postcodeloterij verslaving

Op deze plek kunnen forumgebruikers petities en goede doelen onder de aandacht brengen, mits deze te maken hebben met consumentenkwesties.
sjohie

Re: postcodeloterij verslaving

Ongelezen bericht door sjohie » 15 jan 2018 13:25

Die recente knoepert of kanjer, of hoe dat vehikel ook heet, is gevallen in een klein plaatsje, en de diverse winnaars gaan een zelf te bepalen deel van hun gewonnen geld stoppen in een fonds, waarmee ze positieve dingen gaan doen voor het hele dorp, waardoor iedereen er "iets" mee wint. Maar dus niet de niet-meespelers wat geld geven, maar denk aan het opknappen van een buurthuis etc.

scontra

Ongelezen bericht door scontra » 15 jan 2018 13:33

breien schreef:Laten we wel wezen. Als ik aan een loterij mee zou doen met de kans op een hele grote prijs, dan wil ik de prijs wel anoniem kunnen winnen en niet met mijn hoofd op de televisie.
Ik zou mezelf rustig tentoonstellen, geen enkel probleem mee.
Er zit een toegangshek voor de inrit en er naast een brievenbus waar eventuele bedelbrieven in zouden kunnen, de shredder zet ik er wel naast zodat de bezorger ervan ze daar dan direct in kan doen, scheelt mij weer.
Al met al, laat maar komen die grote prijs, maar dan moet je geloof ik wel meespelen en daar zit hem nou net het probleem :cry:
Heel traumatisch allemaal :lol:

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie » 15 jan 2018 13:42

Het heet dus de kanjer, en het is in Eastermar.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora » 15 jan 2018 16:35

Ach, geld... voor je het weet is het op.

Plaats reactie