LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] aggresieve postbezorger

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
Gesloten
_anonymus_
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mei 2016 17:22

aggresieve postbezorger

Ongelezen bericht door _anonymus_ »

Ik wil een klacht indienen tegen een postbezorger die agressief deed,schreeuwde en scheldden en nog
wat andere zaken,zoals bedeiging. het gaat om een postnl medewerker. de medewerker was op dat moment niet in functie maar was bezig om een andere bezorger van een ander bedrijf uit te schelden en te bedreigen.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: aggresieve postbezorger

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Dan ga je naar de politie?

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: aggresieve postbezorger

Ongelezen bericht door moederslink »

Men kan de hele dag agressieve burgers zien , in het verkeer, de supermarkt , bij instanties , in overheidsgebouwen, bij de rechtbank ( :D ), buren die elkaar het leven zuur maken , noem maar op....
_anonymus_ schreef:Ik wil een klacht indienen tegen een postbezorger die agressief deed,schreeuwde en scheldden en nog
wat andere zaken,zoals bedeiging. het gaat om een postnl medewerker. de medewerker was op dat moment niet in functie maar was bezig om een andere bezorger van een ander bedrijf uit te schelden en te bedreigen.
Ik vind dat ook zeer kwalijk, maar is inherent aan de korte lontjes anno 2016 helaas.
Wat kun je doen , behalve zelf fatsoenlijk blijven :?: :!:
NB: u bent zelf pakket/postbezorger gezien uw eerdere post , gisteren 10 minuten eerder . Als dit dus over uzelf gaat kunt u bij uw bedrijf/ baas ook een klacht hierover neerleggen.

witte angora
Berichten: 30788
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: aggresieve postbezorger

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik krijg een déjà vu gevoel.

Topicstarter: als u geen partij bent, kunt u niks doen omdat u er niet bij betrokken bent. Als u wél partij bent, gooi dan uw kaarten op tafel zodat u gericht advies kunt krijgen.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: aggresieve postbezorger

Ongelezen bericht door Brahms »

_anonymus_ schreef:Ik wil een klacht indienen tegen een postbezorger die agressief deed,schreeuwde en scheldden en nog
wat andere zaken,zoals bedeiging. het gaat om een postnl medewerker. de medewerker was op dat moment niet in functie maar was bezig om een andere bezorger van een ander bedrijf uit te schelden en te bedreigen.

En wat moeten wij hiermee ?
Als u die andere bezorger bent, geef dat dan gewoon aan........
Stond u zelf te schelden , doe dat nooit meer :shock:

Mucha

Re: aggresieve postbezorger

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

witte angora
Berichten: 30788
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: aggresieve postbezorger

Ongelezen bericht door witte angora »

_anonymus_ schreef:Ik wil een klacht indienen tegen een postbezorger die agressief deed,schreeuwde en scheldden en nog
wat andere zaken,zoals bedeiging. het gaat om een postnl medewerker. de medewerker was op dat moment niet in functie maar was bezig om een andere bezorger van een ander bedrijf uit te schelden en te bedreigen.
Maar, 'gezondheid', wat wil je nu eigenlijk bereiken met deze post? Wat is je vraag? Waarmee kan het forum je helpen?

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: aggresieve postbezorger

Ongelezen bericht door Brahms »

witte angora schreef:.......Maar, 'gezondheid', wat wil je nu eigenlijk bereiken met deze post? Wat is je vraag? Waarmee kan het forum je helpen?......
Mij lijkt ruzie maken helemaal niet goed voor je gezondheid, meerdere accounts trouwens ook niet.........

VisLucht
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 mei 2016 14:28

Re: aggresieve postbezorger

Ongelezen bericht door VisLucht »

Als de scheldende bezorger op dat moment niet in functie was en geen PostNl-kleding droeg, heeft het niets met zijn functioneren als bezorger te maken. Indien hij/zij zich onder werktijd en in functie wel correct gedraagd kan er niks over gezegd worden. Soms is het betreurenswaardig, maar deze persoon mag in zijn/haar vrije tijd zich zo gedragen als hij wenst (mits hij geen anderen hierin schaadt, maar dat is een ander verhaal)

Gesloten