LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Brief die is verstuurd via postNL ophalen bij Kiala punt?

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
Gesloten
pizzabroodje
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 jun 2016 14:42

Brief die is verstuurd via postNL ophalen bij Kiala punt?

Ongelezen bericht door pizzabroodje »

Ik heb dus contact gehad met een verkoper op Marktplaats en heb aangegeven het naar een kiala punt te sturen met de kiala pakketservice, maar nu heeft diegene de brief opgestuurd met PostNL maar wel naar het adres van de winkel van het kiala punt, het komt daar morgen aan.. kan ik het daar gewoon ophalen? Ookal is het niet met kiala verstuurd.
Laatst gewijzigd door Radar op 22 jun 2016 16:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: duidelijkere titel

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Brief die is verstuurd via postNL ophalen bij Kiala punt?

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

pizzabroodje schreef:Ik heb dus contact gehad met een verkoper op Marktplaats en heb aangegeven het naar een kiala punt te sturen met de kiala pakketservice, maar nu heeft diegene de brief opgestuurd met PostNL maar wel naar het adres van de winkel van het kiala punt, het komt daar morgen aan.. kan ik het daar gewoon ophalen? Ookal is het niet met kiala verstuurd.

Om te kunnen versturen naar een Kiala / UPS punt via Kiala heb je een Kiala / UPS account nodig. Het kan zijn dat deze verkoper geen Kiala account heeft en dus met reguliere post heeft verstuurd naar het Kiala punt.

Zal best aankomen maar ik zie soms Kiala punten in een bloemenwinkel. verfwinkel etc etc , weet niet zeker of deze jouw zending als Kiala zending "herkennen"
Zou met legitimatie naar dat Kiala punt gaan en zeggen dat er een brief is aangekomen welke verstuurd is maar niet als Kiala is gemarkeerd.

Ik verstuur niks met Kiala omdat ik geen Kiala account heb en het dichtbijzijnde Kiala punt 7km ver weg is. Geen zin maar dat laat ik de koper wel weten.


Laat je ff weten of goed is afgelopen ?

pizzabroodje
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 jun 2016 14:42

Re: Brief die is verstuurd via postNL ophalen bij Kiala punt?

Ongelezen bericht door pizzabroodje »

Ja dat is goed, super bedankt voor de reactie en het betreft inderdaad een brief van de PostNL dus zal ook niet als kiala gemarkeerd worden denk ik.

pizzabroodje
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 jun 2016 14:42

Re: Brief die is verstuurd via postNL ophalen bij Kiala punt?

Ongelezen bericht door pizzabroodje »

Teunbosseman schreef:
pizzabroodje schreef:Ik heb dus contact gehad met een verkoper op Marktplaats en heb aangegeven het naar een kiala punt te sturen met de kiala pakketservice, maar nu heeft diegene de brief opgestuurd met PostNL maar wel naar het adres van de winkel van het kiala punt, het komt daar morgen aan.. kan ik het daar gewoon ophalen? Ookal is het niet met kiala verstuurd.
Zou het trouwens ook kunnen dat ze het terugsturen


Om te kunnen versturen naar een Kiala / UPS punt via Kiala heb je een Kiala / UPS account nodig. Het kan zijn dat deze verkoper geen Kiala account heeft en dus met reguliere post heeft verstuurd naar het Kiala punt.

Zal best aankomen maar ik zie soms Kiala punten in een bloemenwinkel. verfwinkel etc etc , weet niet zeker of deze jouw zending als Kiala zending "herkennen"
Zou met legitimatie naar dat Kiala punt gaan en zeggen dat er een brief is aangekomen welke verstuurd is maar niet als Kiala is gemarkeerd.

Ik verstuur niks met Kiala omdat ik geen Kiala account heb en het dichtbijzijnde Kiala punt 7km ver weg is. Geen zin maar dat laat ik de koper wel weten.


Laat je ff weten of goed is afgelopen ?

Gesloten