LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gebeld door airmails maar is achteraf de lotto

Hier kan je jouw vragen over het Testpanel kwijt.
julietta41
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 aug 2009 10:27

gebeld door airmails maar is achteraf de lotto

Ongelezen bericht door julietta41 »

Ik werd deze week gebeld met de begin tekst van u spreekt met airmails,een poosje later begreep ik dat dit gewoon iemand van de lotto was die mijn bankrekening nummer wilde hebben ,heb airmails gebeld en deze geven dus je gegevens door aan hun sponsoren,mag dit want hier houd ik niet van

Cheezy
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 sep 2009 14:51

Re: gebeld door airmails maar is achteraf de lotto

Ongelezen bericht door Cheezy »

Ik ben er ook voor gebeld en zei in eerste instantie "ja".
Achteraf dacht ik, laat maar zitten en heb ik opgezegd binnen de wettelijke termijn van 2 weken en verzocht om een bevestiging daarvan.
3 weken later nog geen bevestiging, vandaag weer gebeld. Wat blijkt? Ik zit er (volgens hun) aan vast!
De eerste trekking waaraan ik mee zou doen, zou in oktober 2009 zijn, maar ze hebben blijkbaar in september al geld van mijn rekening afgeschreven!!!
Verder was mijn opzegging dus nog VOOR mijn deelname zou starten, dus ik heb de juffrouw duidelijk verteld, dat ik niet akkoord ga hiermee!
Vervolgens vertelde ze, dat ze inderdaad mijn opzegging hadden ontvangen en dat ik per november 2009 stopgezet zou worden.
Wederom was ik niet akkoord en dan krijg ik te horen: stuur maar een klacht.
Dat moet schriftelijk naar een antwoordnummer.

Fraaie boel daar bij de lotto.
ben benieuwd wat er gaat gebeuren, als ze mijn klacht ontvangen, maar ben écht niet van plan lid te worden, als ik nog ruim voor deelnamestart heb geannuleerd!!!

Cheezy
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 sep 2009 14:51

Re: gebeld door airmails maar is achteraf de lotto

Ongelezen bericht door Cheezy »

De afdeling klachten van de Lotto reageerd dus niet op mijn brief.
Vandaag weer een brief gestuurd, omdat ik intussen ook een schrijven van hun heb ontvangen, waarin ze zeggen dat ze de incasso van mijn inleg niet hebben kunnen uitvoeren (nee, ik heb mijn rekening laten blokkeren voor afschrijvingen van hun!)
Fraai.... een nog niet lopend abonnement, wat tevens is geannuleerd, betalingen worden afgeschreven 1 maand voordat de trekking zou gebeuren...
Knap bedrijf de Lotto!

krgc
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 okt 2009 12:36

Re: gebeld door airmails maar is achteraf de lotto

Ongelezen bericht door krgc »

Ook ik ben gebeld door de lotto en ze deden zich voor als iemand van ECI.
Ik zou meedoen aan een verloting van een reis en éénmalig een trekking van de lotto,deze zou automatisch stoppen en ik zou nergens aan vastzitten.Ik dacht toen nog met ECI te maken te hebben,inmiddels weet ik dat dit niet zo is en dat ze bij de lotto op deze manier zieltjes proberen te winnen,door zich voor te doen als iemand anders.Schofterig,een ander woord heb ik er niet voor.

Cheezy
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 sep 2009 14:51

Re: gebeld door airmails maar is achteraf de lotto

Ongelezen bericht door Cheezy »

Hoop voor je dat ze niets van je rekening afschrijven.
Op mijn tweede brief hebben ze wederom NIET gereageerd!
Ze kunnen bij mij het geld niet afboeken, maar het is toch te gek voor woorden, dat ze zo leden maken en nog niet de moeite nemen op een klacht te antwoorden!

Hoop dat de media hier snel iets aan gaat doen....

aanvulling:
heb net nog even gebeld.
Mijn abo is dus inderdaad geannuleerd, maar blijkbaar krijg ik daar pas een schriftelijke bevestiging van per 07-11-2009, de dag waarop volgens hun mijn spelperiode beëindigd zou zijn.
Vreemd, want ik heb (en ga) nooit deelgenomen en als het toch stopgezet is, waarom dan 3 maanden wachten, voordat dat schriftelijk bevestigd kan worden?

primitief hoor.

Gesloten