LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nog geen geld terug na technische storing cadeaukaart

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
tazzy01
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mei 2011 14:25

Nog geen geld terug na technische storing cadeaukaart

Ongelezen bericht door tazzy01 »

Vorig jaar juli heb ik een pretpark-dierentuin cadeaukaart van € 25,- gekregen.
Op 18 april wilde ik deze inwisselen voor een ticket naar Bobbyjaanland. Hiervoor moest ik € 10,50 bij betalen.
Dit gedaan. Maar ik kreeg meteen daarna een melding dat er een technische storing was. De volgende dag telefonisch contact opgenomen .
Ze zouden me het bedrag van € 35,50 overmaken, want dat was het makkelijkste en kon ik zelf een ticket kopen.
Ik heb ze een mail gestuurd met mijn gegevens.

Helaas heb ik nog steeds het bedrag niet retour ontvangen. Heb inmiddels al 4 telefoontjes eraan besteed en dan nog diverse keer in de wacht gezet waarna 20 min nog niemand opneemt. Tevens 4 mails gestuurd waar ook niet op wordt gereageerd.
Ik ben bang dat ik na het geld kan fluiten.

Waar kan ik klachten melden over cadeau kaarten? Heb dit ook al bij het bedrijf gedaan, maar wordt ook niet op gereageerd. Ik wil namelijk voorkomen dat dit een ander ook zo moet mee maken net zoals ik. Dit is geen leuk cadeautje om te krijgen.

Lowieze
Berichten: 6587
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Nog geen geld terug na technische storing cadeaukaart

Ongelezen bericht door Lowieze »

Misschien uw klacht eens op Klachtenkompas.nl zetten? In het verleden werd daar door hen wel op gereageerd.

Gesloten