LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DHL pakketje retour

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
Gesloten
stijntje113
Berichten: 14
Lid geworden op: 06 mei 2011 14:06

DHL pakketje retour

Ongelezen bericht door stijntje113 »

N/A
Laatst gewijzigd door stijntje113 op 18 feb 2015 15:26, 1 keer totaal gewijzigd.

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: DHL pakketje retour

Ongelezen bericht door eleven »

stijntje113 schreef:Nadat DHL het packet 4x geprobeerd heeft te bezorgen (4x doordeweeks het s'middags, wat dacht degene die aan de deur is geweest.. ) Is het pakketje retour afzender gegaan.
Wat DHL heeft gemist is dat ik de "niet thuis" kaart 2x heb ingevuld. Om het pakket bij de buren te laten bezorgen. Maar zoals ze zelf aangeven is dit waarschijnlijk door een computer storing niet goed doorgekomen.
Nadat ik meerdere keren gemaild heb (in het begin hebben ze mn mail niet gelezen want ik kreeg een algemene reactie terug) zeggen ze nu (met andere woorden) dat ik pech heb en dat ik maar contact op moet nemen met de verzender zodat hij het nog eens kan opsturen (dubbele kosten) Want er is niks meer mogelijk.
En dan kan ik achteraf de verzender onderzoek laten instellen en als uit dat onderzoek blijkt dat DHL ook echt een fout heeft gemaakt dan krijg ik het geld terug...
Heel leuk allemaal, maar dat gaat ondertussen een uurloon worden van 0,50 euro.

De reactie van DHL vind ik niet klantvriendelijk! Ze sturen me continu met een kluitje in het riet omdat hun computer system niet goed werkt. In het vervolg gaan mijn pakketjes dus lekker met de concurrent mee!

Het voorstel van DHL is toch klantvriendelijk, want als het om een storing gaat, krijg je achteraf het geld terug.

Maar ik zou dan jou optie nemen en bij de afzender vragen om het pakketje met de concurrent te versturen.
Maar als deze een storing heeft, wat dan?

Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: DHL pakketje retour

Ongelezen bericht door Moneyman »

Als het pakket al terug is bij de afzender, is het toch logisch dat "er niks meer mogelijk is" behalve eventueel geld terugkrijgen? Ik snap je frustratie niet zo.

Gesloten