LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vraagje over pvf achmea specificaties en jaaropgave

Discussieer hier over pensioenregelingen, levensloopregelingen en aanverwante zaken.
Vladdermuis
Berichten: 31
Lid geworden op: 14 nov 2006 06:42

vraagje over pvf achmea specificaties en jaaropgave

Ongelezen bericht door Vladdermuis »

Is er iemand op het forum die het volgende wat zegt?

Pvf achmea koopvaardij pensioen

als je hiervan een specificatie en een jaaropgave van moet opvragen, waar doe je dat dan precies?
Ik tast al een tijdje in het duister en ik vind nauwelijks een enkel trefwoord op zoekmachines.
Kan U indien u het toevallig weet mij vertellen wat het is en waar ik dat kan downloaden? Dan zou mijn dank groot zijn.

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: vraagje over pvf achmea specificaties en jaaropgave

Ongelezen bericht door Frantic2 »

u ontvangt ieder jaar een UPO, daar staat het allemaal op inclusief het telefoonnummer van de infolijn. (universeel pensioen overzicht)

Achmea heeft diverse pensioenfondsen onder beheer dus u kan het beste even door de "schoenendoos "met bewaarde papieren van uw pensioen brieven.

Jantje7
Berichten: 984
Lid geworden op: 15 feb 2013 12:50

Re: vraagje over pvf achmea specificaties en jaaropgave

Ongelezen bericht door Jantje7 »

Even voor de duidelijkheid. Bent u al met pensioen en wilt u een jaaropgave ontvangen over uw pensioeninkomsten, of betaald u nog pensioenpremie en wilt u het UPO ontvangen. Deze laatste worden eind september verstuurd, terwijl de jaaropgave in februari worden verstuurd. Deze worden gestuurd naar het adres zoals u ingeschreven staat in het bevolkingsregister van uw gemeente.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: vraagje over pvf achmea specificaties en jaaropgave

Ongelezen bericht door kweenie »

https://www.bpfkoopvaardij.nl/
Daar is ook de contactinformatie te vinden.

Vladdermuis
Berichten: 31
Lid geworden op: 14 nov 2006 06:42

Re: vraagje over pvf achmea specificaties en jaaropgave

Ongelezen bericht door Vladdermuis »

Bedankt voor het buigen over mijn vraagstuk. Ik ben midden dertig en niet met pensioen. Men vraagt mij een specificatie en een jaaropgaaf te overleggen. Is dit ergens online te vinden en te downloaden? Het enige wat mij medegedeeld wordt is dat het pvf achmea is, maar dan loopt het spoor dood. Hebben zij een soecifiek contactadres waar ik voor die pvf stukken terecht kan?

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: vraagje over pvf achmea specificaties en jaaropgave

Ongelezen bericht door kweenie »

Wat voor soort 'jaaropgave' heb je nodig? Waar dient het voor?

Gesloten