LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Strafporto ontvanger

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
Mucha

Re: Strafporto ontvanger

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Mucha

Re: Strafporto ontvanger

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Strafporto ontvanger

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Andere post hebben ze toch nauwelijks te bezorgen. Dus waarom niet?

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Strafporto ontvanger

Ongelezen bericht door tenormin »

Mucha schreef:Vandaag een "Herinnering" ontvangen. De blijven wel volhouden zeg !



:lol: Maar gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer "zoiets" gehad. Vroeger kreeg je een frutsel van PostNl met wit briefje hoeveel "boete" je moest betalen. Had vorige week enige brieven op de bus gedaan. Kreeg nu een kaart van hen, model envelop met een sticker. (€1,92!! betalen). Om te zien aan wie ik te weinig zegels had gestuurd. Sticker eraf, niks te vinden. Volgende opdracht uitgevoerd: http://www.postnl.nl/betalen en dan moest ik de betaalcode invoeren en zou dan het adres ook kunnen lezen. Haha, stond ook niets. Ik keurig gemaild dat ze het bij het verkeerde eind hadden. Ik dacht, daar hoor ik niets meer op. Fout! Wat een service: binnen een uur een verontschuldiging en ik mocht de kaart terugsturen en erop schrijven: afgeboekt in overleg met klantenservice PostNl. Dus die kaart stuur ik dan Maandag weer terug. Service, zeker nieuw?? Wauw....

Mucha

Re: Strafporto ontvanger

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

darreldientje
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jun 2015 12:50

Re: Strafporto ontvanger

Ongelezen bericht door darreldientje »

Ik ontving van de week een lege envelop......het bedeltje dat erin zat was eruit gehaald....en een paar dagen later de brief met het verzoek om portokosten te betalen......

vroem
Berichten: 3748
Lid geworden op: 29 jun 2009 13:58

Re: Strafporto ontvanger

Ongelezen bericht door vroem »

het grappige is dus dat ze zowel afzender (als vermeld op envelop) als de ontvanger voor strafport aanslaan.
Aan onze kant gebeurt het wel eens dat er een brief zonder of te weinig frankering de deur uit gaat, krijgen we dan zon kaartje van. Die betaal ik dan overigens ook netjes want fout aan mijn kant. Maar we krijgen ook wel eens van toegezonden post, waar duidelijk de afzender ook op staat. Die (bij navraag bevestigd) ook aangeslagen worden voor strafport net als wij als ontvanger. Dubbel vangen dus als beiden erop in gaan.

Gesloten