LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Selektvracht

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
Gesloten
skippy2009
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 okt 2009 17:22

Selektvracht

Ongelezen bericht door skippy2009 »

Goedendag,

Ik heb vorig jaar geprobeerd iets bij elkaar te sparen voor deagostini, taarten decoreren, het heeft met selektvracht zelf niks te maken.

Ik meerdere malen contact gehad met het bedrijf deagostini maar selektvracht heeft 2 keer een brief door de bus gedaan en de 3e keer was ik toevallig wel thuis, heb het pakket geweigerd, gelijk gemaild met het bedrijf waar ze mee bezig waren en alles geannuleerd moet worden.

Nu afgelopen dinsdag weer een kaartje in de bus voor een afleverpakket van deagostini wat al aan hele poos geleden geannuleerd is maar nu het 2 e pakket bleek na bellen met deagostini. Ergens zoekgeraakt bij selektvracht nu net gebeld maar ontkennen alles. Alleen dat het eerste pakket tour gestuurd was naar deagostini, terwijl ik maar 1 x wat van selektvracht aan de deur heb gehad. Rara, nu zei slektvracht dat er een voorlevering stond voor deagostini, en heb gezegd ik weiger het bij deze al, kan ik niet mevrouw. Kan wel ik heb er zelf ook gewerkt en kan heus wel.

Tevens met deagostini afgesproken het pakket in ontvangst te nemen en te kijken wat erin zat voor hun was het afgesloten hoofdstuk en voor mij ook dus voor ons beide een raadsel. Bleek het om deel 2 en 3 te gaan. Waardoor ik net kookte zowel bij deagostini als selektvracht.

Ik ben niet tevreden over hele selektvracht

A.niem
Berichten: 131
Lid geworden op: 25 mei 2011 14:45

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door A.niem »

skippy2009 schreef:Goedendag,

Ik heb vorig jaar geprobeerd iets bij elkaar te sparen voor deagostini, taarten decoreren, het heeft met selektvracht zelf niks te maken.

Ik meerdere malen contact gehad met het bedrijf deagostini maar selektvracht heeft 2 keer een brief door de bus gedaan en de 3e keer was ik toevallig wel thuis, heb het pakket geweigerd, gelijk gemaild met het bedrijf waar ze mee bezig waren en alles geannuleerd moet worden.

Nu afgelopen dinsdag weer een kaartje in de bus voor een afleverpakket van deagostini wat al aan hele poos geleden geannuleerd is maar nu het 2 e pakket bleek na bellen met deagostini. Ergens zoekgeraakt bij selektvracht nu net gebeld maar ontkennen alles. Alleen dat het eerste pakket tour gestuurd was naar deagostini, terwijl ik maar 1 x wat van selektvracht aan de deur heb gehad. Rara, nu zei slektvracht dat er een voorlevering stond voor deagostini, en heb gezegd ik weiger het bij deze al, kan ik niet mevrouw. Kan wel ik heb er zelf ook gewerkt en kan heus wel.

Tevens met deagostini afgesproken het pakket in ontvangst te nemen en te kijken wat erin zat voor hun was het afgesloten hoofdstuk en voor mij ook dus voor ons beide een raadsel. Bleek het om deel 2 en 3 te gaan. Waardoor ik net kookte zowel bij deagostini als selektvracht.

Ik ben niet tevreden over hele selektvracht
En ik ben niet tevreden over uw schrijfstijl. Er is werkelijk geen touw aan vast te knopen. Misschien is het voor uw duidelijk maar voor ons niet. Graag een duidelijke samenvatting.

Fleurtjuh666
Berichten: 632
Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
Locatie: Nijmegen

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

skippy2009 schreef:Goedendag,

Ik heb vorig jaar geprobeerd iets bij elkaar te sparen voor deagostini, taarten decoreren, het heeft met selektvracht zelf niks te maken.

Ik meerdere malen contact gehad met het bedrijf deagostini maar selektvracht heeft 2 keer een brief door de bus gedaan en de 3e keer was ik toevallig wel thuis, heb het pakket geweigerd, gelijk gemaild met het bedrijf waar ze mee bezig waren en alles geannuleerd moet worden.

Nu afgelopen dinsdag weer een kaartje in de bus voor een afleverpakket van deagostini wat al aan hele poos geleden geannuleerd is maar nu het 2 e pakket bleek na bellen met deagostini. Ergens zoekgeraakt bij selektvracht nu net gebeld maar ontkennen alles. Alleen dat het eerste pakket tour gestuurd was naar deagostini, terwijl ik maar 1 x wat van selektvracht aan de deur heb gehad. Rara, nu zei slektvracht dat er een voorlevering stond voor deagostini, en heb gezegd ik weiger het bij deze al, kan ik niet mevrouw. Kan wel ik heb er zelf ook gewerkt en kan heus wel.

Tevens met deagostini afgesproken het pakket in ontvangst te nemen en te kijken wat erin zat voor hun was het afgesloten hoofdstuk en voor mij ook dus voor ons beide een raadsel. Bleek het om deel 2 en 3 te gaan. Waardoor ik net kookte zowel bij deagostini als selektvracht.

Ik ben niet tevreden over hele selektvracht
Heeft het nu wel of niet te maken met Selektvracht? Beetje warrig. U heeft iets besteld, besluit dat u het niet meer wil hebben (onduidelijk is de reden, u vroeg aan het bedrijf waar ze mee bezig waren? Hmm, uw bestelling leveren misschien?). Vervolgens stuurt het bedrijf nog een deel van de zending na, die weigert u, maar het lijkt me helemaal niet overstandig van Selektvracht om de weigering niet per telefoon, zonder handtekening of wat dan ook, te accepteren. Voor hetzelfde geld bedenkt u zich een dag later, wanneer het pakje weer teruggestuurd is, en beweert u dat het telefoongesprek nooit heeft plaatsgevonden.
Ik vind het vreemd dat 'selektvracht' als onderwerp gegeven is, zij kunnen er niets aan doen dat een bedrijf u iets toezendt dat u niet had willen hebben. Verder zie ik het probleem totaal niet. Pakje terugsturen, klaar.

skippy2009
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 okt 2009 17:22

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door skippy2009 »

Selektvracht heeft er net zo goed mee te maken, een pakket wat al een maand of 4 bij selektvracht licht en nu nog na proberen te zenden. Klopt ook niet hè.

Ik ben met hun allebei bezig.

December was alles afgerond en krijg nu n verzending wat november 2 pakkertjes moesten zijn en er nu 1 alsnog geleverd probeerde te worden. Kom ik op 26 maart achter.

skippy2009
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 okt 2009 17:22

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door skippy2009 »

Zie ook bericht over deagostini

Fleurtjuh666
Berichten: 632
Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
Locatie: Nijmegen

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

skippy2009 schreef:Selektvracht heeft er net zo goed mee te maken, een pakket wat al een maand of 4 bij selektvracht licht en nu nog na proberen te zenden. Klopt ook niet hè.

Ik ben met hun allebei bezig.

December was alles afgerond en krijg nu n verzending wat november 2 pakkertjes moesten zijn en er nu 1 alsnog geleverd probeerde te worden. Kom ik op 26 maart achter.
Ik lees er nergens aan af dat het pakket daar 4 maanden gelegen heeft, maar goed. December was het dus niet afgerond, want toen kreeg u deel 1 van 3 pakketten. Nu komen pas deel 2 en 3, blijkbaar heeft dat andere bedrijf te laat het pakket verstuurd?

skippy2009
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 okt 2009 17:22

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door skippy2009 »

Heb 26 maart telefonisch contact gehad met het bedrijf waar t mee begonnen is, en die vertelde mij dat alles in hun administratie december 2012 afgerond was. Nu afgelopen dinsdag 26 maart ben ik er achter gekomen dat het niet zo was

Het pakketje heb ik in oktober geweigerd, en geen selektvracht meer aan de deur gehad tot dinsdag

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door tenormin »

skippy2009, er zit een wijzig driehoekje bij je geplaatste Topic. Ik zou zeggen: pak eerst pen en papier en probeer eens duidelijk en in volgorde aan te geven wat er aan de hand is. Als je begint met: het heeft niets met selektvracht te maken en je eindigd met ik ben niet tevreden over hele selektvracht kan, ik er in ieder geval, geen pannenkoek van bakken. En dan ook echte duidelijkheid over Deagostini.

Fleurtjuh666
Berichten: 632
Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
Locatie: Nijmegen

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

tenormin schreef:skippy2009, er zit een wijzig driehoekje bij je geplaatste Topic. Ik zou zeggen: pak eerst pen en papier en probeer eens duidelijk en in volgorde aan te geven wat er aan de hand is. Als je begint met: het heeft niets met selektvracht te maken en je eindigd met ik ben niet tevreden over hele selektvracht kan, ik er in ieder geval, geen pannenkoek van bakken. En dan ook echte duidelijkheid over Deagostini.
Precies. Want zelfs na de laatste reactie, maak ik op dat Selektvracht niet fout zit, maar dat Deagostini een foutje heeft gemaakt. Verder zie het drama niet zo, pakje kon gewoon retour afzender zonder problemen.

Gesloten