LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kiala inscan problemen track en trace

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
Gesloten
tazzynka
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 mei 2013 14:28

Kiala inscan problemen track en trace

Ongelezen bericht door tazzynka »

kunnen jullie me helpen? Of herkennen jullie dit probleem

ik breng pakketjes weg (op verschillende dagen, omdat ik hoop dat het op een dag goed gaat), ze worden gescand maar vervolgens blijft de track en trace op: pakket nog inleveren staan.
ontvangers krijgen geen mailtjes........ Er gaat iets mis met het scannen. Dat is overduidelijk. op het kialapunt zelf kunnen ze je niet helpen. Kiala zelf antwoordt niet op klachten en vragen..........
Ook kon ik zo een pakket meekrijgen van iemand anders. je zegt hier je achternaam, hoeft geen bewijs te laten zien. En vervolgens krijg je een pakket voor mevrouw de vries mee. Ik nogmaals mijn naam gezegd en toen kreeg ik wel de goede.... maar technisch gezien kun je dus zo iemand anders zijn pakketje meekrijgen?Dat klopt toch niet?

Lekker dan, want je hebt geen bewijs meer dat je het hebt weggebracht, alleen je eigen printje. Eerst kreeg je een sticker als bewijs. Nu is je verzendbewijs je eigen printje. Maar als het op nog in te leveren blijft staan...Wat dan? komt het dan retour? Hoe weten ze dan bij welk kialapunt ik het heb gepost, als het scannen misgaat?

Ik maak nu steeds een foto als het op de toonbank ligt.....Maar moet ik nu ook vragen of ik een foto maken kan van de scanner..... :lol: :lol:

Gisteren een pakje weggebracht vandaag weer 1. En twee keer hetzelfde verhaal. Ze scannen het in, maar op de track en trace staat nog steeds : nog in te leveren. komen mijn pakketten dan ooit aan? en hoe weet de ontvanger dat het af te halen is als ze geen mail krijgen?

Ze kunnen je een telefoonnummer geven, thats it...Bereik je niks mee. Ik wil dat het aankomt en dat de mensen een berichtje krijgen wanneer het af te halen is...... Nu is het feitelijk hun woord tegen het jouwe. Zij kunnen nu zeggen: Jij hebt het niet weggebracht, ook al heb ik er foto's van ter bewijs....

Eigenlijk heb je geen poot om op te staan toch? Dit is toch echt unbelievable?

Har45
Berichten: 493
Lid geworden op: 24 dec 2010 13:59

Re: Kiala inscan problemen track en trace

Ongelezen bericht door Har45 »

Er zijn vele die problemen met verzenden hebben via kiala

https://www.ervaringen.nl/kiala

NeoDutchio
Berichten: 12316
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Kiala inscan problemen track en trace

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Har45 schreef:Er zijn vele die problemen met verzenden hebben via kiala

https://www.ervaringen.nl/kiala
Leuk die ervaringen, maar Kiala bestaat niet meer.

Gesloten