LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telefoon ter reparatie en nog niet terug

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
Gesloten
Renate333
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 sep 2013 18:07

telefoon ter reparatie en nog niet terug

Ongelezen bericht door Renate333 »

2 weken geleden door eigen toedoen mijn telefoon beschadigd. Dit kon via de verzekering Interpolis opgelost worden. Hij zou opgehaald worden door Dynalogic. Dit is op dinsdag 2 weken terug keurig gebeurt. Ze hadden hem snel gerepareerd en ik zou hem een paar dagen later terug krijgen. Keurig een mail en sms maar helaas kwam er een spoedgeval tussendoor en moest ik met spoed weg dus was ik niet aanwezig. Eigen schuld dus. Netjes een kaartje in de bus en gelijk gebeld voor een nieuwe afspraak. Dit zou gisteren plaatsvinden. Wel keurig een mail en om 4 uur een sms dat ze rond 16.20 aanwezig zouden zijn. Ik zowat letterlijk voor de deur zitten wachten tot 18.00 maar geen telefoon. Gelijk gebeld en volgens hun zou de chauffeur geweest zijn en een kaartje door de bus hebben gedaan... Geen kaart en hoezo geweest?? ben elke sec thuis geweest! Mevrouw aan de lijn garandeerde me dat ik het toestel vandaag zou krijgen en zelfs zouden proberen tussen 8.00 en 12.00. om 7.00 mail gecheckt en geen mail. Gebeld om 8 uur en toen werd mij verteld dat er geen order is... aangezien een pakket maar 2 maal aangeboden mag worden. Zit je dan de tweede dag thuis te kijken. heb 3 maal een ander telefoonnummer gekregen welke ik maar moest bellen en niemand kon helpen... zelfs excuses kon er niet af. en de chauffeur van gisteren...?? ja inderdaad die had hoogstwaarschijnlijk geen briefjes meer gehad wat het antwoord van Meneer leidinggevende van transport. Ook was de mededeling dat ik een pakket bij de garagedeur had liggen en zij deze niet zo mee mogen nemen... en ze daarom weg zijn gegaan.... WELK PAKKET???? heb geen pakket bij de garagedeur liggen... WIL ALLEEN MIJN TELEFOON TERUG. Woest wordt je ervan. Zou vandaag door 3 mensen van dit bedrijf terug gebeld worden... en tot op heden nog niet gebeurt en is nu 18.00. Niemand kan me zeggen waar de telefoon uithangt en wanneer ik hem terug krijg. Drama

F.van Holten
Berichten: 820
Lid geworden op: 28 dec 2008 14:15

Re: telefoon ter reparatie en nog niet terug

Ongelezen bericht door F.van Holten »

En wat is nu de vraag ? Of is het alleen een melding.

wdubbelost
Berichten: 61
Lid geworden op: 14 jul 2013 04:16

Re: telefoon ter reparatie en nog niet terug

Ongelezen bericht door wdubbelost »

F.van Holten schreef:En wat is nu de vraag ? Of is het alleen een melding.
het is een vraag naar het bedrijf waar de telefoon blijft en een melding naar ons (even wat frustratie aftappen denk ik :wink: )

Ik zou een belletje naar Interpolis wagen, hier heeft u de verzekering lopen (waarop geclaimt gaat worden) met welke "onderaannemer" interpolis werkt (Dynalogic) is in deze niet relevant geloof ik.

Ze zullen u namelijk door gaan verwijzen naar Dynalogic maar daar moet u niet zomaar akkoord mee gaan anders word het zo'n kastje-muur verhaal.


(edit: typfout)

Gesloten