LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Selektvracht

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
Gesloten
Dreamlady
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 apr 2014 12:57

Selektvracht

Ongelezen bericht door Dreamlady »

Ik heb een pakketje ontvangen van selektvracht nu blijkt dat ik dat niet besteld heb
Het komt dus hier vandaan

SuperComm Data Marketing GmbH
Auguststr. 19
53229 Bonn
Germany
Zaakvoerder: Sven Nobereit
Court of Registry: Bonn

Heb gelijk contact opgenomen met de bezorgdienst omdat ik het pakketje terug wil sturen
Krijg ik een mail dat ik maar contact op moet nemen met de vezender
Nou je begrijpt het al dat lukt niet
Het is een pakket van 63 euro daar hoefde ik niet voor te tekenen,maar mag het wel betalen anders sturen ze het naar een incasso bedrijf

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door newmikey »

Als ik de regels goed begrijp hoeft u een ongevraagde zending helemaal niet eens terug te sturen en u hoeft al helemaal niets te betalen. Keurig briefje sturen (niet aangetekend) dat afzender z'n spullen nog 3 maanden bij u kan laten afhalen, kopietje naar Selektvracht via email en klaar is Kees!

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door dhc »

Zo is de wetgeving inderdaad: Ongevraagde zendingen mag u houden. Het is wel zo netjes om , zoals "newmickey" al schrijft , hen éénmalig te informeren.

Ik ga er van uit dat u daadwerkelijk kunt bewijzen de zending nooit te hebben besteld.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door tenormin »

Dreamlady, heb je dit formulier gebruikt/ingevuld? http://www.selektvracht.nl/klantenservice.shtml

Dreamlady
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 apr 2014 12:57

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Dreamlady »

Mijn adres staat er wel op maar ik heb niks besteld

Dreamlady
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 apr 2014 12:57

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Dreamlady »

tenormin schreef:Dreamlady, heb je dit formulier gebruikt/ingevuld? http://www.selektvracht.nl/klantenservice.shtml
Ja ik had dat formulier ingevuld

Dreamlady
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 apr 2014 12:57

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Dreamlady »

Deze meneer schijnt dus een grote oplichter te zijn
Het komt uit Duitsland het pakket

Zaakvoerder: Sven Nobereit
Laatst gewijzigd door Dreamlady op 22 apr 2014 15:39, 1 keer totaal gewijzigd.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door tenormin »

Dreamlady schreef:Mijn adres staat er wel op maar ik heb niks besteld
Iemand een 'geintje' met je uitgehaald? Maar als je echt niets besteld hebt dan zou ik maar het advies wat gegeven is opvolgen: briefje met kopie aan Selektvracht, het 3 maanden bewaren en verder is het inderdaad zo dat wat je ongevraagd ontvangt je, heel eigenlijk, niets hoeft te doen. Laat de afzender maar bewijzen dat jij iets besteld hebt. Kunnen ze niet, dus verwelkom een eventuele deurwaarder maar met een glimlach.

Dreamlady
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 apr 2014 12:57

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Dreamlady »

Oke heb gedaan zoals in het vorige bericht naar selektvracht bericht gestuurd en nu maar afwachten

Barends
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 apr 2014 13:22

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Barends »

Gewoon een brief of mailtje sturen naar de afzender, en melden dat het pakketje verkeerd bezorgt en geadresseerd is.
Zet in de brief of mail ook dat ze een afspraak met u kunnen maken/plannen om het pakketje bij u thuis op te komen halen en geef ze daar bijvoorbeeld 2 maanden de tijd voor.
Doen ze er niets op uit dan veel plezier met u nieuwe spulletjes.
(Bewaar een kopie van de brief of de mail zodat als er toch iets uitkomt, u aan kunt tonen dat u ze op de hoogt heeft gesteld)

Gesloten