LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ongewenste huispost google

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
Gesloten
reflex1967
Berichten: 13
Lid geworden op: 09 feb 2007 10:47

ongewenste huispost google

Ongelezen bericht door reflex1967 »

Ik krijg elke keer ongewenste huis post van google met korting kaarten/coupons
van vreemde bedrijf namen
Ik heb google gebeld 08002500023 om te vragen om te stoppen met post van hun daarop kreeg ik antwoord moet het bij google support melden wij kunnen niets doen.
Google support moet je inloggen om het te melden ze vragen om me bedrijf gegevens heb geen bedrijf en die post is niet van mij hoe ken ik nu google post afzeggen

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: ongewenste huispost google

Ongelezen bericht door Barman »

Retour sturen. Niet bekend op dit adres.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: ongewenste huispost google

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Barman schreef:Retour sturen. Niet bekend op dit adres.
Tenzij het gewoon goed geadresseerd is. Wellicht heeft TS ooit eens met een enquete of zo meegedaan en niet uitgevinkt dat er contact mag worden opgenomen.

Dirkie
Berichten: 2931
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: ongewenste huispost google

Ongelezen bericht door Dirkie »

reflex1967 schreef:Ik krijg elke keer ongewenste huis post van google met korting kaarten/coupons van vreemde bedrijf namen Ik heb google gebeld 08002500023 om te vragen om te stoppen met post van hun daarop kreeg ik antwoord moet het bij google support melden wij kunnen niets doen.
Google support moet je inloggen om het te melden ze vragen om me bedrijf gegevens heb geen bedrijf en die post is niet van mij hoe ken ik nu google post afzeggen
Krijgt U nu post van Google of post van 'vreemde bedrijven'?
Als U geadresseerde post krijgt die U niet wil, dan kunt U het gewoon retour afzender sturen met de melding, dat de geadresseerder er niet meer woont of U gooit het gewoon weg.
Als het ongeadresseerde post is, dan helpt een NEE/NEE of NEE/JA sticker misschien.
Als het geen van beide is (??????) zoek dan eens met Google :mrgreen:

Gesloten