LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PostNL: pakketje kwijtgeraakt

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
Gesloten
stevenv2
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 mei 2017 15:34

PostNL: pakketje kwijtgeraakt

Ongelezen bericht door stevenv2 »

Een korte uitleg wat er aan het hand is.

- 22 maart een aankoop gedaan via Marktplaats. Kosten 166,95 EUR incl verzending.
- 26 maart pakket verstuurd via een inleverpunt bij de Coop in Den Haag
- 26 maart status wijzigingen in track en trace. Van aangemeld naar ontvangen.
- 28 maart contact gezocht via Twitter met PostNL , omdat de status niet meer veranderde. Ik moest 5dgn wachten totdat er een onderzoek gestart kan worden.
- 3 april onderzoek laten starten via de afzender
- 25 mei te horen gekregen dat het pakket zoek is. Het pakket is zoek geraakt op het traject van inleverpunt naar distributiecentrum. Ik moet maar met de afzender het probleem oplossen. De afzender is meerdere malen contact mee gezocht, maar geen contact kunnen krijgen. Niet door mij of PostNL.
- Meerdere malen verzocht voor informatie over wat er bij het onderzoek is gedaan. Uiteindelijk te horen gekregen dat er een paar maal contact wordt opgenomen met een depot waar niet afgeleverde of geweigerde pakketten terecht komen, maar mijn pakket-nummer komt daar niet voor.
PostNL heeft nog geen eens met de chauffeur gesproken of wil dit niet vertellen ivm privacy.
- 26 mei aangifte gedaan met oog op mogelijke verduistering / diefstal door de chauffeur. De gene die de aangifte afnam gaf al wel aan dat er mogelijk niets mee gedaan gaat worden door de politie om het niet vaststaat dat er daadwerkelijk een strafbaar feit is uitgevoerd.

Heeft iemand een manier om dit toch op te lossen? Is er geen manier om een tegenonderzoek uit te voeren? PostNL wil totaal niet meewerken aan een oplossing, want zij zijn gevrijwaard van aansprakelijkheid.
Laatst gewijzigd door Radar op 04 mei 2017 11:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: PostNL: pakketje kwijtgeraakt

Ongelezen bericht door berndv »

stevenv2 schreef:Een korte uitleg wat er aan het hand is.

- 22 maart een aankoop gedaan via Marktplaats. Kosten 166,95 EUR incl verzending.
- 26 maart pakket verstuurd via een inleverpunt bij de Coop in Den Haag
- 26 maart status wijzigingen in track en trace. Van aangemeld naar ontvangen.
- 28 maart contact gezocht via Twitter met PostNL , omdat de status niet meer veranderde. Ik moest 5dgn wachten totdat er een onderzoek gestart kan worden.
- 3 april onderzoek laten starten via de afzender
- 25 mei te horen gekregen dat het pakket zoek is. Het pakket is zoek geraakt op het traject van inleverpunt naar distributiecentrum. Ik moet maar met de afzender het probleem oplossen. De afzender is meerdere malen contact mee gezocht, maar geen contact kunnen krijgen. Niet door mij of PostNL.
- Meerdere malen verzocht voor informatie over wat er bij het onderzoek is gedaan. Uiteindelijk te horen gekregen dat er een paar maal contact wordt opgenomen met een depot waar niet afgeleverde of geweigerde pakketten terecht komen, maar mijn pakket-nummer komt daar niet voor.
PostNL heeft nog geen eens met de chauffeur gesproken of wil dit niet vertellen ivm privacy.
- 26 mei aangifte gedaan met oog op mogelijke verduistering / diefstal door de chauffeur. De gene die de aangifte afnam gaf al wel aan dat er mogelijk niets mee gedaan gaat worden door de politie om het niet vaststaat dat er daadwerkelijk een strafbaar feit is uitgevoerd.

Heeft iemand een manier om dit toch op te lossen? Is er geen manier om een tegenonderzoek uit te voeren? PostNL wil totaal niet meewerken aan een oplossing, want zij zijn gevrijwaard van aansprakelijkheid.
u dient uw geld te claimen bij de verkoper van het product dat u heeft gekocht. Wettelijk gezien is diegene verantwoordelijk voor het product totdat u het in handen heeft. Ik kan ook goed begrijpen dat er met de aangifte eigenlijk niets gedaan kan worden. Voor u betreft dit een civielrechtelijk geschil, u heeft iets gekocht en de verkoper heeft niet geleverd (even kort door de bocht, de reden waarom in het midden gelaten). De verkoper is hier dus voor verantwoordelijk en als er al iemand een pakket heeft verduisterd, dan is het aan de verzender om daar aangifte van te doen. U kunt de verzender aangeven uw geld terug te willen of alsnog nakoming van de overeenkomst. De verkoper dient dit verder qua schade met postnl te regelen.

stevenv2
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 mei 2017 15:34

Re: PostNL: pakketje kwijtgeraakt

Ongelezen bericht door stevenv2 »

Helaas is die verkoper/verzender niet meer bereikbaar. Dus het is ook dan lastig om mijn geld te claimen. PostNL kan deze persoon ook niet bereiken en dat komt ze ook goed uit. Het scheelt ze namelijk de 6,95 EUR terug te betalen.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: PostNL: pakketje kwijtgeraakt

Ongelezen bericht door sylvesterb »

stevenv2 schreef:Een korte uitleg wat er aan het hand is.

- 22 maart een aankoop gedaan via Marktplaats. Kosten 166,95 EUR incl verzending.
- 26 maart pakket verstuurd via een inleverpunt bij de Coop in Den Haag
- 26 maart status wijzigingen in track en trace. Van aangemeld naar ontvangen.
- 28 maart contact gezocht via Twitter met PostNL , omdat de status niet meer veranderde. Ik moest 5dgn wachten totdat er een onderzoek gestart kan worden.
- 3 april onderzoek laten starten via de afzender
- 25 mei te horen gekregen dat het pakket zoek is. Het pakket is zoek geraakt op het traject van inleverpunt naar distributiecentrum. Ik moet maar met de afzender het probleem oplossen. De afzender is meerdere malen contact mee gezocht, maar geen contact kunnen krijgen. Niet door mij of PostNL.
- Meerdere malen verzocht voor informatie over wat er bij het onderzoek is gedaan. Uiteindelijk te horen gekregen dat er een paar maal contact wordt opgenomen met een depot waar niet afgeleverde of geweigerde pakketten terecht komen, maar mijn pakket-nummer komt daar niet voor.
PostNL heeft nog geen eens met de chauffeur gesproken of wil dit niet vertellen ivm privacy.
- 26 mei aangifte gedaan met oog op mogelijke verduistering / diefstal door de chauffeur. De gene die de aangifte afnam gaf al wel aan dat er mogelijk niets mee gedaan gaat worden door de politie om het niet vaststaat dat er daadwerkelijk een strafbaar feit is uitgevoerd.

Heeft iemand een manier om dit toch op te lossen? Is er geen manier om een tegenonderzoek uit te voeren? PostNL wil totaal niet meewerken aan een oplossing, want zij zijn gevrijwaard van aansprakelijkheid.
Je denkt toch niet dat een chauffeur van PostNL elk pakketje bekijkt en dan een maand later nog weet welke pakketjes hij wel en niet mee had.
Je kunt het PostNL niet kwalijk nemen dat zij de verzender niet kunnen bereiken, daar moet jij zijn om je claim in te dienen en niet bij PostNL.

Je verwijt nu de partij die wel bereikbaar is, eigenlijk best wel raar. Mogelijk is er helemaal geen misdrijf maar ben je gewoon opgelicht door iemand op Marktplaats.

alfatrion
Berichten: 21907
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: PostNL: pakketje kwijtgeraakt

Ongelezen bericht door alfatrion »

stevenv2 schreef:Helaas is die verkoper/verzender niet meer bereikbaar. Dus het is ook dan lastig om mijn geld te claimen. PostNL kan deze persoon ook niet bereiken en dat komt ze ook goed uit. Het scheelt ze namelijk de 6,95 EUR terug te betalen.
Hoe komt het dat de verkoper niet meer bereikbaar is? Heb je van een consument of bedrijf gekocht? En, indien van een consument, zijn er afspraken gemaakt over het risico op beschadiging of verlies tijdens het transport?

Als het pakketje niet verzekerd is verzonden en er geen bewijs van opzet of bewuste roekeloosheid is, dan is er weinig tegen te ondernemen richting PostNL.
berndv schreef:Ik kan ook goed begrijpen dat er met de aangifte eigenlijk niets gedaan kan worden. Voor u betreft dit een civielrechtelijk geschil, u heeft iets gekocht en de verkoper heeft niet geleverd (even kort door de bocht, de reden waarom in het midden gelaten). De verkoper is hier dus voor verantwoordelijk en als er al iemand een pakket heeft verduisterd, dan is het aan de verzender om daar aangifte van te doen.
Iedereen die kennis heeft van een strafbaar feit, is bevoegd om daarvan aangifte te doen. Dat is niet voor behouden aan de verkoper. Voor het OM zal het er waarschijnlijk op neer komen dat er onvoldoende bewijs is om tot vervolging over te gaan, en dan volgt een technisch sepot.
sylvesterb schreef:Mogelijk is er helemaal geen misdrijf maar ben je gewoon opgelicht door iemand op Marktplaats.
Dat is een interne tegenstelling. Oplichting is een misdrijf.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: PostNL: pakketje kwijtgeraakt

Ongelezen bericht door berndv »

stevenv2 schreef:Helaas is die verkoper/verzender niet meer bereikbaar. Dus het is ook dan lastig om mijn geld te claimen. PostNL kan deze persoon ook niet bereiken en dat komt ze ook goed uit. Het scheelt ze namelijk de 6,95 EUR terug te betalen.
het scheelt niemand iets, het kost u alleen geld. Zoals gezegd, de verkoper is opdrachtgever van postnl en heeft een verplichting tot leveren aan u. Postnl heeft niets, maar dan ook helemaal niets, met u te maken. En of hij kruipend naar uw voordeur komt of dit uitbesteedt aan postnl doet niet heel erg ter zake. Dat postnl vervolgens de afspraken niet nakomt, ontslaat de verkoper niet van zijn verplichting om u een product te leveren, of u schadeloos te stellen.

DejongBob
Berichten: 32
Lid geworden op: 05 mei 2017 13:18

Re: PostNL: pakketje kwijtgeraakt

Ongelezen bericht door DejongBob »

Allereerst vervelende situatie. Ik zat even te googlen en het is ook wel een ingewikkelde kwestie. Misschien kan je hier even kijken https://www.flexxvandas.nl/informatie/a ... je-aankoop
Mogelijk haal je daar wel wat nieuwe informatie uit en krijg je een idee hoe je dit conflict kan aanpaken.

stevenv2
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 mei 2017 15:34

Re: PostNL: pakketje kwijtgeraakt

Ongelezen bericht door stevenv2 »

sylvesterb schreef: Je denkt toch niet dat een chauffeur van PostNL elk pakketje bekijkt en dan een maand later nog weet welke pakketjes hij wel en niet mee had.
Je kunt het PostNL niet kwalijk nemen dat zij de verzender niet kunnen bereiken, daar moet jij zijn om je claim in te dienen en niet bij PostNL.

Je verwijt nu de partij die wel bereikbaar is, eigenlijk best wel raar. Mogelijk is er helemaal geen misdrijf maar ben je gewoon opgelicht door iemand op Marktplaats.
Waarom denk je dat ik al in die 5 werkdagen als een havik het pakket zit te tracen. Als er namelijk voor 2 dagen het pakket niet in het sorteercentrum komt, dan is er bijna voor 99% wat mis. Helaas houd PostNL een 5 werkdagen policy aan.
Een pakket die kwijtraakt op een traject van A naar B heeft vrijwel altijd iets te maken met de chauffeur te maken. Als hij bij een andere ophaalpunt stopt en zijn inhoud van de bus wordt gestolen, dan kan een bedrijf niet zeggen dat is jammer en red je er maar mee.
Je zou maar een koelkast besteld hebben en deze wordt geleverd door een koerier van een Mediamarkt of BCC, dan accepteer je toch ook niet ik heb je koelkast niet meer, want hij is zoek. Natuurlijk ga je klagen bij de MM of BCC, maar je stelt ongetwijfeld ook de vraag aan de koerier.
In dit geval heb ik te maken met een particulier die niet meer te bereiken is, maar deze heeft zichtbaar (de scans zijn bewijs en track & trace geeft dit ook aan dat het pakket in het bezit was van de koerier in zijn auto, daarna is er geen scan meer gemaakt) zijn werk gedaan en dat is het pakket opsturen naar de ontvanger. Wat heeft deze verzender fout gedaan. PostNL is het pakket 'zoek' geraakt. Waar is zit de oplichting in of zit PostNL in de oplichtingsbende waar de verzender ook in zit?

stevenv2
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 mei 2017 15:34

Re: PostNL: pakketje kwijtgeraakt

Ongelezen bericht door stevenv2 »

DejongBob schreef:Allereerst vervelende situatie. Ik zat even te googlen en het is ook wel een ingewikkelde kwestie. Misschien kan je hier even kijken https://www.flexxvandas.nl/informatie/a ... je-aankoop
Mogelijk haal je daar wel wat nieuwe informatie uit en krijg je een idee hoe je dit conflict kan aanpakken.
Helaas gaat deze site niet voor mij op. Het gaat hier niet om een aankoop bij een bedrijf, maar om een particulier.
Tevens is de verzender het pakket niet kwijt geraakt, maar PostNL of wel zijn personeel. Ik heb zelf nog aangeboden om te helpen, maar dat wordt ook niet geaccepteerd.

stevenv2
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 mei 2017 15:34

Re: PostNL: pakketje kwijtgeraakt

Ongelezen bericht door stevenv2 »

alfatrion schreef:
stevenv2 schreef:Helaas is die verkoper/verzender niet meer bereikbaar. Dus het is ook dan lastig om mijn geld te claimen. PostNL kan deze persoon ook niet bereiken en dat komt ze ook goed uit. Het scheelt ze namelijk de 6,95 EUR terug te betalen.
Hoe komt het dat de verkoper niet meer bereikbaar is? Heb je van een consument of bedrijf gekocht? En, indien van een consument, zijn er afspraken gemaakt over het risico op beschadiging of verlies tijdens het transport?

Als het pakketje niet verzekerd is verzonden en er geen bewijs van opzet of bewuste roekeloosheid is, dan is er weinig tegen te ondernemen richting PostNL.
Mag je PostNL wel verplichten om mee te werken aan een onderzoek, als er uit hun onderzoek onvolledig is?
Er is geen afspraken hierover gemaakt met de particulier. Maar wat PostNL moet doen is niet heel moeilijk. Een pakket van A naar B transporteren en dat is niet gebeurd.
berndv schreef:Ik kan ook goed begrijpen dat er met de aangifte eigenlijk niets gedaan kan worden. Voor u betreft dit een civielrechtelijk geschil, u heeft iets gekocht en de verkoper heeft niet geleverd (even kort door de bocht, de reden waarom in het midden gelaten). De verkoper is hier dus voor verantwoordelijk en als er al iemand een pakket heeft verduisterd, dan is het aan de verzender om daar aangifte van te doen.
Iedereen die kennis heeft van een strafbaar feit, is bevoegd om daarvan aangifte te doen. Dat is niet voor behouden aan de verkoper. Voor het OM zal het er waarschijnlijk op neer komen dat er onvoldoende bewijs is om tot vervolging over te gaan, en dan volgt een technisch sepot.
sylvesterb schreef:Mogelijk is er helemaal geen misdrijf maar ben je gewoon opgelicht door iemand op Marktplaats.
Dat is een interne tegenstelling. Oplichting is een misdrijf.[/quote]
Waaruit blijkt dat ik op MP ben opgelicht. Volgens mij ben ik meer een slachtoffer van de werkwijze die PostNL (en personeel) hanteert.

Student90
Berichten: 795
Lid geworden op: 05 nov 2016 19:47

Re: PostNL: pakketje kwijtgeraakt

Ongelezen bericht door Student90 »

Heb je toevallig via Paypal betaald?

M Albers
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 sep 2017 20:34

Re: PostNL: pakketje kwijtgeraakt

Ongelezen bericht door M Albers »

Ik had een senioren telefoon besteld bij bel simpel. Deze werd netjes afgeleverd bij mijn ouders. Ze vonden de telefoon echter te klein en dus moest hij terug. Ze hebben hem aangetekend verstuurd naar bel simpel. Kosten €6.95 Pakket ligt in distributie centrum. Nou het pakket is dus kwijt. Geen probleem het pakket is aangetekend verstuurd dus..... Nou mooi niet dus we hadden het pakket apart moeten verzekeren voor €1.50. Dus geld kwijt. Bedankt post voor de goede service. Geweldig dat jullie buiten de kosten van de telefoon, autolader ook nog eens €6.95 door onze neus geboord hebben. Jullie hebben het goed voor mekaar.
Met vriendelijke groet
Marco Albers

EK80
Berichten: 36
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:28

Re: PostNL: pakketje kwijtgeraakt

Ongelezen bericht door EK80 »

M Albers schreef:Ik had een senioren telefoon besteld bij bel simpel. Deze werd netjes afgeleverd bij mijn ouders. Ze vonden de telefoon echter te klein en dus moest hij terug. Ze hebben hem aangetekend verstuurd naar bel simpel. Kosten €6.95 Pakket ligt in distributie centrum. Nou het pakket is dus kwijt. Geen probleem het pakket is aangetekend verstuurd dus..... Nou mooi niet dus we hadden het pakket apart moeten verzekeren voor €1.50. Dus geld kwijt. Bedankt post voor de goede service. Geweldig dat jullie buiten de kosten van de telefoon, autolader ook nog eens €6.95 door onze neus geboord hebben. Jullie hebben het goed voor mekaar.
Met vriendelijke groet
Marco Albers
#metoo. PostNL is goed beschermd, zodat bijna niemand iets aan kan doen, en wij, de consumenten zullen moeten betalen. Waardeloos bedrijf.

Student90
Berichten: 795
Lid geworden op: 05 nov 2016 19:47

Re: PostNL: pakketje kwijtgeraakt

Ongelezen bericht door Student90 »

M Albers schreef:Ik had een senioren telefoon besteld bij bel simpel. Deze werd netjes afgeleverd bij mijn ouders. Ze vonden de telefoon echter te klein en dus moest hij terug. Ze hebben hem aangetekend verstuurd naar bel simpel. Kosten €6.95 Pakket ligt in distributie centrum. Nou het pakket is dus kwijt. Geen probleem het pakket is aangetekend verstuurd dus..... Nou mooi niet dus we hadden het pakket apart moeten verzekeren voor €1.50. Dus geld kwijt. Bedankt post voor de goede service. Geweldig dat jullie buiten de kosten van de telefoon, autolader ook nog eens €6.95 door onze neus geboord hebben. Jullie hebben het goed voor mekaar.
Met vriendelijke groet
Marco Albers
Die €6,95 verzendkosten zou je natuurlijk wel terug kunnen krijgen als je de overeenkomst ontbindt.

EK80
Berichten: 36
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:28

Re: PostNL: pakketje kwijtgeraakt

Ongelezen bericht door EK80 »

Student90 schreef: Die €6,95 verzendkosten zou je natuurlijk wel terug kunnen krijgen als je de overeenkomst ontbindt.
Ik heb na bijna half jaar wachten en vechten met PostNL mijn 6.95 terug gekregen. Kosten tot nu toe met geschillencommissie, telefoon, halve dag vrij bij zitting aanwezig te zijn, tijd aan het bellen, e-mailing: rond 500 euro.

Zal aan PostNL tegoed bewaren.

CATOOTJE/JOEP
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 apr 2018 14:46

Re: PostNL: pakketje kwijtgeraakt

Ongelezen bericht door CATOOTJE/JOEP »

geschil met Plein nl.pakket teruggestuurd,staat ontvangen volgens Post NL,moest naar een antwoordnummer,dus kan niet aangetekend,maar is volgens Post NL terugbezorgd.Plein NL,blijft aanmaningen sturen en zegt géén pakket te hebben ontvangen,zeer onbeschoft ook.Heb de consumentenwijzer gebeld: ik ben verantwoordelijk,ondanks dat er staat dat het dus bezorgd is bij Plein.nl.Maar volgens Post NL.Moet Plein.nl een onderzoek starten omdat het naar een antwoordnummer is retour gestuurd.Zou toch ook te gek zijn,koop je een jas van 300,= euro,stuur je de jas kosteloos retour naar een antwoordnummer,staat er jas ontvangen en moet je toch die jas betalen.Zou koop ik dus niks meer on-line als deze regel niet veranderd,anderzijds kunnen wij dat dus ook zeggen,nee hoor,heb niks ontvangen,de Post kan zoveel zeggen,klopt toch geen moer van.

yan
Berichten: 681
Lid geworden op: 24 okt 2017 11:54

Re: PostNL: pakketje kwijtgeraakt

Ongelezen bericht door yan »

Kan dit topic gesloten worden?

Zoekfunctie op Post nl of andere bezorgdienst levert genoeg info op,
elke keer dezelfde vraag gaat het antwoord niet veranderen.

(u heeft geen overeenkomst met post nl, dus die hebben niks met u te doen, u dient bij de verkoper te zijn)

JvandeW
Berichten: 760
Lid geworden op: 21 jun 2017 10:47

Re: PostNL: pakketje kwijtgeraakt

Ongelezen bericht door JvandeW »

CATOOTJE/JOEP schreef:geschil met Plein nl.pakket teruggestuurd,staat ontvangen volgens Post NL,moest naar een antwoordnummer,dus kan niet aangetekend,maar is volgens Post NL terugbezorgd.Plein NL,blijft aanmaningen sturen en zegt géén pakket te hebben ontvangen,zeer onbeschoft ook.Heb de consumentenwijzer gebeld: ik ben verantwoordelijk,ondanks dat er staat dat het dus bezorgd is bij Plein.nl.Maar volgens Post NL.Moet Plein.nl een onderzoek starten omdat het naar een antwoordnummer is retour gestuurd.Zou toch ook te gek zijn,koop je een jas van 300,= euro,stuur je de jas kosteloos retour naar een antwoordnummer,staat er jas ontvangen en moet je toch die jas betalen.Zou koop ik dus niks meer on-line als deze regel niet veranderd,anderzijds kunnen wij dat dus ook zeggen,nee hoor,heb niks ontvangen,de Post kan zoveel zeggen,klopt toch geen moer van.
Een antwoordnummer, zeg je?
  • "Ook is van belang dat het antwoordnummer waarheen het pakket diende te worden gestuurd, door [eiseres] zelf is opgegeven als de weg waarlangs het pakket geretourneerd diende te worden. Het voorgaande leidt tot de slotsom dat het risico van de omstandigheid dat het tweede pakket uiteindelijk niet door [eiseres] is ontvangen, voor [eiseres] dient te blijven."

    ECLI:NL:RBUTR:2011:BQ9895
Ook hier is het risico van verzending dus voor Plein.nl en niet voor jou, daar het een antwoordnummer betreft.

NeoDutchio
Berichten: 12320
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: PostNL: pakketje kwijtgeraakt

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Volgens de retourvoorwaarden van Plein moet het naar een antwoordnummer gestuurt wordn. Dan kunnen ze niet achteraf zeggen dat ze niets kunnen ontvangen. U hebt het bewijs dat het aangekomen is, bewaar dit ook goed. Maak des noods een screenshot zodat u ook alles digitaal heeft.

CATOOTJE/JOEP
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 apr 2018 14:46

Re: PostNL: pakketje kwijtgeraakt

Ongelezen bericht door CATOOTJE/JOEP »

Dank u wel,ik heb alles bewaard..maar hoe kan consuwijzer dan zeggen dat ik ten alle tijden verantwoordelijk ben
en beter kan betalen onder protest,doe het niet,over mijn lijk.Heb bewijs van aankomst en de bon van verzending.Dat zij in een interne verbouwing zitten is niet mijn zaak.En ze blijven mailen over de track en trace code
en krijg maar betalingsherinneringen,ik ben die lui van Huisdierplein zo zat,ene Simone S.een zo arrogante vrouw.
Ik geef geen antwoord meer,krijg er echt hartklachten van en ben hartpatiënt.Zij hebben zelf het adres gegeven.Heb alles gedaan volgens hun opdracht.Maar bedankt,ik doe er niks meer aan.

Gesloten