LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Trouwringen door POSTNL verloren?

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
heni.pakema
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jul 2019 13:05

Re: Trouwringen door POSTNL verloren?

Ongelezen bericht door heni.pakema »

Ik lees dit eigenlijk met stomme verbazing, wij hebben onze ringen besteld bij 123gold, en daar was alles goed geregeld, en ook wij kregen de ringen gewoon thuis gestuurd met de PostNL. IS overigens maar goed dat ik dit bericht pas na de tijd heb gelezen, want anders had ik het denk ik niet aangedurft om trouwringen per post te bestellen.
Laatst gewijzigd door Radar op 29 jul 2019 10:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link naar commerciële website verwijderd

VSJDR88
Berichten: 26
Lid geworden op: 11 jul 2018 13:38

Re: Trouwringen door POSTNL verloren?

Ongelezen bericht door VSJDR88 »

Goedemorgen Heni Pakema,

Allereerst ben ik erg blij voor je dat je de ringen in goede orde hebt ontvangen. Dit was overigens niet het issue bij ons, tijdens het terugzenden bleek er veel mis te zijn binnen de organisatorische rompslomp van PostNL. Helaas geeft PostNL geen thuis op het moment dat je hen erop aanspreekt en klampen ze zich krampachtig vast aan de protocollen. Echter begrijpelijk dat iemand van de klantenservice natuurlijk niet zijn baan riskeert voor iemand die een issue heeft met het bedrijf waar hij/zij voor werkzaam is.

Neem maar van mij aan dat het in vele gevallen goed zal gaan en immers waar gehakt wordt, vallen spaanders. Het zou PostNL charmeren als PostNL adequaat iets doen met de gevallen spaanders. Overigens is het euvel inmiddels reeds opgelost, alleen zijn wij niet te spreken over de 'service' die ze claimen te verstrekken. Wij verkiezen andere bezorgers over PostNL, waar we uiteraard bewust zijn van het feit dat het nergens foutloos kan verlopen. Het draait ons om een betere oplossing die geboden kan worden, als er sprake is van een after-sale situatie.

Troost je dus, het is wellicht een behoorlijke samenloop van omstandigheden, zie het dus als een incident. Mochten het trouwringen betreffen die je besteld hebt via 123gold, dan wensen wij je in elk geval een geweldige dag toe tzt. Bedankt voor je bericht en een fijne dag verder.

Met de hartelijke groet,
Vijay

Kolibrie
Berichten: 669
Lid geworden op: 02 jun 2015 17:35

Re: Trouwringen door POSTNL verloren?

Ongelezen bericht door Kolibrie »

Wie gaat er nu ringen in een enveloppe versturen, dat is vragen om problemen.
Heeft de baliemedewerker van het postagentschap het geaccepteerd in die enveloppe?
Heeft de verkoper de ringen ook in een soortgelijke enveloppe naar u gestuurd?
U noemt het steeds pakket omdat het als pakketpost verstuurd is, ik noem het een dikke enveloppe.

criticus2
Berichten: 1096
Lid geworden op: 06 sep 2018 12:38

Re: Trouwringen door POSTNL verloren?

Ongelezen bericht door criticus2 »

VSJDR88 schreef:
11 jul 2018 16:57
Lady1234 schreef:Hebt u het pakketje eigenlijk in een sealbag verstuurd?
De ringen hebben wij verzonden in een enveloppe met papieren (facturen en bestellingen). Dit was een dusdanig dik pakket dat er lastig te vernemen is dat er ringen in de enveloppe toegevoegd zijn. De insteek van mij was om het als verzekerd brievenbuspakket aan te bieden, alleen bleek dit bij het pakketpunt niet een optie te wezen, terwijl dit op de website wordt aangeboden. Beetje misleidend...

Hoezo eigenlijk?
tja, uit aanzicht en dikte van de envelop zelf was wellicht inhoud niet traceerbaar, maar uit naam geadresseerde in combinatie met verzekering waarschijnlijk wel...

Gesloten