LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DynaLogic waardeloos

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
Gesloten
edow
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 aug 2016 10:20

DynaLogic waardeloos

Ongelezen bericht door edow »

Ik heb mijn telefoon laten repareren, Dynalogic communiceert dat het toestel klaar is.
Ik maak op de website een terugbezorg afspraak. Ik kies tussen acht en elf uur zaterdag ochtend.
Ik maak die ochtend mijn leentelefoon gereed, terwijl ik op de chauffeur wacht.

Eventjes ben ik elders in huis bezig en dan zie dan ik dat ik twee telefoongesprekken heb gemist, het blijkt het nummer van Dynalogic te zijn.
Ik bel terug, en hoor vervolgens dat de chauffeur voor mijn deur heeft gestaan.

Ik reageer stomverbaasd, zeg dat ik vanuit mijn open raam overzicht heb over de straat en dat ik absoluut geen enkele auto voor mijn huisdeur heb zien stoppen. Daarnaast is er ook niet aangebeld en heb ik niemand horen lopen op het grindpad.

De telefoniste heeft het er over dat de chauffeur dan een kaartje in de brievenbus heeft gedaan. Ik loop twee etages naar beneden en wordt bevestigd in mijn vermoeden, leeg. Er ligt NIETS in mijn brievenbus.

Ik vraag de telefoniste om een bevredigende oplossing. Voor mij is het bevredigend als ik mijn telefoon terugkrijg op de afgesproken datum. Dat is dus vandaag, zaterdag. Zij zegt dat ik mijn telefoon pas aanstaande maandag terug kan krijgen, twee dagen later dan afgesproken.

Ik ga daar niet mee akkoord. Er is dus geen bevredigende oplossing geboden. Aangezien dat ook niet gebeurt, is het verder zinloos om een telefoongesprek te voeren. Dat vertel ik aan de telefoniste en verbreek de verbinding, nog langer aan de telefoon kost mij alleen maar extra geld.

Vanaf nu zit ik dus met een leentelefoon en lijkt er geen bevredigende oplossing mogelijk. Wat nu?
Ik houd mijn leentelefoon maar, denk ik.

Geen auto voor de deur gezien...
Geen deurbel gehoord...
Geen kaartje in de brievenbus...
Geen telefoon terug...
Geen bevredigende alternatieve oplossing geboden...

Dank hoor, Dynalogic

gemist
Berichten: 584
Lid geworden op: 13 mar 2016 00:32

Re: DynaLogic waardeloos

Ongelezen bericht door gemist »

Uw gewenste oplossing is onhaalbaar. Blijf daarom lekker mokken. U leeft blijkbaar in een wereld waarin het alleen om u draait en u bent natuurlijk ontzettend belangrijk.
Fouten worden gemaakt, oplossingen kosten tijd. De chauffeur laten omdraaien is helaas géén optie.

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: DynaLogic waardeloos

Ongelezen bericht door Frantic2 »

u vergeet nog 1 ding in uw opsomming.... U heeft ook uw (leen) telefoon niet gehoord.....

Ze hebben 2 keer gebeld toen u niet open deed.....

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: DynaLogic waardeloos

Ongelezen bericht door thecure »

Je hebt toch een leentoestel, dus je kunt bellen. Wat is het probleem?

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: DynaLogic waardeloos

Ongelezen bericht door thecure »

edow schreef:Ik heb mijn telefoon laten repareren, Dynalogic communiceert dat het toestel klaar is.
Ik maak op de website een terugbezorg afspraak. Ik kies tussen acht en elf uur zaterdag ochtend.
Ik maak die ochtend mijn leentelefoon gereed, terwijl ik op de chauffeur wacht.

Eventjes ben ik elders in huis bezig en dan zie dan ik dat ik twee telefoongesprekken heb gemist, het blijkt het nummer van Dynalogic te zijn.
Ik bel terug, en hoor vervolgens dat de chauffeur voor mijn deur heeft gestaan.

Ik reageer stomverbaasd, zeg dat ik vanuit mijn open raam overzicht heb over de straat en dat ik absoluut geen enkele auto voor mijn huisdeur heb zien stoppen. Daarnaast is er ook niet aangebeld en heb ik niemand horen lopen op het grindpad.

De telefoniste heeft het er over dat de chauffeur dan een kaartje in de brievenbus heeft gedaan. Ik loop twee etages naar beneden en wordt bevestigd in mijn vermoeden, leeg. Er ligt NIETS in mijn brievenbus.

Ik vraag de telefoniste om een bevredigende oplossing. Voor mij is het bevredigend als ik mijn telefoon terugkrijg op de afgesproken datum. Dat is dus vandaag, zaterdag. Zij zegt dat ik mijn telefoon pas aanstaande maandag terug kan krijgen, twee dagen later dan afgesproken.

Ik ga daar niet mee akkoord. Er is dus geen bevredigende oplossing geboden. Aangezien dat ook niet gebeurt, is het verder zinloos om een telefoongesprek te voeren. Dat vertel ik aan de telefoniste en verbreek de verbinding, nog langer aan de telefoon kost mij alleen maar extra geld.

Vanaf nu zit ik dus met een leentelefoon en lijkt er geen bevredigende oplossing mogelijk. Wat nu?
Ik houd mijn leentelefoon maar, denk ik.

Geen auto voor de deur gezien...
Geen deurbel gehoord...
Geen kaartje in de brievenbus...
Geen telefoon terug...
Geen bevredigende alternatieve oplossing geboden...

Dank hoor, Dynalogic
even bewaren.

Gesloten