

Brahms schreef:"Vertrouwen" !

En dat ontbreekt dus bij de receptie. Die maken een "lucratieve fout" en geven het geld niet terug.
Al gaat het om een klein bedrag, dit klopt gewoon niet !
Vaak is het de toon die de muziek maakt.

Komt de klant op hoge toon geld terugeisen van die sukkels welke de klant hebben afgezet dan kan ik mij voorstellen dat het gesprek lastig zal verlopen.

Ik kan mij niet voorstellen dat men werkelijk zo’n drama maakt om een paar badjassen.

Van beide kanten overigens.

Willem-J
Berichten: 34
Lid geworden op: 04 sep 2016 01:20

Re: Veluwese Bron in Emst: extra kosten en werkzaamheden

Ongelezen bericht door Willem-J »

.[/quote]Volgens mij is er geen middenweg. Je hebt of een onverschuldigde betaling gedaan, en recht op terugbetaling....of je hebt nergens recht op.[/quote]

Wel heel erg zwart-wit. Bij 'De douche" van Radar en in de consumentenbond gids zijn ze juist blij met iets minder star de regels hanteren.

horsky
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 feb 2018 08:53

Re: Veluwese Bron in Emst: extra kosten en werkzaamheden

Ongelezen bericht door horsky »

Jammer dat u een bittere smaak heeft overgehouden aan uw saunabezoek bij de Veluwse Bron in Emst. Ik deel uw mening dat het teveel betaalde bedrag teruggegeven had moeten worden. Inderdaad vraagt men eerst de bon te controleren voor u betaald maar als het druk is komt dat er vaak niet van omdat je de ogen van de gasten achter u in uw rug voelt priemen. Dus volgende keer neem uw tijd om waar dan ook uw bonnen te controleren en Veluwse Bron neem deze opmerking ter harte en wees zo verstandig het teveel betaalde direct terug te betalen.
Wat de bouwvakkers betreft: wij hebben het zeker niet storend gevonden en zeg eerlijk: het wordt toch wel erg mooi in de Veluwse Bron. Laat dit "incident" niet overheersen en bedenk hoe heerlijk het is om een dagje sauna te hebben gehad.

zombo
Berichten: 96
Lid geworden op: 10 aug 2015 19:22

Re: Veluwese Bron in Emst: extra kosten en werkzaamheden

Ongelezen bericht door zombo »

Willem-J schreef:.

Wel heel erg zwart-wit. Bij 'De douche" van Radar en in de consumentenbond gids zijn ze juist blij met iets minder star de regels hanteren.
Na de sauna ben je soms wel blij met een koude douche ;-)

Gesloten