LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onze pakketjes komen niet aan via PostNL

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
Gesloten
Belle83
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 okt 2016 14:35

Onze pakketjes komen niet aan via PostNL

Ongelezen bericht door Belle83 »

Inmiddels zijn we radeloos.
Sinds januari komen onze brievenbuspakketjes niet meer aan. Met track & trace, zonder track & trace... het maakt niet uit. Heel soms glipt er een enkeling wel doorheen. We zijn nu in totaal 12 pakketjes kwijt waarvan er 7 met code waren die op afgeleverd staan bij PostNL. Helaas hebben we ze niet mogen ontvangen.
Ik heb iedere keer als er weer wat op afgeleverd stond en dat niet het geval was, een klacht ingediend bij PostNL. Ook hebben de verzenders dat gedaan.
Een pakketje kan een keer kwijtraken, maar 12 keer op hetzelfde adres is geen 'ongeluk' meer. Steeds weer krijgen we ontwijkende antwoorden terug met daarin de tip eens bij onze 166 andere buren in de flat na te vragen of het daar is. Dat zou niet zo moeten zijn, want het is brievenbuspost.
We hebben het slot van de brievenbus vervangen. De camerabeelden zijn bekeken van de dagen waarop het afgeleverd zou moeten zijn met de gedachte dat iemand misschien steelt uit de brievenbus. Ook dat was het niet.
In 1 van de reacties die ik terug kreeg van PostNL stond dat ze de postbode zouden aanspreken. Inmiddels kies ik overal voor pakketpost verzending of laat het op mijn werk bezorgen. Maar dat zou natuurlijk niet zo moeten zijn.
Ik heb het nog twee keer getest door een boek te bestellen, die beiden niet aankwamen, maar weer wel op afgeleverd stonden in de trackinginformatie.
Hebben jullie tips voor ons wat we hier nog in kunnen doen?

KapotteVaatwasser
Berichten: 14
Lid geworden op: 23 jan 2012 22:59

Re: Onze pakketjes komen niet aan via PostNL

Ongelezen bericht door KapotteVaatwasser »

Aangifte doen bij de politie?

stofzuigertje

Re: Onze pakketjes komen niet aan via PostNL

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Vraag eens je buren, als die ook gaan klagen komt er een nieuwe bezorger die wel goed zijn werk doet.

Alleen klagen helpt nauwelijks, alleen bij meerdere klachten uit 1 wijk zal er een werkloze bijkomen!

juliomariner
Berichten: 4808
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Onze pakketjes komen niet aan via PostNL

Ongelezen bericht door juliomariner »

Aangezien dit een topic uit eind 2016 is denk ik niet dat TS nog veel aan onze adviezen heeft

Gesloten