Je betaalt al meer voor PostNl in vergl. met DHL e.d.
Het absoluut ergerlijkste is (en ik maak het voor de 3de keer mee) dat een pakket volgens de tracking is bezorgd
terwijl dat NIET het geval is. Terwijl ik er ook nog speciaal voor thuis was.
Geen briefje in de bus dat het misschien bij de buren is bezorgd.
Klantenservice stuurt je van het kastje naar de muur. Helpt me geen zier verder.
KLachtenafhandeling is absoluut knudde!
Wat is er logischer dan dat het pakket op track code alsnog tevoorschijn wordt gehaald en wordt afgeleverd?!
PostNL pakket kwijt
Re: PostNL pakket kwijt
Het lijkt wel een structureel probleem, dat misschien wel deels te maken heeft met het feit dat uw woning overdag niet bereikbaar is voor voertuigen.
In principe zouden ze u maar 1 kant op hoeven te sturen, en dat is naar de verzender.
Re: PostNL pakket kwijt
Nee, was op het volgens de tracking afgemelde tijdstip gewoon toegankelijk. Het is gewoon weg.
Ik heb bij PostNL melding gemaakt van kwijtraken of diefstal.
Het doelbewust afmelden bij de tracking doet het ergste vermoeden.
Ik heb bij PostNL melding gemaakt van kwijtraken of diefstal.
Het doelbewust afmelden bij de tracking doet het ergste vermoeden.
Re: PostNL pakket kwijt
"Melding van aflevering"?... Zegt de bezorger dan. Maar ik heb er niet voor getekend.
Eenvoudig voor PostNL om de besteller te achterhalen... lijkt me.
Ik vind de klantenservice van PostNL STUITEND SLECHT!
Van mij mag die toko weggeconcurreerd worden.
Eenvoudig voor PostNL om de besteller te achterhalen... lijkt me.
Ik vind de klantenservice van PostNL STUITEND SLECHT!
Van mij mag die toko weggeconcurreerd worden.
Laatst gewijzigd door Philo12 op 07 feb 2020 16:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: PostNL pakket kwijt
Ja, nogmaals mijn pakket is verloren gegaan van PostNL. Stuurde het pakket op 15 maart en deze week zeiden ze dat het als verloren wordt beschouwd (bijna 3 maanden later).
Nogmaals, geen transparantie over hun onderzoek. Wacht 3 maanden en hoop dat het pakket zal verschijnen. Zo niet, antwoord dan met een "sorry" naar de klant.
Deze keer heb ik mijn pakket verzekerd, dus over 10 dagen krijg ik het geld hopelijk terug.
Klantenservice van postnl is waardeloos
Nogmaals, geen transparantie over hun onderzoek. Wacht 3 maanden en hoop dat het pakket zal verschijnen. Zo niet, antwoord dan met een "sorry" naar de klant.
Deze keer heb ik mijn pakket verzekerd, dus over 10 dagen krijg ik het geld hopelijk terug.
Klantenservice van postnl is waardeloos