LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Iemand bekend met Stichting Doet! ?

Op deze plek kunnen forumgebruikers petities en goede doelen onder de aandacht brengen, mits deze te maken hebben met consumentenkwesties.
Pijkje
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 nov 2017 15:11

Iemand bekend met Stichting Doet! ?

Ongelezen bericht door Pijkje »

Zojuist stond er bij mij een meneer aan de deur van Stichting Doet! die wenskaarten verkocht voor het goede doel. Na afloop ben ik gaan zoeken, maar op de website (www.stichting-doet.nl) staat alleen een heel vaag verhaal over wat ze precies doen en toen ik een mailtje stuurde naar het e-mailadres op de site kwam dat terug als onbezorgbaar. Weet iemand meer van deze stichting? Zijn zij te vertrouwen of zijn het gewoon een stelletje oplichters?

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Iemand bekend met Stichting Doet! ?

Ongelezen bericht door mahadma »

Één gratis advies: Koop NIETS aan de deur, zet geen handtekening en geef geen gegevens als het niet nodig. is. Zeer waarschijnlijk heeft u een slimme kaartverkoper onbewust als goed doel gezien, hij is u dankbaar.

Mucha

Re: Iemand bekend met Stichting Doet! ?

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Iemand bekend met Stichting Doet! ?

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Een website zonder noemenswaardige informatie. Met hier en daar nogal krom Nederlands. De stichting staat niet in het register van het CBF (toezichthouder goede doelen) en heeft geen ANBI-status. Op hetzelfde adres is een sales- en marketingbedrijf gevestigd.

Pijkje
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 nov 2017 15:11

Re: Iemand bekend met Stichting Doet! ?

Ongelezen bericht door Pijkje »

mahadma schreef:Één gratis advies: Koop NIETS aan de deur, zet geen handtekening en geef geen gegevens als het niet nodig. is. Zeer waarschijnlijk heeft u een slimme kaartverkoper onbewust als goed doel gezien, hij is u dankbaar.
Nou, niet onbewust, hij zei expliciet dat ze een stichting zijn die arme mensen helpt.

Gesloten