LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring met stroopwafels stichting kinderdromen.eu

Op deze plek kunnen forumgebruikers petities en goede doelen onder de aandacht brengen, mits deze te maken hebben met consumentenkwesties.
pghonders
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 jan 2012 13:20

Ongelezen bericht door pghonders »

Inmiddels ben ik erg kritisch op dit soort dingen. Ik kijk elke week in het lokale sufferdje welke vergunningen de gemeente verleend heeft. Geen vergunning is geen stroopwafels, andere wafels, ansichten, bloemstukjes, sleutelhangers, balpennen enz enz uit mijn portemonnee. Bovendien vraag ik voor goede doelen die wel een vergunning hebben, of de aanbeller gratis of betaald de deuren langs gaat. Alleen echte vrijwilligers kunnen op mijn bijdrage rekenen.

PETER2006
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 feb 2015 09:41

Re: Ervaring met stroopwafels stichting kinderdromen.eu

Ongelezen bericht door PETER2006 »

Mijn naam is, Peter

Ik heb in januari een jongeman aan de deur gekregen die vertelde dat hij kwam in de naam van kinderdromen. Ik ben op internet gaan kijken wat er bekend was over deze stichting. Ik kon niks vinden destijds. Ik ben er nu achter dat ze op de website kinderdromen te vinden zijn verder staan er op facbook wel heel veel negatieve berichten over.

Ik ben op onderzoek gegaan en ik heb contact gelegd met verschillende partijen waar hun een samen werking mee zouden hebben wat niet blijkt te kloppen. Verder weet ik nu dat de stichting wat eigenlijk idd gewoon een bedrijf is.

Ik ben daar verhaal gaan halen maar ik trof niemand aan. Ik heb wel gesproken met een dame die me wist te vertellen dat het bedrijf wordt gerund door [persoonsgegevens verwijderd] samen met [persoonsgegevens verwijderd].

PS.Ik heb melding gemaakt bij de Politie, KVK en Belastingdienst
Laatst gewijzigd door Radar op 26 feb 2015 11:21, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde beweringen, commerciële link en persoonsgegevens verwijderd

Gesloten