Wie heeft ervaring met EuroParcs?

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
LENY, H
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 aug 2017 18:57

Wie heeft ervaring met EuroParcs?

Ongelezen bericht door LENY, H »

Wie heeft er ervaring met het kopen van een recreatie woning bij EUROPARCS. Hoe is de verkoop en afhandeling verlopen. Waren er klachten, hoe zijn deze opgelost.

besseldekker
Berichten: 37
Lid geworden op: 15 feb 2012 17:31

Re: Wie heeft ervaring met EuroParcs?

Ongelezen bericht door besseldekker »

Ik heb geen ervaring, maar vind wel het een en ander op het internet. Onder andere dit: https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... tiewoning/. Maar misschien zijn er ook heel andere geluiden te horen!

henk51
Berichten: 1676
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Wie heeft ervaring met EuroParcs?

Ongelezen bericht door henk51 »

De presentaties vinden plaats in door hun gefinancierde programma's zoals die van Harry Mens en RTL.
De zogenaamde huurders zijn acteurs bleek wel uit uitzending van Tros. Wellicht de enthousiaste kopers ook.Het plaatje moet gelikt zijn. Hoe objectief wil je het hebben.
Ze houden allerlei vette worsten voor zoals hoog rendement etc etc wie wil dat niet de bank geeft vrijwel geen rente op dit moment.
Maar ja als u de gok wil wagen en het geld toch eigenlijk nooit nodig zal hebben (is ook eigenlijk ook de beste voorwaarde bij beleggen in aandelen) moet u het helemaal zelf weten.

groeten Henk

Nijogeth
Berichten: 9916
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Wie heeft ervaring met EuroParcs?

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ik snap die investeringen niet. Tuurlijk is het geen probleem als t economisch goed gaat. Maar komen we over 10 jaar in een crisis, dan staan er zo duizenden te koop voor een klein prijsje.

Grotemuziekfan
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 jul 2018 19:22

Re: Wie heeft ervaring met EuroParcs?

Ongelezen bericht door Grotemuziekfan »