LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen post nl niks ontvangen en wel bezorgd

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
Gesloten
artiepatan
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jul 2013 03:39

Problemen post nl niks ontvangen en wel bezorgd

Ongelezen bericht door artiepatan »

Hallo Leden,

TNT heeft mij pakketje van een winkel shop niet gestuurd op mijn adres.
Heb Twee keren bij de zelfde winkelshop besteld nooit problemen met levering gehad verbaasd mij dit vandaag,

Er stond via track en trace dat ze tussen 1130: tot met 13:30 zouden ze komen toen hadden ze geschreven dat het pakketje niet op tijd zou gekomen. Met antwoord ( sorry voor onze ongemak. En dat het op een andere tijd stip zou komen.

Er staat op track en trace dat het pakket is gekomen op di 2 jul 2013- 15:49. En ze hebben geen brief je achter gelaten. Maar niemand heeft aangebeld en ik heb tot heden niks ontvangen.


Wat kan ik nou doen? Of wat moet ik nou doen?

nikiitaa02
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jul 2013 21:41

Re: Problemen post nl niks ontvangen en wel bezorgd

Ongelezen bericht door nikiitaa02 »

Ik heb precies hetzelfde gehad. Gisteren stond er ook dat het was afgeleverd en tot op heden nog niks ontvangen.
Ik had gisteren al gebeld en er werd gezegd dat het was gecorrigeerd, maar dat de bezorger niet meer langs kon komen.
Vandaag kreeg ik een ander pakketje, maar niet het desbetreffende pakketje.
Ik heb opnieuw gebeld en nu werd er verteld dat er geen signaal meer van het pakketje was sinds gisteren.
Ik moest contact opnemen met de verzender van het pakket zodat zij weer contact op kunnen nemen met PostNL.
Ik vind het allemaal heel vreemd en ben eigenlijk bang dat mijn pakket zoek is geraakt of misschien nog wel erger....

sadfly
Berichten: 451
Lid geworden op: 19 apr 2007 23:14

Re: Problemen post nl niks ontvangen en wel bezorgd

Ongelezen bericht door sadfly »

Dat krijg je met stakingen. dan stapelen de pakketjes op en kan je wachten op problemen.
Gelukkig is die van mij wel goed gegaan.

alfatrion
Berichten: 21886
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Problemen post nl niks ontvangen en wel bezorgd

Ongelezen bericht door alfatrion »

Als het gaat om een product dat u besteld heeft bij een winkel kunt u daar uw klacht neerleggen. Zij zijn er verantwoordelijk voor dat het product daadwerkelijk aankomt. Ik adviseer altijd om klachten na de koop schriftelijk kenbaar te maken.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Problemen post nl niks ontvangen en wel bezorgd

Ongelezen bericht door sephora30 »

@alfatrion, dat is waar maar als er op de track site staat dat het pakket is afgeleverd wat dan? Wie moet de website dan geloven.

Dirkie
Berichten: 2925
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Problemen post nl niks ontvangen en wel bezorgd

Ongelezen bericht door Dirkie »

sephora30 schreef:@alfatrion, dat is waar maar als er op de track site staat dat het pakket is afgeleverd wat dan? Wie moet de website dan geloven.
Bij PostNL is alles mogelijk. Ik heb eens een aangetekend stuk gekregen op een tijdstip dat er niemand thuis was (vakantie) en waarvan de handtekening ook niet van mij was. Dit is uitgezocht en de verklaring van de bezorger was, dat hij dit gedaan had omdat het door de brievenbus kon. Ik weet nog steeds niet in welke brievenbus hij dit gedaan heeft, maar niet de mijne (nog afgezien van het feit dat ik voor ontvangst moet tekenen en niet de bezorger).

Gesloten