LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Drama Sandd

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
Gesloten
Jackster
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 nov 2015 12:28

Drama Sandd

Ongelezen bericht door Jackster »

Al vaak besproken, maar Sandd blijft een drama. Sinds een aantal jaar woon ik in Noord Frankrijk. Sommige post komt keurig binnen 2 à 3 dagen bij mij in de bus. Er is post, vaak vanuit de overheid verstuurd, die via Frankfurt komt, ligt bij mijn geweten in Duitsland. Een andere route loopt over Zürich, en dat ligt volgens mij nog steeds in Zwitserland. Het heeft vaak een vertraging van 2 tot 4 weken. Recentelijk heeft Sandd het gepresteerd om een tijdschrift in het luchtledige te laten verdwijnen en dat zelfs in totaal 4 of 5 keer want ook de nazendingen zijn niet aangekomen. Sandd zegt niets te kunnen doen want zij geven buitenland post verder aan weer iemand anders nl Royal Mail, klinkt erg Engels. Verder moet ik maar uitzoeken, het is niet hun probleem! Een tijdschrift weet je wanneer het uitkomt, ander post weet je nooit met alle gevolgen van dien.
In Nederland was het al een drama met Sandd, maar in 4 jaar is er nog geen verbetering

Gesloten