LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Doen alle postcodes wel mee bij Postcodeloterij?

Op deze plek kunnen forumgebruikers petities en goede doelen onder de aandacht brengen, mits deze te maken hebben met consumentenkwesties.
eerde164
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 nov 2017 13:52

Doen alle postcodes wel mee bij Postcodeloterij?

Ongelezen bericht door eerde164 »

Ik doe al jaren mee met de postcodeloterij, en heb om strategische redenen ;-) een aantal loten op het adres van mijn bedrijfspand op een industrieterrein.
Daar valt met enige regelmaat een prijsje op de mat in de orde hema-taartje/boeketje gerbera's/ben en jerry ijsjes. Tot zover allemaal leuk. Totdat ik me begon te realiseren dat in geen enkele PCL uitzending, voor zover ik dat kan nagaan een geldprijs van enige omvang op een bedrijventerrein is gevallen.. Ik werk in de TV industrie en weet dat bedrijventerreinen geen leuke televisie opleveren en besloot om de PCL om een lijst van gewonnen prijZen op bedrijventerreinen-postcodes op te vragen.
O jee, nee daar kunnen ze niet aan beginnen..
hierbij mijn vragen en de antwoorden van de klantenservice

Het is mij opgevallen dat er nooit een tv ploeg op een bedrijventerrein
staat. Kunt u mij inzicht geven in/ over het aantal keren dat er een grote geldprijs is gevallen op een plek die voor een tv show niet zo handig is, zoals een bedrijventerrein?
>


"Op alle Nederlandse postcodes kan er meegespeeld worden. Indien er een geldprijs valt op een postcode waar een bedrijventerrein is gevestigd, dan gaan wij daar niet heen om te filmen. Op een bedrijventerrein wonen verder geen mensen. Hierdoor zullen wij eerder de winnaars thuis bezoeken om ze het goede nieuws te vertellen, dan dat wij het bedrijventerrein gaan bezoeken."