LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bezorging postnl.

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
Gesloten
gaja
Berichten: 18
Lid geworden op: 12 jun 2008 19:09

bezorging postnl.

Ongelezen bericht door gaja »

Op donderdag 12 december kerstkaarten gepost. Tot vandaag 21 december nog niet bezorgd. Ik vind dat een slechte beurt van Postnl. Zijn er meer mensen met hetzelfde euvel?

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: bezorging postnl.

Ongelezen bericht door sephora30 »

Staan zoveel klachten over de postbezorging op het net dat je vast niet de enige zult zijn.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: bezorging postnl.

Ongelezen bericht door ciske »

Tis druk , je bent de enige niet.

witte angora
Berichten: 30768
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: bezorging postnl.

Ongelezen bericht door witte angora »

gaja schreef:Op donderdag 12 december kerstkaarten gepost. Tot vandaag 21 december nog niet bezorgd. Ik vind dat een slechte beurt van Postnl. Zijn er meer mensen met hetzelfde euvel?
Waarschijnlijk de meeste Nederlanders? Er wordt nogal wat post verstuurd voor de kerst.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: bezorging postnl.

Ongelezen bericht door sephora30 »

Verjaardagskaart gemaakt via Postnl. Nooit bezorgd. Gemaild, toen hebben ze de kaart nog een x verstuurd. 2x :shock:

:roll:

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: bezorging postnl.

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Klachten over kerstkaartbezorging zijn er al sinds mensenheugenis. Het is gewoon erg druk in deze periode en als er iets moeilijk is in een organisatie is het wel heel snel op- en afschalen van de capaciteit. Bezorgers kan je nog wel snel regelen, maar sorteercentra en andere logistieke systemen ga je niet dimensioneren op een piek van ca. 1 a 2 weken).

geanmiju
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jan 2014 14:59

Re: bezorging postnl.

Ongelezen bericht door geanmiju »

Nou dat kan wel zijn dat het druk is, maar ik heb mijn kerstkaarten toch ruim voor de kerstdagen gepost nl. op 12 en 13 december, allemaal keurig gesorteerd op postcode, voorzien van een decemberzegel en persoonlijk in de oranje brievenbus van postnl. gedeponeerd welke al voorzien was van een antivuurwerkgleuf en ongeveer een uur voordat deze bus gelicht zou worden, maar van de 53 kaarten zijn er (voor zover ik nu weet) 12 nog steeds niet aangekomen.
Ook van familie die een kaart naar ons hebben gestuurd heb ik nooit wat ontvangen.
En zelfs mijn eigen ouders die maar 6 Km verderop wonen, in hetzelfde postcode gebied, hebben onze kaart nooit ontvangen.
Stuur je postnl een klacht dan krijg je gewoon een niets zeggend e-mailtje terug met dat ze proberen de post binnen 72 uur te bezorgen maar dat zoiets helaas niet altijd is gelukt. Maar die 72 uur lijkt me met 13 werkdagen toch al wel zeeeeeeer ruimschoots verstreken.
Toen ik dit opmerkte tijdens de oudejaars receptie in de buurt bleek plots dat ik absoluut niet de enige was en dat zelfs kaarten die 1 dag na sinterklaas al waren gepost nog steeds niet over waren.
Maar op maandag 23 dec nog wel reclame maken met als je die dag nog een kaart op de bus deed deze voor de kerstdagen bezorgd zou worden. :?

gaja
Berichten: 18
Lid geworden op: 12 jun 2008 19:09

Re: bezorging postnl.

Ongelezen bericht door gaja »

Ben ik het helemaal mee eens.
Trouwens, het op 12 december geposte kerstkaartje is er nog steeds niet.

Jan1
Berichten: 772
Lid geworden op: 15 nov 2003 19:16

Re: bezorging postnl.

Ongelezen bericht door Jan1 »

Ook wij hebben na de kerst nog goede wensen ontvangen, waarvan 4 op oudejaarsdag, allemaal waren ze ruim voor de kerstdagen gepost. En dat voor het veeel hogere tarief.

Ontvanger72
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2014 18:43

Re: bezorging postnl.

Ongelezen bericht door Ontvanger72 »

Tussen 28 december vorig jaar en 8 januari 2014 zijn er 6 postzendingen zoek geraakt, tot op de dag van vandaag niet mogen ontvangen. De afzenders hebben netjes hun adres achterop vermeld ook nog eens. Wanneer je vraagt om opheldering, 6 zendingen kunnen niet zomaar verdwenen zijn, krijg je simpelweg een mail met excuses. Wanneer er 6 zendingen blijkbaar kwijt zijn moet er meer aan de hand zijn. En maar de tarieven verhogen, een goede beurt hoor Post.NL.
Bagger!!!!

evert55
Berichten: 27
Lid geworden op: 03 jan 2014 08:20

Re: bezorging postnl.

Ongelezen bericht door evert55 »

Ik bestel ook vaker op Ebay, dus in het buitenland. Pakket komen niet altijd aan. Het wil niet altijd zeggen dat de Nederlandse post dingen kwijt raakt maar kan me voorstellen dat sommig brievenbus post interessant genoeg is om zelf te houden voor sommige bezorgers.

mickelgoeroe
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 feb 2014 16:38

Re: bezorging postnl.

Ongelezen bericht door mickelgoeroe »

Helaas heb ik ook negatieve ervaringen met Post NL. Het credo is op werkdagen voor 16:00 uur besteld, de volgende dag thuisbezorgd. Helaas kunnen ze dat niet meemaken. Als ik via http://www.tijdschriftbezorgen.nl tijdschriften bestel is slechts 7 van de 10 bestellingen op tijd. 30% niet, dit terwijl op de website van PostNL percentages van 95% en meer worden genoemd als het gaat om leverbetrouwbaarheid.

jopkejopke
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 feb 2014 15:43

Re: bezorging postnl.

Ongelezen bericht door jopkejopke »

Op 8 februari 2014 is de envelop van ons vakantiepark bezorgd met daarin de reis-bescheiden van onze geboekte vakantie. (gegevens, pasjes sleutel en datums).
De envelop was al aan twee kanten opengemaakt toen hij bij ons op de deurmat viel! Echter, er ontbrak het een en ander, leerde navraag bij het vakantiepark.
Dat betekent dat de inhoud aan derden bekend is.
Dat betekent dat potentiële inbrekers weten wanneer ons woonhuis verlaten is en een succesvolle inbraak mogelijk is.
Dat betekent dat ons vakantiedroompje veranderd is in een onvermijdelijk onveilig gevoel.
We hebben noodgedwongen onze plannen gecanceld, omdat we bang zijn dat er tijdens onze vakantie wordt ingebroken. Nu blijven maar thuis met een nog steeds onveilig gevoel.
De Post.nl hebben we op de hoogte gebracht en ik hoop volgende week op contact.
Kan ik hen aansprakelijk stellen voor de gevolgen van schending briefgeheim?

Gesloten