LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wellness Giftcards, geen service en klantonvriendelijk!

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Petertje1948
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 sep 2018 15:32

Wellness Giftcards, geen service en klantonvriendelijk!

Ongelezen bericht door Petertje1948 »

Voor bijna € 900,- aan Wellness Giftcards (20 stuks, 1 jaar geldig) gekocht waarbij per Giftcard een voucher voor gratis entree (blijkbaar maar half jaar geldig) werd meegestuurd. Ik werd plotseling ziek met een operatie volgend waardoor ik een half jaar niet naar de sauna kon gaan waar ik al 30 jaar elke week naar toe ga.

Toen ik vol enthousiasme na een half jaar weer eindelijk de sauna kon gaan bezoeken bleken de gratis entree vouchers niet meer geldig want die waren niet zo lang geldig als de giftcards kwam ik toen achter.

Na twee keer mailen met de organisatie bleven ze in twee starre zinnen aangeven dat ze niets voor mij konden betekenen. Dit na 30 jaar geld brengen en een grote besteding voor de giftcards.

Geen service en uiterst klantonvriendelijk! Geen woorden voor.

Lady1234
Berichten: 27070
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Wellness Giftcards, geen service en klantonvriendelijk!

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Die giftcards zijn toch nog wel geldig? Die vouchers hebt u maar gekregen en blijkbaar niet bekeken,

Het is wel een risico zoveel kaarten van tevoren te kopen,

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Wellness Giftcards, geen service en klantonvriendelijk!

Ongelezen bericht door tttlocke »

Waarschijnlijk ligt deze beperking erop omdat men wil voorkomen dat mensen zoals u ze gebruiken tot ver in de toekomst voor saunabezoek dat u sowieso van plan was te brengen.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Wellness Giftcards, geen service en klantonvriendelijk!

Ongelezen bericht door mahadma »

Hoe lang is het saldo van mijn cadeaukaart geldig?
Sauna & Wellness Cadeaukaart is één jaar geldig vanaf het moment van uitgifte. Het saldo en de geldigheid van uw saunabon kunnen gecontroleerd worden bij de Saldocheck op deze website.

Bron: website wellnes card

De vouchers wordt niets over geschreven.

NeoDutchio
Berichten: 12303
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Wellness Giftcards, geen service en klantonvriendelijk!

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

U krijg dus gratis een kado extra bovenop uw bestelling. Dit gratis extraatje mag u tot een half jaar na uitgifte gebruiken.
Het is dan pech hebben dat u ziek geworden bent, maar daar kan niemand wat aan doen.

Als hier de kermis staat en ik krijg een vrijkaartje tot de einddatum en word ziek, dan blijft de kermis ook niet staan totdat ik beter ben.

Gesloten