LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pakketje op verkeerd adres bezorgd

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Pakketje op verkeerd adres bezorgd

Ongelezen bericht door grun »

Yoda748 schreef:
13 jul 2019 14:16
Ik zou niet weten aan wie ik die informatie moet vragen betreft dat nieuwe label, postnl gaat mij daar zeker niet aan helpen want daar staat dus het adres op wat ik niet mag weten en AliExpress heeft zover ik kan zien hun eigen label.
Volgens mij is Aliexpress alleen maar de paraplu waaronder talloze individuele webwinkeltjes schuil gaan. Ik zou toch maar eens de afzender vragen of hij contact op wil nemen met zijn vervoersbedrijf om je aan een betere tracking code te helpen. Zelf heb ik daar goede ervaringen mee, al ging het toen om Ebay.

Yoda748
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 jul 2019 19:56

Re: Pakketje op verkeerd adres bezorgd

Ongelezen bericht door Yoda748 »

@ grun,

Ja dat heb ik ook al gedaan, hem gevraagd om contact op te nemen met zijn vervoersbedrijf maar dat doet hij ook niet.
Hij laat het maar een beetje gaan, maar ik krijg misschien toch ondanks 2 weigeringen mijn gelijk met mijn dispuut.
AliExpress heeft nu de status valid gegeven betreft mijn melding: Pakket niet ontvangen, de verkoper moet nu binnen 3 dagen reageren.
Postnl kan ik vergeten daar komt niets zinnigs vandaan maar misschien krijg ik mijn geld nog terug.

Gesloten