LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onduidelijke bingo-actie van de Postcodeloterij

Op deze plek kunnen forumgebruikers petities en goede doelen onder de aandacht brengen, mits deze te maken hebben met consumentenkwesties.
Johannes Mulder1968
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mar 2017 09:56

Onduidelijke bingo-actie van de Postcodeloterij

Ongelezen bericht door Johannes Mulder1968 »

Vorige week kreeg ik een brief van de postcodeloterij, hier in stond vermeldt activeer nu je BINGOkaarten. dus ik de kaarten activeren.

Nu blijkt dat ik 2 loten heb bij de postcodeloterij.

Vanmorgen gebeld met de postcodeloterij (er waren heel veel wachtenden voor mij). Het verhaal gedaan dat ik mijn kaarten moest activeren en nu plots mee speel met twee kaarten.

Zegt de dame in kwestie"ja dat staat niet helemaal duidelijk in de brief, maar u speelt automatisch mee met de bingo, u kunt alleen extra activeren. Er zijn meer mensen die het niet hadden begrepen". (klopt dus veel mensen hebben gebeld vandaar er zo veel mensen in de wacht stonden).

Volgens mij hebben ze dit gewoon bewust gedaan, om bewust meer kaarten te verkopen.
Laatst gewijzigd door Radar op 20 mar 2017 14:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd, titel aangepast ter verduidelijking onderwerp

Moneyman
Berichten: 30027
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Onduidelijke bingo-actie van de Postcodeloterij

Ongelezen bericht door Moneyman »

Tsja, als er ergens genoegzaam bekend is dat er NOOIT iets gratis is, is het wel bij al die loterijbrieven. Had je serieus iets anders verwacht?

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Onduidelijke bingo-actie van de Postcodeloterij

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Johannes Mulder1968 schreef:Vorige week kreeg ik een brief van de postcodeloterij, hier in stond vermeldt activeer nu je BINGOkaarten. dus ik de kaarten activeren.

Nu blijkt dat ik 2 loten heb bij de postcodeloterij.

Vanmorgen gebeld met de postcodeloterij (er waren heel veel wachtenden voor mij). Het verhaal gedaan dat ik mijn kaarten moest activeren en nu plots mee speel met twee kaarten.

Zegt de dame in kwestie"ja dat staat niet helemaal duidelijk in de brief, maar u speelt automatisch mee met de bingo, u kunt alleen extra activeren. Er zijn meer mensen die het niet hadden begrepen". (klopt dus veel mensen hebben gebeld vandaar er zo veel mensen in de wacht stonden).

Volgens mij hebben ze dit gewoon bewust gedaan, om bewust meer kaarten te verkopen.
En bij het activeren stond ook niets?

De postcodeloterij is een opdringerige organisatie in mijn ervaring; nooit gespeeld maar werd wel ongevraagd gebeld, heb colporteurs aan de deur gehad die je met allerlei onzin lekker willen maken en bij mijn vorige adres bleef ik hun spam-brieven jarenlang ongewenst in de bus vinden. Toch stond er bij die papieren reclamebrieven wel altijd dat je moest meespelen.

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Onduidelijke bingo-actie van de Postcodeloterij

Ongelezen bericht door gosewijn »

Volgens mij is het eerste lot gratis en moet je verplicht het tweede lot kopen ,en dan weer opzeggen .

Marbeau
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 apr 2018 13:08

Re: Onduidelijke bingo-actie van de Postcodeloterij

Ongelezen bericht door Marbeau »

De Bingo is nu al 3 weken aan de gang maar ik heb niet eens mijn Bingokaarten binnen....niet online k niet in de brievenbus....lekkere cktie!
Als ik om opheldering vraag dan krijg ik een link doorgestuurd waar ik mijn kaarten kan downloaden....ik kom er echter niet bij. Wel allerlei links om met extra loten mee te doen...maar wie kan dat nou betalen? :roll:

Gesloten