Wonderbox: niks mogelijk met een bon van 130 euro

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Groenink
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 apr 2022 21:52

Wonderbox: niks mogelijk met een bon van 130 euro

Ongelezen bericht door Groenink »

Op 31-7-2021 getrouwd en van onze buren een Wonderbox cadeau gekregen twv een wellness overnachting van €130,00
Wanneer je op de site een kijkje wilt nemen naar de mogelijkheden is je bon direct verzilverd. Geen probleem zeggen ze : dat is eenvoudig om te ruilen en te veranderen: niets is minder waar!
Via de site is niets mogelijk; bellen geeft geen resultaat: 3x een half uur in de wacht gehangen. Mailen zonder resultaat, via Facebook enorm veel negatieve reviews en via messenger óók geen antwoord!
Buurvrouw is naar Primera ( verkoper van de bon) geweest en die zouden kijken of ze iets konden doen.
Het is toch te zot dat je niets kan met een bon van €130!!! En dat bedrijf niet te bereiken is!!
Heel graag jullie actie hierop want de bonnen zijn nog gewoon in de verkoop!!

Xannemien
Berichten: 63
Lid geworden op: 21 mar 2022 12:59

Re: Wonderbox: niks mogelijk met een bon van 130 euro

Ongelezen bericht door Xannemien »

En? is er al antwoord van Primera?

J. Deltoer
Berichten: 3077
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Wonderbox: niks mogelijk met een bon van 130 euro

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Groenink schreef:
10 apr 2022 22:01
Heel graag jullie actie hierop...
Ben ook heel benieuwd welke actie Radar hierop gaat ondernemen. Jammer dat de volgende tv uitzending pas as maandag is. Misschien kunt u het ook op de site van Kassa zetten, die hebben zaterdag al uitzending.

JozJan
Berichten: 1024
Lid geworden op: 04 mar 2011 10:08

Re: Wonderbox: niks mogelijk met een bon van 130 euro

Ongelezen bericht door JozJan »

J. Deltoer schreef:
12 apr 2022 23:07
Groenink schreef:
10 apr 2022 22:01
Heel graag jullie actie hierop...
Ben ook heel benieuwd welke actie Radar hierop gaat ondernemen. Jammer dat de volgende tv uitzending pas as maandag is. Misschien kunt u het ook op de site van Kassa zetten, die hebben zaterdag al uitzending.
Hier val je door de mand als Kassa kijker. De laatste Kassa uitzending op zaterdag was afgelopen week. :D :D :D

Seinhuis
Berichten: 2370
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Wonderbox: niks mogelijk met een bon van 130 euro

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Ik wordt op de site niks wijzer.

Als ik het goed begrijp is het niet mogelijk om met Wonderbox in contact te komen. Als Premira het probleem niet op kan lossen, dan kan je buren het beste contact opnemen met hun rechtsbijstandverzekering, www.juridischloket.nl of www.consumentenbond.nl/juridisch-advies. Al sluit ik een rechtzaak niet uit.


Normaal gesproken wordt na een mislukte transactie de tegoed automatisch teruggestort. Dit kan enkele uren duren. Hebben hun de volgende dag nogmaals geprobeerd?

DeetjeB
Berichten: 18
Lid geworden op: 18 okt 2021 18:41

Re: Wonderbox: niks mogelijk met een bon van 130 euro

Ongelezen bericht door DeetjeB »

sorry, ik heb geen oplossing. Maar wel een tip voor gulle gevers:
Ik maak altijd zelf een waardebon met leuke tekst en plaatjes en plak er geld op! En er heeft nog nooit iemand geklaagd dat de waardebon niet in te leveren was, het restaurant of iets niet naar keuze was, over de datum was, de tent failliet was, etc.

juliomariner
Berichten: 4807
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Wonderbox: niks mogelijk met een bon van 130 euro

Ongelezen bericht door juliomariner »

Seinhuis schreef:
13 apr 2022 12:18
Ik wordt op de site niks wijzer.

Als ik het goed begrijp is het niet mogelijk om met Wonderbox in contact te komen. Als Premira het probleem niet op kan lossen, dan kan je buren het beste contact opnemen met hun rechtsbijstandverzekering, www.juridischloket.nl of www.consumentenbond.nl/juridisch-advies. Al sluit ik een rechtzaak niet uit.


Normaal gesproken wordt na een mislukte transactie de tegoed automatisch teruggestort. Dit kan enkele uren duren. Hebben hun de volgende dag nogmaals geprobeerd?
De rechtbijstand gaat echt niet procederen voor €130,00
In het beste geval zullen zij de € 130,00 terugbetalen.

Wonderbox
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mei 2022 14:24

Re: Wonderbox: niks mogelijk met een bon van 130 euro

Ongelezen bericht door Wonderbox »

Beste heer/mevrouw Groenink,

Bedankt voor uw review en excuses voor het vertraagde antwoord.
Helaas krijgen wij geen melding als u een reactie op het forum wordt geplaatst.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u zoveel moeite heeft gedaan om onze organisatie te bereiken.
Het is op dit moment bij onze customer service drukker dan u van ons gewend bent, helaas heeft dit ook invloed op de wachttijd.

Zojuist hebben wij uw vraag erbij gezocht in ons systeem en zien dat u inderdaad een bon heeft van €129,90 welke was geregistreerd op een van onze locaties in Zeeland. Zoals in uw mail te lezen wilt u graag gebruikmaken van een andere locatie, via uw eigen omgeving op de website de mogelijkheid een andere locatie te kiezen of eventueel uw cadeau om te ruilen. Mocht u voor de laatste optie gaan, heeft een toegang tot al onze 15.300 arrangementen die u dan kunt kiezen.

Wij hopen dat wij u zo voldoende hebben geïnformeerd, mocht u toch nog vragen hebben, u heeft zojuist van ons een mail ontvangen als u daarop antwoord proberen wij u zo spoedig mogelijk verder te helpen.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Wonderbox Nederland

HandigeHarrie
Berichten: 1369
Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00

Re: Wonderbox: niks mogelijk met een bon van 130 euro

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

Seinhuis schreef:
13 apr 2022 12:18
Ik wordt op de site niks wijzer.

Als ik het goed begrijp is het niet mogelijk om met Wonderbox in contact te komen. Als Premira het probleem niet op kan lossen, dan kan je buren het beste contact opnemen met hun rechtsbijstandverzekering, www.juridischloket.nl of www.consumentenbond.nl/juridisch-advies. Al sluit ik een rechtzaak niet uit.


Normaal gesproken wordt na een mislukte transactie de tegoed automatisch teruggestort. Dit kan enkele uren duren. Hebben hun de volgende dag nogmaals geprobeerd?
Het is geen mislukte transactie, er is met een muisklik een Wellness-overnachting geboekt, (terwijl de bedoeling was om die te bekijken).
De eerste vraag is dus of de pagina onduidelijk is, of Ts niet goed gelezen heeft (want bij het "bekijken" is wel het bon-nummer ingevuld neem ik aan).
Als de boeking omgeboekt kan worden bij wijze van service, moet wel duidelijk aangegeven worden hoe dat werkt.... wellicht dat handigde buren wegwijs kunnen worden uit de website?

Anja2719
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mei 2022 20:31

Re: Wonderbox: niks mogelijk met een bon van 130 euro

Ongelezen bericht door Anja2719 »

Wij hebben en Wonderbox kado twv 100 euro gekregen bij ons huwelijk. We hebben daarvoor een e-ticket gekocht bij een van de aangesloten hotels. Nu we willen boeken blijkt dat hotel geen relatie meer te hebben met Wonderbox. We kunnen dus niet boeken maar zijn wel het geld kwijt. Wonderbox reageert niet op mail of in Messenger en is telefonisch niet te bereiken. Zijn er meer mensen met deze ervaring en hoe is dat op te lossen?

Geertje:-)
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 mei 2022 11:30

Re: Wonderbox: niks mogelijk met een bon van 130 euro

Ongelezen bericht door Geertje:-) »

Wonderbox geen wonder!
Ook wij hebben een cadeau gedaan aan m'n vader voor 3 dagen weg voor 149 euro. Er is amper iets te boeken omdat het hotel niet meer is aangesloten bij Wonderbox of zelfs Wonderbox niet kennen. Wonderbox is met geen mogelijkheid te bereiken. Internet afgespeurd naar ervaringen met Wonderbox en dat is niet mals. Veel ervaringen zoals die van ons en wat ik hier lees.
Het wordt tijd dat Wonderbox eens wordt aangepakt!
Voor mijn vader was het eindelijk een moment om te gaan genieten, na een moeilijke periode... Maar helaas! Dit wordt hem afgepakt.
Dat vind ik het ergste. Dan is het geld maar bijzaak.
De zaken waar dit verkocht wordt, mogen ook wel eens achter hun oor krabbelen!
Dus Radar, een mooi onderwerp om van de Wonderbox nog een wonder te maken!

anja273
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mei 2022 16:13

Re: Wonderbox: niks mogelijk met een bon van 130 euro

Ongelezen bericht door anja273 »

Wij hebben ook een Wonderbox bon twv 100 euro kado gekregen.
Alvast een e-ticket besteld bij het hotel van onze keuze zodat we alleen nog maar een keer hoefden te boeken dit jaar.
Bij boeking bleek dat het hotel geen relatie meer had met Wonderbox.
Dus 100 euro van de kaart afgeschreven maar geen nachtje weg.
Via Facebook contact gezocht en daar kreeg ik 2x het andwoord dat ik beter kon mailen omdat aij daar niks mee konden doen.
Zowel mijn man als ik hebben gemaild maar tot nu toe zonder reactie.
Echt schandalig en wil mn geld terug maar weet niet hoe nu te handelen.

Plaats reactie