VERZEKERAARS VERGOED ONZE ZORG! #VERZEKERME!

Op deze plek kunnen forumgebruikers petities en goede doelen onder de aandacht brengen, mits deze te maken hebben met consumentenkwesties.
Onkruid71
Berichten: 2650
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: VERZEKERAARS VERGOED ONZE ZORG! #VERZEKERME!

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Hophophop schreef:
11 aug 2022 21:02
kuklos schreef:
11 aug 2022 20:58
Onkruid71 schreef:
11 aug 2022 19:32
Het zit niet tussen de oren, laat ik daar ff duidelijk over zijn.
Opnieuw schrijf je dingen die niemand hier heeft gezegd of geschreven.

@Hophophop, ik heb Onkruid71 ook al eens gevraagd wat hij zelf deed om in Nederland de situatie te verbeteren. na veel gedraai kwam het hoge woord eruit, niks, hij deed niks. Ook toen hebben meerdere forumleden aangegeven dat hij de tijd die hij hier besteedde ook aan andere zaken kon besteden. Zoals je ziet, heeft niks geholpen.
Duidelijk. Volstrekt kansloos idd. Dan steek ik mijn tijd er verder ook maar niet meer in.
Ik denk dat je het nooit zal snappen. Maar goed dat is je groot recht, maar beledig me niet ten onrechte met een slachtoffer rol.

https://www.cdc.gov/me-cfs/symptoms-dia ... ptoms.html
Laatst gewijzigd door Onkruid71 op 11 aug 2022 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.

juliomariner
Berichten: 4781
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: VERZEKERAARS VERGOED ONZE ZORG! #VERZEKERME!

Ongelezen bericht door juliomariner »

Dat zal het zijn.....

kuklos
Berichten: 9737
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: VERZEKERAARS VERGOED ONZE ZORG! #VERZEKERME!

Ongelezen bericht door kuklos »

Onkruid71 schreef:
11 aug 2022 20:57
Verdiep je eerst eens in de ziekte, en kijk of je kan proberen te begrijpen wat het inhoud.
..................
................ maar die over slachtoffer rol praten weten dus blijkbaar niet waar het over gaat.
Onkruid71 schreef:
11 aug 2022 21:09
Ik denk dat je het nooit zal snappen.

We zijn er weer. Iedereen die het met Onkruid71 oneens is snapt het niet en moet zich verdiepen in de ziekte. Ja hoor. :roll:

Onkruid71
Berichten: 2650
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: VERZEKERAARS VERGOED ONZE ZORG! #VERZEKERME!

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

kuklos schreef:
11 aug 2022 22:26
Onkruid71 schreef:
11 aug 2022 20:57
Verdiep je eerst eens in de ziekte, en kijk of je kan proberen te begrijpen wat het inhoud.
..................
................ maar die over slachtoffer rol praten weten dus blijkbaar niet waar het over gaat.
Onkruid71 schreef:
11 aug 2022 21:09
Ik denk dat je het nooit zal snappen.

We zijn er weer. Iedereen die het met Onkruid71 oneens is snapt het niet en moet zich verdiepen in de ziekte. Ja hoor. :roll:
Ja natuurlijk, als een arts of wetenschapper het vaak al niet snapt, dat het met CGT of GET op te lossen is, dan is het niet te snappen vaak. Dus mag ik dat hier ook niet verwachten denk ik.

Lowieze
Berichten: 6540
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: VERZEKERAARS VERGOED ONZE ZORG! #VERZEKERME!

Ongelezen bericht door Lowieze »

Ik denk eerder dat artsen en wetenschappers het wel snappen, maar ze geven niet de antwoorden die u graag zou willen horen.

Onkruid71
Berichten: 2650
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: VERZEKERAARS VERGOED ONZE ZORG! #VERZEKERME!

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Ligt er aan, wat ze zeggen, als een arts zegt je niet steeds een beetje je grenzen verleggen. Dat wil ik niet horen.
Als een arts zegt je moet pacen, en zorgen dat je niet over je threshold gaan, zodat je geen geen PEM krijgt, denk ik inderdaad, deze arts heeft er meer verstand van.
Want dat is gebaseerd op de feiten.

Lady1234
Berichten: 26913
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: VERZEKERAARS VERGOED ONZE ZORG! #VERZEKERME!

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik meen mij te herinneren dat u een tijd terug schreef, dat u niet onder behandeling bent van een arts.

Onkruid71
Berichten: 2650
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: VERZEKERAARS VERGOED ONZE ZORG! #VERZEKERME!

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Lady1234 schreef:
12 aug 2022 10:38
Ik meen mij te herinneren dat u een tijd terug schreef, dat u niet onder behandeling bent van een arts.
Dat sta ik ook niet, ik heb alleen een huisarts voor sommige medicijnen, tegen asthma, en at en toe dat hij bij mij thuis komt om bloed te prikken.

Lowieze
Berichten: 6540
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: VERZEKERAARS VERGOED ONZE ZORG! #VERZEKERME!

Ongelezen bericht door Lowieze »

Onkruid71 schreef:
12 aug 2022 10:41
Lady1234 schreef:
12 aug 2022 10:38
Ik meen mij te herinneren dat u een tijd terug schreef, dat u niet onder behandeling bent van een arts.
Dat sta ik ook niet, ik heb alleen een huisarts voor sommige medicijnen, tegen asthma, en at en toe dat hij bij mij thuis komt om bloed te prikken.
Dit is wat u laatst schreef: “En als ik kijk naar wat ik betaal aan ziekenfonds, en wat ik verder vergoed moet hebben, bezoek naar de dokter, heb ik de laatste 3 jaar niet nodig gehad, heb alleen maar pijnstillers.”

Uw dokter heeft u de afgelopen 3 jaar niet nodig gehad, maar hij komt wel regelmatig bloed prikken??
Welke arts is dat dan? Bij mij komt Starlet prikken.

Onkruid71
Berichten: 2650
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: VERZEKERAARS VERGOED ONZE ZORG! #VERZEKERME!

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Lowieze schreef:
12 aug 2022 10:47
Onkruid71 schreef:
12 aug 2022 10:41
Lady1234 schreef:
12 aug 2022 10:38
Ik meen mij te herinneren dat u een tijd terug schreef, dat u niet onder behandeling bent van een arts.
Dat sta ik ook niet, ik heb alleen een huisarts voor sommige medicijnen, tegen asthma, en at en toe dat hij bij mij thuis komt om bloed te prikken.
Dit is wat u laatst schreef: “En als ik kijk naar wat ik betaal aan ziekenfonds, en wat ik verder vergoed moet hebben, bezoek naar de dokter, heb ik de laatste 3 jaar niet nodig gehad, heb alleen maar pijnstillers.”

Uw dokter heeft u de afgelopen 3 jaar niet nodig gehad, maar hij komt wel regelmatig bloed prikken??
Welke arts is dat dan? Bij mij komt Starlet prikken.
Geen idee, de dokter stuurt iemand. Want ik kan gewoon niet komen, mijn threshold is te laag. Hij komt niet met regelmaat.

Nijogeth
Berichten: 9912
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: VERZEKERAARS VERGOED ONZE ZORG! #VERZEKERME!

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Van wat ik van deze ziekte weet heb je weinig energie en kun je vrij weinig doen. Daarbij is er het probleem dat er nog geen oplossingen zijn, ondanks de vele miljarden die in 75 jaar in onderzoek zijn gestoken.

De tip om je best te doen te kijken naar wat je wel kan lijkt me dan niet zo gek. Geld is er ingestoken en onderzoek is er al jaren gedaan en heeft misschien nog jaren nodig. Continue daarom blijven schreeuwen voegt niets toe, want het is er al. Je zou je kunnen richten op dingen die wel iets voor je kunnen betekenen.

angel1978
Berichten: 10909
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: VERZEKERAARS VERGOED ONZE ZORG! #VERZEKERME!

Ongelezen bericht door angel1978 »

Nijogeth schreef:
12 aug 2022 16:16
Van wat ik van deze ziekte weet heb je weinig energie en kun je vrij weinig doen. Daarbij is er het probleem dat er nog geen oplossingen zijn, ondanks de vele miljarden die in 75 jaar in onderzoek zijn gestoken.

De tip om je best te doen te kijken naar wat je wel kan lijkt me dan niet zo gek. Geld is er ingestoken en onderzoek is er al jaren gedaan en heeft misschien nog jaren nodig. Continue daarom blijven schreeuwen voegt niets toe, want het is er al. Je zou je kunnen richten op dingen die wel iets voor je kunnen betekenen.
Als je dan zo weinig energie hebt, dan is deze energie gebruiken ( verspillen ) op een forum als deze waar overduidelijk de boodschap niet over komt helemaal verspilde energie.

Plaats reactie