LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BankGiro Loterij: abonnement niet stop te zetten

Op deze plek kunnen forumgebruikers petities en goede doelen onder de aandacht brengen, mits deze te maken hebben met consumentenkwesties.
Ben ter Denge
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 aug 2018 09:33

BankGiro Loterij: abonnement niet stop te zetten

Ongelezen bericht door Ben ter Denge »

BankGiroLoterij

Woensdag 25 juli zijn we naar het openluchtmuseum gegaan.
Voor de entree stonden mensen van de bankgiroloterij om loten te verkopen. Met deze loten zou je voor 13,50 euro naar binnen kunnen i.p.v. de 16 euro die het anders kost.
Er werd ons verteld dat de volgende dag de loten al weer opgezegd zouden kunnen worden.
We hebben op twee bankrekeningnummers (je kon er maar twee per bankrekeningnummer kopen) 4 loten gekocht.
De volgende dag (donderdag 26 juli) heb ik gebeld naar het nummer dat op de achterkant van de kaartjes stond die we hadden gekregen.
Toen werd er gezegd dat er een bepaalde verwerkingstijd nodig was voor het invoeren in het systeem. Dus heb ik maandag 30 juli weer gebeld weer gebeld en nogmaals werd aangegeven dat e.e.a. nog niet in het systeem zou staan.
De derde keer dat ik belde was woensdag 1 augustus. Toen was wel e.e.a. verwerkt maar, en nu komt de aap uit de mouw, het was inmiddels 1 augustus dus ik moest nog een maand meespelen.
Er werd nog gezegd dat het verwerken door het kopen van loten op straat langer duurt en nog meer van dat soort smoezen. (het invoeren gebeurde meteen via een ipad dus dat maakt uiteraard niets uit of dat op straat of op een kantoor gebeurt.)
Het resultaat is nu dat ik 4 keer 13,50 heb betaald terwijl ik anders 4 keer 16 euro kwijt was geweest.
Ik voel mij hierbij behoorlijk bedonderd.

vriendelijk groetend;
Ben ter Denge
Laatst gewijzigd door Radar op 01 aug 2018 12:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast

joep873
Berichten: 394
Lid geworden op: 14 mei 2010 19:11

Re: BankGiro Loterij: abonnement niet stop te zetten

Ongelezen bericht door joep873 »

Ben ter Denge schreef: Het resultaat is nu dat ik 4 keer 13,50 heb betaald terwijl ik anders 4 keer 16 euro kwijt was geweest.
Ik voel mij hierbij behoorlijk bedonderd.
Waarom?

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: BankGiro Loterij: abonnement niet stop te zetten

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Nooit iets van colporteurs op straat kopen. Hun verhaal is nog niet één procent waar.

Ben ter Denge
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 aug 2018 09:33

Re: BankGiro Loterij: abonnement niet stop te zetten

Ongelezen bericht door Ben ter Denge »

Er staat een fout in de tekst. Het moet zijn dat ik 8 keer 13,50 heb betaald en dat ik anders 4 keer 16 euro voor de entree kwijt was geweest.

Lowieze
Berichten: 6542
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: BankGiro Loterij: abonnement niet stop te zetten

Ongelezen bericht door Lowieze »

Ben ter Denge schreef:Er staat een fout in de tekst. Het moet zijn dat ik 8 keer 13,50 heb betaald en dat ik anders 4 keer 16 euro voor de entree kwijt was geweest.
Maar nu maakt u wel kans op een geweldige prijs :lol:

Gesloten