LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Betreft: Legionella

Hier kan je jouw vragen over het Testpanel kwijt.
diady
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 jan 2009 21:41

Betreft: Legionella

Ongelezen bericht door diady »

Hallo mensen,

Wil graag de mening van andere mensen over dit probleem.
Ik zit op hydrotherapie van de reumavereniging in het verwarmde zwembad bij een zorginstelling voor gehandicapten, vorig jaar juni hadden ze legionella in de leidingen van de douche's, na een aantal dagen dat ik er was geweest, ben ik ziek geworden, naar huisarts gegaan, 2x bloed geprikt, na een aantal weken ging het wel weer met me, maar ik had de schrik te pakken dus ik ben een paar maanden niet naar de therapie gegaan, maar moest wel gewoon doorbetalen!
Want zei de reumaver., wij moeten het zwembad ook betalen.
Okee, ik was het er niet mee eens, maar heb gewoon doorbetaald de tijd dat ik niet geweest ben.

Maar helaas, nu ben ik afgelopen week geweest en de douche"s konden weer niet gebruikt worden, want ze waren het zogenaamd aan het schoonmaken, ik gelijk gereageerd, is er weer legionella?
Nee werd er gezegd, nou afgelopen zaterdag kreeg ik dus weer een brief met de mededeling dat er weer legionella in de leidingen zit.
Dus ik ben niet van plan naar therapie te gaan als er legionella is.

Maar kunnen ze me nu weer verplichten om de lessen dat ik niet gaat te betalen??? Lijkt me toch wat onredelijk!

Ik hoor graag de reactie's wat u hiervan vindt,

groetjes
Diady

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: Betreft: Legionella

Ongelezen bericht door plumber »

Je hebt filters die je in de doucheleiding kunt
plaatsen tegen legionella.Heb er tig op Schiphol
geplaatst.Vind zelf dat ze dat moeten verplichten.
Thuis hoeft dat niet omdat ik aan neem dat ze
wel elke dag in gebruik zijn.Als hij een paar dagen
niet gebruikt wordt dan het heet water er ff doorheen.
(5min.)
Ja wat betalen aangaat.Ik zou niet betalen.
Moeten ze maar zorgen dat de boel in orde is.
Daar betaal je uiteindelijk voor.

Gesloten