LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wintersport bizz travel

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
M.stokbroekx
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 dec 2015 14:16

wintersport bizz travel

Ongelezen bericht door M.stokbroekx »

Geachte redactie van Radar,

Ik zou graag het volgende onder de aandacht willen brengen.

Op 31-10- 2015 een wintersport vakantie geboekt bij Bizz Travel. De medewerker wist mij te vertellen dat er een sneeuwgarantie op zit. Dus geboekt.
Echter kon ik op de website van Bizz niets vinden over een sneeuwgarantie . Toen bleek die er niet op te zitten en heb ik die reis meteen weer geannuleerd op de zelfde dag. ( via de mail )

Dat was binnen de dichtgetimmerd voorwaarden.

Prima. Ik werd toen gebeld over de annulering . En een medewerker wist mij te vertellen dat er geen sneeuwgarantie op de reis zit maar dat we wel kosteloos kunnen om boeken naar een ander gebied. Dat was geen probleem. Dus ik boek die reis opnieuw.

Later wist men niets meer over de eerste boeking, maar die had ik nog. ALLE OPGENOMEN GESPREKKEN ZIJN OOK OPEENS VERDWENEN.

Nu ligt er in het gebied waar we geboekt hebben weinig tot geen sneeuw. Liften zouden vandaag (14-12-2015 ) open gaan maar gaan pas zaterdag ( 19-12-2015) open. We vertrekken dus vrijdag nacht en weten dus niet of we kunnen snowboarden

Nu blijkt dus dat we wel kunnen om boeken maar dat dat 80% annulatie kosten met zich meebrengt.

We willen geen geld terug maar om boeken naar een gebied waar wel voldoende sneeuw ligt en 500 euro bij betalen.

We hebben hier een jaar hard voor moeten sparen en kunnen onze kinderen nu uitleggen dat we niet kunnen gaan. Geld weg.

Bizz heeft ons diverse malen verkeerd geïnformeerd en hebben er wel spijt van maar verschuilen zich achter hun algemene voorwaarden .
Hun medewerker had het zelfs afgelopen week weer over een sneeuw garantie. Ook deze opnamen kan men niet meer terug vinden.

Wij voelen on dan ook verschrikkelijk in de kou gezet door Bizz travel.

Ze hebben nog niet een keer een oplossing aangedragen.

Met vriendelijke groet,

Michel Stokbroekx

Cool1946
Berichten: 20
Lid geworden op: 30 sep 2015 19:15

Re: wintersport bizz travel

Ongelezen bericht door Cool1946 »

Hoe kan een medewerker van een reisorganisatie nou een vakantie verkopen met sneeuwgarantie?
Hoe kan een denkende consument ook maar het idee hebben dat als dit wordt gezegd , er aanspraak op gemaakt kan worden. ?
Met de huidige klimaatveranderingen is wintersport veelal iets wat vroeger wel kon plaatsvinden.
Op het journaal zie ik regelmatig mensen tot aan hun middel in het water lopen, je kinderen zullen als zij dit ook zien, begrijpen dat er geen sneeuw is op het vakantie adres.
Volgend jaar wellicht beter.
Succes.

Gesloten