LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Schoftelijke behandeling bezorging DHL

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Schoftelijke behandeling bezorging DHL

Ongelezen bericht door tenormin »

Wubo schreef:
case closed...
En de rechter sloeg de hamer op bureau! :wink:

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: Schoftelijke behandeling bezorging DHL

Ongelezen bericht door prem »

Wubo schreef:Ter afronding...

DHL heeft mijn voicemail ingesproken dat de chauffeur verkeerd heeft gehandeld en dit heeft toegegeven.

Hij krijg waarschuwing ofzo... mag ik hopen dat dat ook echt gebeurt.

Compensatie of ook maar iets vanuit DHL?

NIKS, NAKKES, NADA!!!

Tot vorige week het enige bezorgbedrijf dat ik uberhaubt nog vertrouwde, helemaal WEG!

Al met al nog zo'n FLUT bedrijf erbij.

case closed...
Sjonge sjonge, wat een mens allemaal niet kan overkomen. En nu is al je vertrouwen weg in de bezorg bedrijven ook nog?
Bel slachtofferhulp eens, sterkte!

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Schoftelijke behandeling bezorging DHL

Ongelezen bericht door crazyme »

prem schreef:
Wubo schreef:@ dirkie, ze gaven aan de handelswijze erg bizar te vinden en gaan het bespreken met de chauffeur.
Laat de beste man/vrouw nou bij toeval ook op ons erf gekomen zijn onder toestemming (dicht hek)
Mogelijk horen we maandag meer.
We zijn echt benieuwd naar de afloop van dit drama!
Ongelofelijk, wat een mens allemaal niet moet doormaken zeg.

Ik stel voor om twee camerateams in te zetten en DHL uit te nodigen in de studio.
Mooi schotje van een trieste ts met een verlept pakje natte tijdschriften in de hand, Mw. Hertzenberg kan dan in de studio hel en verdoemenis uitspreken over DHL waarna de aandelen natuurlijk gaan kelderen.

nibt
Berichten: 72
Lid geworden op: 08 jul 2009 21:32

Re: Schoftelijke behandeling bezorging DHL

Ongelezen bericht door nibt »

Wat verwacht TS nu eigenlijk?

Als het om een kapotte tv gaat roept iedereen dat de winkel waar je hem hebt gekocht het zelf op moet lossen en dat je je niet door moet laten verwijzen.

Maar als spullen kapot gaan bij bezorging snappen mensen dat ineens niet meer en verwachten ze een vergoeding van een vervoersbedrijf waar zij helemaal geen overeenkomst mee hebben.

Whoomy
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jan 2015 17:27

Re: Schoftelijke behandeling bezorging DHL

Ongelezen bericht door Whoomy »

Wat een organisatie zeg, werkt voor geen meter. Maak je afspraken over levering van je product, neem je vrij komen ze niet opdagen. 3 x gebeld a 1 euro, totaal geen meedenken of empathie. Pakket wordt terug bezorgd aan leverancier. Ik als ontvanger moet het maar verder regelen, is niet meer hun probleem. DHL geeft telefonisch wel toe een fout gemaakt te hebben maar trekken verder de handen af van het incident.
Met andere woorden, DHL ga eens je best doen op deze markt en denk eens met klanten mee, schuif niet alles af op de afzender en de ontvanger. Ik zal in ieder geval op korte termijn geen pakketten versturen met DHL.

Gesloten