LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] postnl bijna 3 maanden pakket niet retour

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
Gesloten
ilyas
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 aug 2014 21:29

postnl bijna 3 maanden pakket niet retour

Ongelezen bericht door ilyas »

4 maal geprobeerd om mijn pakket terug te krijgen, wat niet bezorgt was en zou geretourneerd worden naar mij, maar heb op de dag van vandaag spijtig genoeg niks ontvangen. Ben als eerst naar de postkantoor geweest waar ik het opgestuurd heb daar heb ik de navraag formulier ingevuld en verzonden op 27 juni 2014 en binnen 5 werkdagen zou ik bevestigings-brief ontvangen jammer genoeg nog steeds NIET ontvangen. Vervolgens klantenservice gesproken op 11 juli 2014 en zij informeerde mij dat binnen 2 weken het pakket wordt afgeleverd , wat nog steeds niet gebeurt is. Vervolgens moest de ontvanger contact opnemen met de koerier die de dienst in het buitenland heeft. Contact opgenomen met Yodel die melden dat ze het pakket op 30 juni hadden geretourneerd naar Postnl. Vervolgens zeggen zij dat ze niet weten waar het pakket is. Vandaag 11 augustus 2014, iemand van Postnl gesproken en die kon me nog steeds niet vertellen waar mijn pakket is! Track And Trace ??? Echt frustrerend !
Vandaag wet gebeld dat onderzoek naar buitenland pakket is afgesloten. :cry: :cry:

ilyas
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 aug 2014 21:29

Re: postnl bijna 3 maanden pakket niet retour

Ongelezen bericht door ilyas »

Ik heb vorig week weer klachtbrief geschreven via postnl , binnen 2 dagen zou iemand contact opnemen, tot nu toe niet gebeurt en via deze weg wil ik nog een keer proberen. Ik heb geprobeerd via track & trace te achterhalen. Maar het heeft alleen een naam, inhoudelijk voegt het helemaal niks toe waar men iets aan heeft. Het is toch zorgelijk dat jullie mij niet kunnen vertellen waar mijn pakket is?
Heeft iemand tips en/of advies voor mij?

Gesloten