LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] klachten over woningbouwvereniging Centrada lelystad

Hier kan je jouw vragen over het Testpanel kwijt.
blom2009
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mei 2009 12:53

klachten over woningbouwvereniging Centrada lelystad

Ongelezen bericht door blom2009 »

Hallo mensen,

ik huur nu sinds een jaartje een woning van woningbouwvereniging Centrada in lelystad, en heb aldoor problemen met hun.

Nu kreeg ik eergister een brief in de bus dat de huur verhoogd wordt, nou hier viel me mond dus echt letterlijk van open!,

heb namelijk als sinds het begin last van zilvervisjes (erg vieze beestjes) en ondanks bestrijdingspogingen van centrada en mijzelf heb ik er nog steeds evenveel last van, centrada wil dus nu niets meer doen omdat ze het hebben geprobeerd, wat kan ik nu doen?

ten tweede zitten er op mijn aanrechtblad nog verfvlekken en dergelijke van de vorige bewoners

- in de douche loopt het water niet geheel weg doordat de tegels verkeerd liggen

- het hele huis tocht door en door

-als ik centrada hierover benader krijg ik te horen dat er al renovatieplannen zijn maar ze kunnen mij niet vertellen wanneer dit gebeurt omdat dit uit handen wordt gegeven aan een renovatiebedrijf.

Wat kan ik hier aan doen?, betaal belachelijk veel huur maar me woning ziet er niet uit!!!

kbrongers

Re: klachten over woningbouwvereniging Centrada lelystad

Ongelezen bericht door kbrongers »

Aan Blom2009,
Ook wij hebben last met Centrada alleen de klachten zijn van een andere aard.
Al vele jaren hebben wij last van asociale buren na vele honderden!!! klachtenlijsten en brieven aan Centrada doen zij niets meer vanaf okt 2008 zelfs geen reactie aan ons.
Wij overwegen ernstig om nu juridische stappen te ondernemen maar dat is duur.
Overigens hebben wij ook een brief aan het KWH gestuurd postbus 4000 3006 AA Rotterdam deze instansie geeft kwaliteits sterren aan woningcorporaties en Centrada heeft er een gekregen voor goede verhuurder welnu niets is minder waar dus ik zou zeggen schrijven en ster laten afpakken.
Misschien kunnen wij en veel meer mensen ons verenigen en gezamelijk ten strijden trekken.[/b]

Gesloten