Wonderbox en Dinercadeau

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
DaanMars1997
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 mar 2023 10:02

Wonderbox en Dinercadeau

Ongelezen bericht door DaanMars1997 »

Vorig jaar voor ons 25 jarig huwelijk 2 cadeaubonnen gehad, één van wonderbox twv €100,00 en één dinercaceau twv €75,00 maar deze zijn nergens in te wisselen...willen graag het geld terug om er zelf wat leuks mee te doen maar beiden weigeren, mag dit zomaar?

Vriendelijke groetjes
Marcel en Danielle

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: Wonderbox en Dinercadeau

Ongelezen bericht door caruso »

Uw bewering klopt niet en ja dat mag.

HADES2001
Berichten: 540
Lid geworden op: 27 mar 2015 17:51

Re: Wonderbox en Dinercadeau

Ongelezen bericht door HADES2001 »

DaanMars1997 schreef:
13 mar 2023 10:05
Vorig jaar voor ons 25 jarig huwelijk 2 cadeaubonnen gehad, één van wonderbox twv €100,00 en één dinercaceau twv €75,00 maar deze zijn nergens in te wisselen...willen graag het geld terug om er zelf wat leuks mee te doen maar beiden weigeren, mag dit zomaar?

Vriendelijke groetjes
Marcel en Danielle
Als ik op de site van wonderbox kijk dan is er een waslijst aan opties van eten tot en met weekendje weg en sporten. Dinnercadeau (denk dat je deze bedoelt) kan ik mijn stad invullen en heb ik keuze uit bijna elke vorm van keuken die er maar is.
Geld terug is geen optie en ja dat mag gewoon.

Alternatief kan je ze via marktplaats proberen te verkopen maar hou er rekening mee dat je er altijd op inlevert

Lowieze
Berichten: 6594
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Wonderbox en Dinercadeau

Ongelezen bericht door Lowieze »

Als de bonnen u niet bevallen, kunt u ze hier inwisselen https://www.wissel.nl/

DaanMars1997
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 mar 2023 10:02

Re: Wonderbox en Dinercadeau

Ongelezen bericht door DaanMars1997 »

We hebben diverse hotels en restaurants geprobeerd maar desondanks dat ze op hun lijst staan van de wonderbox en dinercadeau, doen de restaurants en hotels niet meer mee....

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wonderbox en Dinercadeau

Ongelezen bericht door kuklos »

Hebben jullie aangegeven aan de organisaties dat de deelnemende partijen op hun sites niet meer meewerken?

DaanMars1997
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 mar 2023 10:02

Re: Wonderbox en Dinercadeau

Ongelezen bericht door DaanMars1997 »

Ja bij beiden laten weten dat we nergens kunnen eten of logeren maar daar hebben ze geen boodschap aan....😔😔

J. Deltoer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Wonderbox en Dinercadeau

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Dan zou ik de bonnen teruggeven aan hen die ze cadeau hebben gegeven en bedanken dat ze geen bonnen hebben gegeven van de Europese Bank, want die zijn overal in te leveren behalve bij pinkassas.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wonderbox en Dinercadeau

Ongelezen bericht door kuklos »

Vervelend. Dan heb ik helaas ook geen advies meer. Het enige dat ik nog kan bedenken is sociale media opzoeken. En daar je verhaal doen. Facebook, Linkedin.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Wonderbox en Dinercadeau

Ongelezen bericht door moederslink »

DaanMars1997 schreef:
13 mar 2023 11:56
Ja bij beiden laten weten dat we nergens kunnen eten of logeren maar daar hebben ze geen boodschap aan....😔😔
Misschien je zoekgebied wat verder in Nederland uitbreiden?
Of geef ze cadeau ( of verkoop ze) aan iemand uit de familie-vrienden en kennissen kring die wel in zijn/haar buurt plekken weet waar deze bonnen verzilverd kunnen worden.

Plaats reactie