LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Deagostini

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
Gesloten
skippy2009
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 okt 2009 17:22

Deagostini

Ongelezen bericht door skippy2009 »

Vorig jaar september / oktober ongeveer 2012 wilde ik gaan sparen voor de taarten decoreren.

Zag ik in de winkel deel 2 al liggen, omdat deel 1 uitverkocht was konden ze deel 2 voor 1 euro korting geven en vertelden mij die maandag of dinsdag deel 1 binnen te krijgen heb gezegd van dat wil ik echt hebben zouden ze me bellen, eind van die week erop kreeg ik een telefoontje dat het niet meer binnenkwam, dus ik zo dan zit ik met deel 2 waar ik nu niks aan heb kan ik t terug doen nee het kan niet moet je met deagostini regelen ik zeg slaat nergens op.

Ik deagostini gebeld en dacht van wil de Serie sparen en gezegd van deel 2 heb ik al dus kan deel 2 vervangen worden voor deel 5 eerst kon het. Dus ik alles in gang gezet bij deagostini. Later die dag krijg ik een e-mail van het kan niet etc. Heb ik gezegd dan mag je van mij alles annuleren en hoef ik niks van jullie. Geen antwoord meer terug gekregen zowel telefoon als mail word niet op vragen beantwoord. Korte tijd later heb ik een briefje van selektvracht in de bus dat ze van deagostini wat af wilden leveren, dagtocht verdraaid heb het geannuleerd weer mailen en bellen met deagostini maar antwoord wat je verwacht ho maar. Vervolgens 2e kaartje van selektvracht in de bus niet thuis getroffen, de 3e poging was ik thuis heb gezegd is het deagostini ja ik zeg neem maar mee, dus het wordt geweigerd zei de bezorger ik zeg ja.
Vervolgens weer contact proberen te krijgen met deagostini wederom geen reactie. Begin maart krijg ik een mail van een openstaande nota, ik denk wat nu weer heb niks van ze, gemaild en gezegd da ik het geweigerd had bij selektvracht, een week tot anderhalve week later wij hebben alles gecrediteerd.
Dacht ben ik er nu eindelijk vanaf, en hoor 26 maart 2013 lag er weer n briefje van selektvracht met het is van agostini we komen het volgende dag bezorgen, ik witheet natuurlijk ik wist agostini ken ik niet het is deagostini ik wist genoeg. Ik deagostini gebeld en best wel beetje gefrustreerd konden ze me alleen zeggen dag deel 1 teruggekomen was bij hun en deel 2 en 3 niet, dat het misschien zoekgeraakt was bij selektvracht. Ik met selektvracht gemaild maar geen antwoord op de vraag die gesteld is natuurlijk waarom zouden ze. Klantvriendelijk ho maar.

Dus ik zei tegen deagostini met de persoon die ik gesproken had wat moeten we nu doen, ze zegt ook deel 2 en 3 zijn nooit teruggekomen, ik zeg dan moet het met de balans tegengekomen zijn ja zei zei en dat is niet het geval dus het moet daar zoekgeraakt zijn. Dus afgesproken dat ik zou kijken waar het om gaat en dan terugsturen, blijkt het om deel 2 en 3 te gaan. Ik nu echt over de rooie, ik probeerde 28 maart 2013 het pakket terug te sturen en wordt geweigerd of ik moet 6,95 betalen. Amehoela.

Bij thuiskomst direct deagostini gebeld en gevraagd naar de persoon die ik aan de telefoon had, nee kan niet doorverbinden, ik zeg ben echt pissig nu ik eis die persoon aan de telefoon ja mag niet, dan wil ik een directeur of hogerhand spreken, kreeg ik een meneer aan de telefoon en uitgelegd dat ik echt witheet ben en dat begreep hij ook wel dat het zo lang speelt. Maar ik maak een notitie voor die persoon en dan laat ik haar terugbellen, later belde hij zelf terug en zei dat ze er dinsdag pas weer is, en afgesproken deel 2 en 3 te mogen houden zonder betalingen van mijn kant, wordt ook een notitie van gemaakt. En nu afwachten wat er gaat.

Als alles klantvriendelijk was geweest en vanaf het begin tot een oplossing gekomen was had ik nu alle delen wel gehad. Maar helaas

Edrick
Berichten: 115
Lid geworden op: 29 jan 2013 12:40

Re: Deagostini

Ongelezen bericht door Edrick »

Ik denk dat dit hier bij hoort

https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 1&t=131337

Vind het een warrig verhaal. Als je iets bestelt bestaat natuurlijk de kans dat je het ook krijgt.

skippy2009
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 okt 2009 17:22

Re: Deagostini

Ongelezen bericht door skippy2009 »

Klopt, normaal is het idd zo wat je besteld krijg je ook.

Ik had bij deagostini telefonisch afgesproken deel 1 tot 5 was het eerste pakket wat gezegd is , heb ik de situatie uitgelegd dat ik deel 2 al heb en wat de winkel toen verkeerd beloofd had zou ik dan met 2 x deel 2 zitten waar je niet voor gaat betalen, dus door de telefoon met deagostini afgesproken deel 2 voor een ander deel te vervangen.
Later op de dag kreeg ik een mail van deagostini dat het niet kan. Dezelfde dag.

Daar had ik mijn buik van vol eerst beloven en dan niet waarmaken dat het niet kan, heb ik gezegd annuleer mijn hele bestelling maar en ik wens niks van jullie te ontvangen. Ik hoef de hele taarten decoreren niet meer te hebben.


Daar hebben ze nooit een response over gegeven

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Deagostini

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Je had er toch al een topic over...ga daar dan verder?nu twee....dezelfde...??

skippy2009
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 okt 2009 17:22

Re: Deagostini

Ongelezen bericht door skippy2009 »

@ rozemarijn,

Het ene verhaal gaat over deagostini zelf, en het andere zoals er mee omgegaan word bij selektvracht, maar hier staat het exacte verhaal van begin tot nu over deagostini

Fleurtjuh666
Berichten: 632
Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
Locatie: Nijmegen

Re: Deagostini

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

skippy2009 schreef:@ rozemarijn,

Het ene verhaal gaat over deagostini zelf, en het andere zoals er mee omgegaan word bij selektvracht, maar hier staat het exacte verhaal van begin tot nu over deagostini
'exact'....zo zou ik het niet noemen. :lol: Blijf het een warrig verhaal vinden, je bestelt iets, je krijgt het....?

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Deagostini

Ongelezen bericht door puma73 »

bewust gestarte dubbelpost, bericht gemeld

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Deagostini

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

skippy2009 schreef:@ rozemarijn,

Het ene verhaal gaat over deagostini zelf, en het andere zoals er mee omgegaan word bij selektvracht, maar hier staat het exacte verhaal van begin tot nu over deagostini
Dan had je dat verhaak toch aan kunnen passen ipv nieuw topic?

Katja Schubert
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 apr 2014 22:14

Re: Deagostini

Ongelezen bericht door Katja Schubert »

Wij hebben een abonnement bij DeAgostini op Red Bull Racing. Plots kregen we geen pakjes meer maar er werd ook geen geld meer afgehouden. Maar.... Ik heb hier nu een auto (miniatuur) staan die nog lang niet klaar is. Heeft tot nu toe al +|- €300,00 gekost. Nu blijkt dat de onderdelen op zijn. Nu is het maar de vraag of de auto ooit af geraakt en/of hoelang dit uiteindelijk gaat duren. Ik krijg van hun ook geen antwoord op deze vraag. Het is ontzettend jammer. Dit abonnement is best prijzig. Je betaald €39,00 per set. Er zijn meende ik 20 of 25 sets om de auto helemaal klaar te maken. Nu staat hier iets wat er niet eens op lijkt en de vraag is nu......geraakt hij ooit af of is het voor de prullenbak? Wat een hobby moest zijn/worden ligt nu weg te rotten in de kast. :oops:

Gesloten